Nils BMW 316ti Compact (E46)
Nils BMW 316ti Compact (E46)
Zo, shame on me shame on me..
Maaaaarrrr... beter laat dan nooit zeggen we maar
Ik ben Nils. Woon op Texel en sinds eind september de eigenaar van een BMW 316ti compact!
Leuk verhaal, zal het kort houden.
Was de eigenaar van een Volvo v40 maar deze viel uit elkaar. Ging kijken voor een andere auto die ik op het oog had. Garage gebeld en mocht komen kijken. Reed er heen (2 uur rijden) en tot mijn stomme verbazing had de garage net de auto verkocht..
Behoorlijk pissig nog maar een rondje over het industrieterrein en toen kam de liefde voor de BMW.
Alsof hij op mij aan het wachten was. EN natuurlijk na een rondje rijden was ik verkocht. (en de auto ook!!! )
Het is een 316ti uit 2002. Goed onderhouden en altijd keurig alle beurten gehad etc.
Binnenkort maar verder klussen aan de auto
Fijne dag en drive save
Maaaaarrrr... beter laat dan nooit zeggen we maar
Ik ben Nils. Woon op Texel en sinds eind september de eigenaar van een BMW 316ti compact!
Leuk verhaal, zal het kort houden.
Was de eigenaar van een Volvo v40 maar deze viel uit elkaar. Ging kijken voor een andere auto die ik op het oog had. Garage gebeld en mocht komen kijken. Reed er heen (2 uur rijden) en tot mijn stomme verbazing had de garage net de auto verkocht..
Behoorlijk pissig nog maar een rondje over het industrieterrein en toen kam de liefde voor de BMW.
Alsof hij op mij aan het wachten was. EN natuurlijk na een rondje rijden was ik verkocht. (en de auto ook!!! )
Het is een 316ti uit 2002. Goed onderhouden en altijd keurig alle beurten gehad etc.
Binnenkort maar verder klussen aan de auto
Fijne dag en drive save
Re: Nils BMW 316ti Compact (E46)
Klinkt goed! Hoeveel heeft je compact gelopen?
En uiteraard ben ik benieuwd naar foto's
En uiteraard ben ik benieuwd naar foto's
BMW E46 Sedan 323i - viewtopic.php?f=29&t=58370
200.000, maar goed onderhouden en overgenomen met complete checks en nieuwe koppakking.
Zal een paar foto's maken
Zal een paar foto's maken
Laatst gewijzigd door mieske90 op 11 nov 2016, 20:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het qouten van een vorig bericht is onnodig, dus ook niet toegestaan.
Reden: Het qouten van een vorig bericht is onnodig, dus ook niet toegestaan.
Helaas lukt het mij niet om de fotos online te krijgen
- BMWf20 2.0d
Laatst gewijzigd door Bart70 op 19 feb 2020, 15:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende fotolink verwijderd
Reden: Niet werkende fotolink verwijderd
Die ziet er zeker goed uit!
Ik zou zeggen veel rijplezier maar dat gaat vast wel lukken
Ik zou zeggen veel rijplezier maar dat gaat vast wel lukken
BMW E46 Sedan 323i - viewtopic.php?f=29&t=58370
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Nils,
Je hebt een hele nette compact
Ook een mooi verhaal hoe je er aangekomen bent
als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
als er vragen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen uw graag.
veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Nette wagen zeg, maar wonen op Texel, dan kan je vooral rondjes rijden
mieske90 schreef:Welkom Nils,
Dankjewel! ik kom zeker een keer op een meeting! Eerst maar eens de auto goed onderhanden nemen en dan kom ik het showen!
Elk rondje is anders haha.. Gelukkig ook regelmatig aan het "vaste" land dus dan maar even het gas erop en rondje IJsselmeerBrianGT schreef:Nette wagen zeg, maar wonen op Texel, dan kan je vooral rondjes rijden
Welkom! en een mooie auto heb je daar! Nog ideeën mee, of wil je vooral gaan rijden?
Teveel ideeën helaas haha.. Net nieuwe banden gekocht (zitten nu zomerbanden onder). Nieuwe velgen in januari aanschaffen. BBS compleet zwart
Dan de spoiler eraf en vervangen voor een GT spoiler (al weet ik nog niet hoe ik de spoiler er goed af kan krijgen, is gelijmd begreep ik). De GT spoiler moet met schroeven vast gezet worden.
Van binnen rode bekleding. Stoelen zwart met rode stiksels en dashboard ook (deels) rood maken
Dan nog sparco stoelen erin haha
Dan de spoiler eraf en vervangen voor een GT spoiler (al weet ik nog niet hoe ik de spoiler er goed af kan krijgen, is gelijmd begreep ik). De GT spoiler moet met schroeven vast gezet worden.
Van binnen rode bekleding. Stoelen zwart met rode stiksels en dashboard ook (deels) rood maken
Dan nog sparco stoelen erin haha