E36 Hellrot - Winterslaap!
Re: E36's van Danny&pa - Update:(26-1) Wing time!
Mis dan toch het totaal plaatje met M bumper en coupé M-skirts
M achterbumper zou die inderdaad goed kunnen gebruiken als de spoiler erop zit, maar de skirts zou ik lekker laten zitten, vind de lux skirts mooier dan de M skirts.
Ik weet zeker dat dit op de zomerwielen en in kleur een succes wordt
Keep on building
Keep on building
Jup, M-achterbumper heeft de auto echt nodig. Geeft wat meer body aan de auto.
Gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt ;-) eenheidsworsten zijn er zat. De gt-spoiler ziet er goed uit. Kleine tip; Kijk voor een spoilerlip aan de voorzijde. deze spoiler zorgt bij hogere snelheden voor redelijk wat downforce aan de achterzijde. Voorkant kan er wat lichter door worden.
Opbouw van mijn 323ti S50B30-racer; viewtopic.php?f=75&t=37135
Ziet er echt baas uit die vleugel.
-
Ik ben geen fan van die grote spoilers, vind het er persoonlijk een beetje ouderwets uitzien en niet thuishoren op een BMW. Maar het belangrijkste is dat jij het mooi vind, wat ik vind doet er niet toe. Voor de rest allemaal mooie updates, vooral het interieur.
Gemengde gevoelens... Zonder vind ik super strak... Met is ook weer een beetje mijn stijl... Als je het doet, spuit dan alleen enkel de zijkanten rood en laat het blad zwart... Dan in combinatie met zo'n carbon flapje als je snapt wat ik bedoel!
Spacer er tussen en die mat zwart laten.. Super dik
zonder spacer is hij ook netjes..
Had ik een coupe gehad had ik sowieso de spacers er tussen gedaan.
zonder spacer is hij ook netjes..
Had ik een coupe gehad had ik sowieso de spacers er tussen gedaan.
Tijdje niet geüpdate hier, maar niet stilgezeten, door school en andere zaken gewoon even wat minder tijd gehad om op het forum te zitten, maar ik ga m'n best doen de komende tijd weer wat meer actiever te worden, te beginnen met even een update te geven in mijn showroom natuurlijk!
huidige staat van de auto:
Wat is er zowel gebeurd?
Nou:
-De OEM GT klasse 2 spoiler is inmiddels gespoten en gemonteerd.
-de BBS velgen zijn opgeknapt met nieuwe (Goude) boutjes en OEM BBS logo's uit de japanserie (Goud/Rood)
-Verder veel klein werk, kleine onderdeeltjes met schade vervangen, wat technisch onderhoud zoals een aantal benzine leidingen vervangen etc etc.
Er staat nog genoeg op de planning, maar hierover later meer!
huidige staat van de auto:
Wat is er zowel gebeurd?
Nou:
-De OEM GT klasse 2 spoiler is inmiddels gespoten en gemonteerd.
-de BBS velgen zijn opgeknapt met nieuwe (Goude) boutjes en OEM BBS logo's uit de japanserie (Goud/Rood)
-Verder veel klein werk, kleine onderdeeltjes met schade vervangen, wat technisch onderhoud zoals een aantal benzine leidingen vervangen etc etc.
Er staat nog genoeg op de planning, maar hierover later meer!
>>>>Showroom E36's<<<<
-
Re: E36's van Danny&pa - Update:(3-9) update!
Prachtige coupe heb je daar zeg, vind het hele totaal plaatje echt mooi.
De kleur dak, en velgen, ook de spoiler omdat bmw ze toch zo gemaakt heeft vind ik het erg mooi in combinatie met de rest van de auto.
De kleur dak, en velgen, ook de spoiler omdat bmw ze toch zo gemaakt heeft vind ik het erg mooi in combinatie met de rest van de auto.
Mooi om de ontwikkeling te zien Danny! Ik kan me nog een zomerwielenmeeting herinneren een paar jaar geleden waar ik een leuke maar standaard 316i coupé tegen kwam. Wat een verschil met nu
- Ramon 325 Vanos
Mooi wagen is het geworden Danny.
Dus dat was de e36 waar mijn blik opviel bij het parkeren van de e36's.
Wat een brute machine
Wat een brute machine