Zo, nog weer even een paar kleine mods gedaan.
Navigatie update naar van 2010-1 naar 2016-2. Was eenvoudig te doen met de USB stick van de dealer, uurtje werk om alles over te zetten (terwijl het overigens vreemd genoeg volgens de dealer ca. 3 uur zou gaan duren).
Metalen ventieldopjes vervangen door zwarte rubberen. Ziet er beter uit op mijn ferric grey velgen en minder gedoe met zand/roest in de schroefdraad.
Ook nog even een oplossing bedacht voor mijn dashcam. Wilde eerst een extra 12V aansluiting maken bij het handschoenenkastje, maar bleek nog redelijk prijzig (vanaf € 225,-) en de BMW dealer wilde daar sowieso niet echt aan meewerken. Nu gewoon een 12V verlengsnoertje in de armsteun die mooi via een kiertje aan de achterzijde langs de passagierstoel zit weggewerkt. Nu zie je feitelijk alleen een dun kabeltje omhoog komen naast de passagiersstoel dat richting de binnenspiegel gaat.
Alleen wel nog even tegen een probleem aangelopen met het ramen tinten omdat de regensensor nu niet helemaal lekker meer werkt en ook een foutmelding geeft (wiperspeed). Ook ben ik bang dat de dashcam minder goed zal blijven plakken op het folie (ben ik nu aan het testen). Dus waarschijnlijk binnenkort toch het folie van de voorruit er maar weer af halen.