Accu leeg 316
Accu leeg 316
Hey iedereen!
Ik heb afgelopen maandag een E36 316 gekocht, hier is meteen een nieuwe accu ingekomen, nu wil ik net wegrijden en is de accu leeg. Ook gaat het slot van de achterklep niet open en die ded het gister toen ik hem parkeerde wel gewoon. Hoe kan dit? De interieur verlichting is uit, evenals de verlichting..
Cheers!
Ik heb afgelopen maandag een E36 316 gekocht, hier is meteen een nieuwe accu ingekomen, nu wil ik net wegrijden en is de accu leeg. Ook gaat het slot van de achterklep niet open en die ded het gister toen ik hem parkeerde wel gewoon. Hoe kan dit? De interieur verlichting is uit, evenals de verlichting..
Cheers!
Re: Accu leeg 316
Ergens lek spanning.
Beginnen met het lampje in je dasboard kastje.
Heb je climate control? Zoja kan het je kachelweerstand zijn
Ik heb gewoon z'n goedkope blazer, dashboard lampje ging uit toen het dicht ging iig. In de kofferbak heb ik geen lampje.mikespek schreef:Ergens lek spanning.
nieuwe accu was wel vol? Heeft het wel gewoon gedaan toen ie gemonteerd was?
dynamo?
lekstroonpje uiteraard checken, mp3 speler op cd-wisselaar of andere niet orginele dingen aangesloten?
dynamo?
lekstroonpje uiteraard checken, mp3 speler op cd-wisselaar of andere niet orginele dingen aangesloten?
- BMWf20 2.0d
Heb idd wel eens van een accuboer een lege meegekregen, sta je toch ff gek te kijken als ie met de nieuwe accu ook niks doet.....
Probeer je auto weer aan te slingeren en dan ff meten wat je dynamo doet, kan ook de boosdoener zijn
HIj heeft het inderdaad gedaan toen, heb hem ongeveer 12uur laten staan, en eergister heb ik hem meer als 16 uur laten staan... Zag dat het lampje het dakraam knopje niet uitging, die ff los gehaald (mijn micro switch in de deur is te ver afgesleten dus nu zijn de deuren "open"). Krijg waarschijnlijk deze week andere .Zeevang schreef:nieuwe accu was wel vol? Heeft het wel gewoon gedaan toen ie gemonteerd was?
dynamo?
Hoop dat dit kleinigheidje het was haha. Zal ook eens de dynamo meten (laten meten). Ik hou jullie op de hoogte!