Help! BMW E46 AUX, MP3, Bluetooth, telefoon etc. aansluiting
-
Help! BMW E46 AUX, MP3, Bluetooth, telefoon etc. aansluiting
Beste fans,
Ik heb een BMW E46 323ci met een standaard business radio cd.
Nu zou ik graag een aux, usb, bluetooth etc. module op mijn huidige cd speler willen aansluiten.
Ook zou ik graag mijn stuurwiel dat de knoppen bevat om mijn telefoon op te nemen hier gelijk bij aansluiten.
Het gehele systeem zou ik graag ik mijn dashboard kastje verwerken.
Heeft iemand tips met wat voor systeem ik het beste kan werken en of het mogelijk is mijn stuurwiel te verbinden?
Bedankt!
Ik heb een BMW E46 323ci met een standaard business radio cd.
Nu zou ik graag een aux, usb, bluetooth etc. module op mijn huidige cd speler willen aansluiten.
Ook zou ik graag mijn stuurwiel dat de knoppen bevat om mijn telefoon op te nemen hier gelijk bij aansluiten.
Het gehele systeem zou ik graag ik mijn dashboard kastje verwerken.
Heeft iemand tips met wat voor systeem ik het beste kan werken en of het mogelijk is mijn stuurwiel te verbinden?
Bedankt!
Re: Help! BMW E46 AUX, MP3, Bluetooth, telefoon etc. aanslui
Hi
Ik hen achterin module van grom voor mp3 of lossless oa flac enzo) bestanden. Ik heb met kaartje met 16 gb erin. Of ipod of bluetooth kan ook. Werkt via stuur ook.
Telefoon via parrot. Heb ik niet via stuur maar kan wel, is apart kastje voor (heb ik in vorige e46s gebruikt)
Er zijn ook kastjes die en audio en telefoon doen maar dan is de handsfree van mindere kwaliteit vind ik.
Als je weinig belt niet van belang maar als je dagelijks uur of langer belt (lees vriendin) dan wel
Ik hen achterin module van grom voor mp3 of lossless oa flac enzo) bestanden. Ik heb met kaartje met 16 gb erin. Of ipod of bluetooth kan ook. Werkt via stuur ook.
Telefoon via parrot. Heb ik niet via stuur maar kan wel, is apart kastje voor (heb ik in vorige e46s gebruikt)
Er zijn ook kastjes die en audio en telefoon doen maar dan is de handsfree van mindere kwaliteit vind ik.
Als je weinig belt niet van belang maar als je dagelijks uur of langer belt (lees vriendin) dan wel
Heb zelf de Dension GBL3BM1 ingebouwd. Deze biedt alle opties die jij zoekt, bluetooth verbinding met telefoon voor bellen en muziek streamen, bediening via het stuurwiel en de mogelijkheid tot het aanleggen van een USB en/of AUX kabel op de plek waar je wil. De stekker plug je simpel bij je originele stekker in, dus het is een heel simpel plug en play systeem. Het opnemen en ophangen van de telefoon kan via de volgende/vorige pijltjes op het stuur.
Heb zelf de microfoon ook nog even mooi met de handsfree kit voor BMW types van 2004 (in de kap bij de stuurkolom) verwerkt waardoor het allemaal origineel lijkt.
Heb zelf de microfoon ook nog even mooi met de handsfree kit voor BMW types van 2004 (in de kap bij de stuurkolom) verwerkt waardoor het allemaal origineel lijkt.
dension heb ik ook gehad maar vind vooral geluidskwaliteit tijdens bellen wat minder
Ik heb zelf een Grom met aux en BT. De carkit is een drama. Koppelt vaak niet en als ie wel een keer pakt dan neemt ie een inkomende gesprek niet op, ook al druk je op opnemen. Verschillende telefoons gekoppeld maar blijft te pas en onpas werken. De Grom geüpdate maar biedt geen soelaas. Voor een carkit vond ik de Parrot toch het beste. Heb een CK3100 hiervoor gehad en spijt dat ik deze weg heb gedaan. Aux kan je ook zonder kastje toepassen mits je een nieuwere model business cd-speler 2002> hebt met aux-input.
Laatst gewijzigd door wiren op 03 mar 2017, 21:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Ik heb daarom grom icm met parrot
@Zeevang Dat is inderdaad een goede combo. Het mooiste vind ik de OEM aux-input met een Parrot BT carkit.
Heb zelf ook 2x USB laadkabels hardwired ingebouwd achter het dashboardkastje door de voeding van de zaklamp welke ik toch niet had, te gebruiken
Heb zelf ook 2x USB laadkabels hardwired ingebouwd achter het dashboardkastje door de voeding van de zaklamp welke ik toch niet had, te gebruiken
Heb 8 e46s gehad heb nog nooit die zaklamp gezien :-)
- Iwan-Terrible
Hoi !!
Kijk even op deze site , staan alle mogelijkheden vrij duidelijk op http://www.navinc.nl/BMW-5
Ben zelf ook aan het kijken welke voor mijn wagen het beste is , belangrijk is dat je weet hoeveel pins jij eigen radio is
Kijk even op deze site , staan alle mogelijkheden vrij duidelijk op http://www.navinc.nl/BMW-5
Ben zelf ook aan het kijken welke voor mijn wagen het beste is , belangrijk is dat je weet hoeveel pins jij eigen radio is
Ik heb in mijn e46 een parrot asteroid mini gehad dan heb je wel alles wat je zoekt en werkt ook goed. Het enige is dat je dan met een schermpje in je auto zit. Maar werkt super je kunt er zelfs spotify op zetten