Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Ekris BMW & MINI: http://www.ekris.nl
Gebruikersavatar
Ekris BMW en MINI
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jan 2017, 14:50

Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Ekris BMW en MINI » 10 feb 2017, 15:42

Op zoek naar iets van BMW? Kijk dan op https://bmwshop.ekris.nl
Met korting bestellen? Check http://bimmerportal.nl/images//Ekris-ko ... Portal.pdf

Originele BMW Onderdelen
Op basis van het kenteken (en chassisnummer) weten wij exact uit welke onderdelen uw BMW bestaat. Wij hebben er meer dan 500.000 online staan, u kunt ze eenvoudig bestellen. Kunt u niet vinden wat u zoekt? Onze klantenservice helpt u graag verder: https://bmwshop.ekris.nl/nl/klantenservice/contact
Wist u dat Originele BMW onderdelen vaak voordeliger zijn dan u denkt? Bovendien ontvangt u 2 jaar garantie.

> Onderdelen: http://bmwshop.ekris.nl/nl/onderdelen

Originele BMW Accessoires
Originele BMW Accessoires hebben altijd een perfecte pasvorm, omdat ze specifiek zijn gemaakt voor uw BMW.
Wij hebben alle accessoires gecategoriseerd, u ziet direct welke accessoires mogelijk zijn voor uw BMW.

> Accessoires http://bmwshop.ekris.nl/nl/accessoires

Originele BMW Lifestyle
In de BMW Shop vindt u alle leuke, mooie en handige lifestyle artikelen van BMW. Van kleding, fietsen, koffiekopjes, horloges en miniaturen tot sleutelhangers en babyracers.
Leuk om te geven, maar nóg leuker om te krijgen.

> Lifestyle http://bmwshop.ekris.nl/nl/lifestyle

Korting voor BimmerPortal leden!
Voor leden van Bimmerportal is er een speciale korting op veel producten uit de webshop. Hiervoor moet u de unieke Bimmerportal clubcode invoeren (zie onderstaande link), deze kan ingevuld worden in uw gratis Ekris webshop account. De clubcode kan na inloggen ingevoerd worden onder 'mijn account' > 'mijn gegevens'. Let op: het invullen van een clubcode geldt als aanvraag. De aanvraag wordt uiterlijk verwerkt binnen 5 werkdagen. Pas na de verwerking van de clubcode is (na inloggen) de korting zichtbaar binnen de Ekris webshop

viewtopic.php?f=920&t=60969&p=693893#p693893

> Ekris Performance Experience

Beleef de M Performance Parts in optima forma
Bekijk de nieuwste modellen BMW's, volledig uitgerust in M performance onderdelen als toppunt van sportiviteit. Van BMW 1 Serie F40 tot de 2 Serie Gran Coupé, maar ook reeds bestaande type BMW's zoals de 1 Serie F20 of 3 Serie F30. Klaar om te ontdekken?

https://experience.ekris.nl/nl
Laatst gewijzigd door Ekris BMW en MINI op 20 aug 2020, 11:19, 3 keer totaal gewijzigd.
Het grootste online aanbod originele BMW Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen vindt u via bmwshop.ekris.nl en minishop.ekris.nl.

Gebruikersavatar
Blackthunder
Berichten: 350
Lid geworden op: 06 mei 2014, 15:14

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Blackthunder » 26 mar 2017, 19:52

Vandaag een bestelling gedaan. Die korting maakt het zeer interessant om bij jullie te bestellen :)

:amen:

Kleine edit: bestelling is gedaan op zondag, maandag verzonden en dinsdag aangekomen, dikke prima dus! :gekdoen:

Mungos
Berichten: 96
Lid geworden op: 13 jun 2009, 22:46

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Mungos » 04 apr 2017, 22:52

Hoeveel % korting krijgen we? Voor mijn youngtimers krijg ik standaard 10% korting bij Breeman in Rotterdam.
Afbeelding
E36 325i Sedan, E36 ///M3 3.0 Sedan, E39 530i Sedan

Gebruikersavatar
Blackthunder
Berichten: 350
Lid geworden op: 06 mei 2014, 15:14

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Blackthunder » 05 apr 2017, 08:32

Als je inlogt met het account wat in de pdf is beschreven, staan de prijzen met korting er bij. Dit wisselt volgens mij wel bij elk product.

Zag voor mijn M5 een onderdeel van 650 naar 560 gaan. Je kunt ook gewoon je kenteken invoeren en dan staan de onderdelen wel redelijk overzichtelijk verdeeld onder de verschillende tabbladen.

Gebruikersavatar
Ekris BMW en MINI
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jan 2017, 14:50

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Ekris BMW en MINI » 05 apr 2017, 10:54

Blackthunder schreef:Als je inlogt met het account wat in de pdf is beschreven, staan de prijzen met korting er bij. Dit wisselt volgens mij wel bij elk product.

Zag voor mijn M5 een onderdeel van 650 naar 560 gaan. Je kunt ook gewoon je kenteken invoeren en dan staan de onderdelen wel redelijk overzichtelijk verdeeld onder de verschillende tabbladen.
Hoi Blackthunder,

Dat klopt. Het verschilt soms per product en niet alle producten zijn voorzien van korting.
Klopt alles kan ook op basis van kenteken!
Het grootste online aanbod originele BMW Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen vindt u via bmwshop.ekris.nl en minishop.ekris.nl.

Gebruikersavatar
Ekris BMW en MINI
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 jan 2017, 14:50

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Ekris BMW en MINI » 05 apr 2017, 10:55

Mungos schreef:Hoeveel % korting krijgen we? Voor mijn youngtimers krijg ik standaard 10% korting bij Breeman in Rotterdam.
Dit verschilt dus per onderdeel of product. Het kan oplopen tot 10% maar niet alle producten zijn voorzien van korting.
Het grootste online aanbod originele BMW Onderdelen, Accessoires en Lifestyle artikelen vindt u via bmwshop.ekris.nl en minishop.ekris.nl.

Mungos
Berichten: 96
Lid geworden op: 13 jun 2009, 22:46

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Mungos » 09 apr 2017, 21:25

oké, bedankt voor de info, wel leuk een webshop, maar als het slechts tot 10% korting is zal ik dan toch bij Breeman blijven winkelen ;) .
Afbeelding
E36 325i Sedan, E36 ///M3 3.0 Sedan, E39 530i Sedan

Purm

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Purm » 22 jun 2017, 15:33

ik hou het op Duitsland... origineel BMW...50% of meer korting tov BMW dealers in NL... :gekdoen:
laatste kleine bestelling bv was 81 om 37 euro...dan weet ik het wel

Anni
Berichten: 279
Lid geworden op: 24 feb 2010, 21:58

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Anni » 22 jun 2017, 19:30

Middels een site ook of heb je een vast adres/dealer?

Gebruikersavatar
jwbakkenes
Berichten: 821
Lid geworden op: 14 okt 2015, 22:47

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door jwbakkenes » 22 jun 2017, 22:13

Dat zou ik ook wel willen weten.
Met vriendelijke groet,
Jan Willem

Mijn showroom

Anni
Berichten: 279
Lid geworden op: 24 feb 2010, 21:58

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Anni » 29 jun 2017, 10:25

en toen bleef het angstvallig stil...

Purm

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Purm » 29 jun 2017, 15:07

google is your friend of moet ik alles voorkauwen ;-)

ebay (zat winkels daar te vinden) etc etc niet perse altijd bij dezelfde, als wat meer nodig heb ik, bel ik op (handig als je wat Duits babbelt) en spreek prijsje af, auto als youngtimer laat meteen de btw er afhalen. Het ene scheelt 20% het andere tot wel 70%, gewoon kijkken en gaan. En ja appel met appels dus oem bv een lemforder ect

Gebruikersavatar
FThirtyone
Berichten: 93
Lid geworden op: 25 jun 2017, 20:35

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door FThirtyone » 04 sep 2017, 20:41

Net deurlijsten besteld. Al veel goedkoper dan op e-bay gevonden en dan nog wat extra korting ook. Het kan niet op!!

Nu alleen afwachten of ik de goede krijg, want het plaatje was niet heel duidelijk.. :s

Morgenochtend maar even bellen.

Van welke Ekris gaat deze webshop uit? Utrecht of Veenendaal?
Afbeelding

FWD ==> FunWheelDrive

mitglied007
Berichten: 62
Lid geworden op: 19 dec 2015, 18:26
Locatie: Niedersachsen, Heimat

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door mitglied007 » 04 sep 2017, 21:57

Wil ook even reageren op dit topic...

Ook ik heb de optie van Ekris bekeken, echter het kan schelen als je google gebruikt... Onlangs mijn remmerij aan de voorzijde vervangen, nl remschijven en remblokken, en daarbij geconstateerd dat

Ekris vraagt 166,00 per schijf en 203,00 voor de value line set remblokken met sensor, totaal 535

Duitse dealer 143,00 per schijf en 143,00 voor dezelfde set remblokken met sensor, totaal 429...

Beide zonder korting o.i.d... Als ik de Ekris korting erbij neem, kom ik op een soortgelijk bedrag uit als bij de duitse dealer, echter dan zonder de korting, aanmelding of clublid zijnde... Als ik zoveel moeite moet doen om het e.e.a. met korting te bemachtigen, heb ik, persoonlijk, het gevoel dat ik vooral goed ben voor premium prijzen die BMW hanteert, en als onwetende aan mag meebetalen... en daar krijg ik een heel naar gevoel bij....

Vooral omdat dezelfde, duitse, dealer momenteel een oliewissel aanbied voor 1 euro aan werkplaatstarief, auto´s ouder dan 4 jaar... Met de originele BMW 5w30 synthetische olie voor 9,90 en een origineel oliefilter ben ik voor ong. 100 euro klaar... Kom daar maar eens bij je eigen dealer mee aan, als die je al aankijkt met een betrekkelijk oude auto als een E61...

overigens heb ik geen aandelen o.i.d. bij geen enkele BMW dealer, of ben in de automotive branche werkzaam, het betreft puur mijn persoonlijke mening...

groet,

Mitglied007
viewtopic.php?f=120&t=48143

mod's:
$316A (deel 1) - mod afgerond
$316A (deel 2) - mod in progress
$496A - mod afgerond
$248A - mod in progress
$5AD - mod in progress

Yor
Berichten: 929
Lid geworden op: 23 apr 2017, 21:49

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Yor » 05 sep 2017, 09:24

Ik denk dat je twee dingen door elkaar haalt...

1 de korting is voornamelijk voor de webshop bedoelt en daar worden de oem onderdelen aanzienlijk goedkoper van.
Ja de Duits geleverde producten verschillen in prijs maar om nu alles te gaan vergelijken? Dan ben je nog wel even bezig. Bmw heeft ook een hoofd fabrikant die, aftermarket veel goedkoper is. Alleen zonder het logo... dan valt de duitse prijs alsnog tegen.

2 het onderhoud zal vast goedkoper zijn bij onze buren maar daar ging de korting niet over...

Plaats reactie

Terug naar “Ekris BMW & MINI dealer”