Oud en nieuw E61/Sold
Re: Oud en nieuw E61/ Mod in progress
En maar weer eens een andere look gegeven, nu alleen nog andere velgen zoeken.
Fraai hoor!
If you always do what you always did, you always get what you always got!
Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
Naast de Bimmer: Lotus Elan M100 S2
en vroegah:
E39 530i touring FL
E39 523i sedan
E39 528i sedan
Z3 2,8
Thanks, alleen het totaalplaatje klopt voor mij nog niet helemaal, maar met andere velgen wel hoop ik ….
Ziet er goed uit!! (maar had hem al op FB voorbij zien komen ).
Hopelijk klopt het na andere velgen wel anders moet je hem weer wrappen
Hopelijk klopt het na andere velgen wel anders moet je hem weer wrappen
Hahahahaha, als het dan niet klopt dan gaat hij gewoon de verkoop in ;-)
Zeker nette kleur, dat witte stond ook goed maar dit is nog wel mooier!
Doe je dat wrappen zelf ? of laat je het doen, dat is niet zo goedkoop toch ?
Wat voor wielen gaan eronder......
Doe je dat wrappen zelf ? of laat je het doen, dat is niet zo goedkoop toch ?
Wat voor wielen gaan eronder......
Thanks, nee, wrappen doe ik niet zelf, helaas hahahaha.
Bij xcarwrapping laten doen, niet goedkoop nee, zeker omdat ik ook de instaplijsten/sponningen mee heb laten doen dit keer.
Velgen ben ik nog steeds niet uit, in ieder geval hyper silver denk ik, en het liefst Vossen, maar die zijn ver boven mijn budget dus dat gaat hem niet worden.
Bij xcarwrapping laten doen, niet goedkoop nee, zeker omdat ik ook de instaplijsten/sponningen mee heb laten doen dit keer.
Velgen ben ik nog steeds niet uit, in ieder geval hyper silver denk ik, en het liefst Vossen, maar die zijn ver boven mijn budget dus dat gaat hem niet worden.
-
Mooi,
Maar voor al het geld dat je er in gestoken hebt, had je beter een F7, F10 of F11 kunnen aanschaffen....
Maar voor al het geld dat je er in gestoken hebt, had je beter een F7, F10 of F11 kunnen aanschaffen....
Had gekund, en dan had ik daar waarschijnlijk weer net zoveel geld in moeten steken….
Plus, nu weet ik wat ik heb, en gaat het geld er langzaam in, niet in 1 keer.
Plus, nu weet ik wat ik heb, en gaat het geld er langzaam in, niet in 1 keer.
- jwbakkenes
Das weer een hele mooie outfit Bart, wat de velgen betreft komt dat ook wel goed jouw kennende.
Thanks !
Originele Vossen CVT staan al heel lang op mijn verlanglijstje, maar zijn me gewoon te duur, dat gaat hem niet worden.
Ik heb altijd gezegd dat ik geen imitaties wil, echter, het model blijft verreweg mijn favoriet, ik kom er dus niet onderuit om imitaties te nemen als ik die looks wil.
Het worden de volgende velgen, Veemann breedset :
Tevens ben ik voor de vakantie nog even bij de wijze mannen in het oosten geweest, eindelijk mijn wens in vervulling gegaan om de oude koplampen te vervangen, LCI er in, en tevens een H11 xenon kit, dik licht weer ;-)
Originele Vossen CVT staan al heel lang op mijn verlanglijstje, maar zijn me gewoon te duur, dat gaat hem niet worden.
Ik heb altijd gezegd dat ik geen imitaties wil, echter, het model blijft verreweg mijn favoriet, ik kom er dus niet onderuit om imitaties te nemen als ik die looks wil.
Het worden de volgende velgen, Veemann breedset :
Tevens ben ik voor de vakantie nog even bij de wijze mannen in het oosten geweest, eindelijk mijn wens in vervulling gegaan om de oude koplampen te vervangen, LCI er in, en tevens een H11 xenon kit, dik licht weer ;-)
- jwbakkenes
Dat zijn weer mooie updates Bart, zat er bij de lampen niet de originele xenon bij?
Het is wel erg mooi dat witte licht, staat bij mij ook hoog op mijn lijst
Ik dacht dat je met de D1S Osram CBI 66144 hetzelfde resultaat zou krijgen of zie ik wat over het hoofd?
Die velgen zijn ook top, zeker in combi met je "nieuwe" kleur
Het is wel erg mooi dat witte licht, staat bij mij ook hoog op mijn lijst
Ik dacht dat je met de D1S Osram CBI 66144 hetzelfde resultaat zou krijgen of zie ik wat over het hoofd?
Die velgen zijn ook top, zeker in combi met je "nieuwe" kleur
Thanks !
Ja, originele zaten er ook bij, maar deze zijn stukken feller, is een complete "kit" en moet ook gecodeerd worden.
Normaal is het H8 dacht ik, en dit is H11.
Ja, originele zaten er ook bij, maar deze zijn stukken feller, is een complete "kit" en moet ook gecodeerd worden.
Normaal is het H8 dacht ik, en dit is H11.
Mooi, maar niet zonder gevaar.
De Lightguides/constructie is niet gedesigned voor Xenon lampen. Met als gevolg dat ze kunnen vergelen of smelten door de hogere temperaturen/UV afgifte.
De Lightguides/constructie is niet gedesigned voor Xenon lampen. Met als gevolg dat ze kunnen vergelen of smelten door de hogere temperaturen/UV afgifte.
525d E61 2007 pre-LCI