320D Touring Happy!
320D Touring Happy!
Hoi allemaal,
Ik ben na een aantal omzwervingen weet terug waar ik moet zijn!
In het verleden een E46 320D gehad en een E39 530D.
Laatste auto een Jaguar 2.7D Executive maar mis de daadwerkelijke rijbeleving in de BMW en dus maar weer gaan kijken voor een GOEDE BMW en ben uitgekomen bij een E91 320D van 2006.
Volgens mij met de juiste motor want vanaf 2007 problemen met distributieriem zoals ik het heb gelezen!
Het is er 1 geworden met wel wat Km maar daar staat tegenover dat hij er nog erg goed uitziet en nog belangrijker er is erg goed voor hem gezorgd.
Heeft resent dure reparaties ondergaan, zoals:
Nwe. turbo, carterontluchtingunit,
egr thermostaat en roetfilter gereinigd.
Optielijst
SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S2HB BMW light alloy wheel, spider spoke 160
S3AC Trailer coupling
S4AE Armrest front, retractable
S4AG Interior trim finishers Titanium matt
P7AP Dynamics + Advantage package
P7RS Package Comfort
S8S2 Coding, alarm signal
S8S3 Automatic locking during starting
S8SP Control unit COP
S200 Diesel particle filter
S205 Automatic transmission
S226 Sports suspension settings
S249 Multifunction f steering wheel
S302 Alarm system
S320 Deleted, model lettering
S321 Exterior parts in vehicle colour
S386 Roof railing
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
S481 Sports seat
S493 Storage compartment package
S502 Headlight cleaning system
S507 Park Distance Control (PDC), rear
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S540 Cruise control
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S609 Navigation system, Professional
S620 Voice control
S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth
S710 M leather steering wheel
S775 Headlining anthracite
S863 Dealer List Europe
S868 Language version, Dutch
S877 Omission of non-combined operation
S886 Operating instructions, Dutch
Vooral het zwarte/antraciete hemeltje is prachtig om te zien, en elektrische trekhaak fabriek af is ook makkelijk!
Klopt het trouwens dat het onderstel en koeling is aangepast bij fabriek af trekhaak ivm met zwaardere belasting?
Laat maar weten wat jullie ervan vinden!
Ik ben na een aantal omzwervingen weet terug waar ik moet zijn!
In het verleden een E46 320D gehad en een E39 530D.
Laatste auto een Jaguar 2.7D Executive maar mis de daadwerkelijke rijbeleving in de BMW en dus maar weer gaan kijken voor een GOEDE BMW en ben uitgekomen bij een E91 320D van 2006.
Volgens mij met de juiste motor want vanaf 2007 problemen met distributieriem zoals ik het heb gelezen!
Het is er 1 geworden met wel wat Km maar daar staat tegenover dat hij er nog erg goed uitziet en nog belangrijker er is erg goed voor hem gezorgd.
Heeft resent dure reparaties ondergaan, zoals:
Nwe. turbo, carterontluchtingunit,
egr thermostaat en roetfilter gereinigd.
Optielijst
SELECTION COP RELEVANT VEHICLES
S2HB BMW light alloy wheel, spider spoke 160
S3AC Trailer coupling
S4AE Armrest front, retractable
S4AG Interior trim finishers Titanium matt
P7AP Dynamics + Advantage package
P7RS Package Comfort
S8S2 Coding, alarm signal
S8S3 Automatic locking during starting
S8SP Control unit COP
S200 Diesel particle filter
S205 Automatic transmission
S226 Sports suspension settings
S249 Multifunction f steering wheel
S302 Alarm system
S320 Deleted, model lettering
S321 Exterior parts in vehicle colour
S386 Roof railing
S431 Interior rear-view mirror with auto dip
S441 Smoker package
S481 Sports seat
S493 Storage compartment package
S502 Headlight cleaning system
S507 Park Distance Control (PDC), rear
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S540 Cruise control
S548 Kilometre speedo
S563 Light package
S609 Navigation system, Professional
S620 Voice control
S644 Preparation f mobile phone w Bluetooth
S710 M leather steering wheel
S775 Headlining anthracite
S863 Dealer List Europe
S868 Language version, Dutch
S877 Omission of non-combined operation
S886 Operating instructions, Dutch
Vooral het zwarte/antraciete hemeltje is prachtig om te zien, en elektrische trekhaak fabriek af is ook makkelijk!
Klopt het trouwens dat het onderstel en koeling is aangepast bij fabriek af trekhaak ivm met zwaardere belasting?
Laat maar weten wat jullie ervan vinden!
Laatst gewijzigd door Edward op 18 feb 2020, 18:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Niet werkende links naar foto's verwijderd.
Reden: Niet werkende links naar foto's verwijderd.
Re: 320D Touring Happy!
Welkom terug!
Deftige wagen heb je daar. Ik moet toegeven dat ik van Touring weinig af weet maar een trekhaak onder een E91 of een E90 zit daar dan zo'n groot verschil in dat een Touring een zwaarder onderstel nodig heeft? Ik weet het niet eerlijk gezegd.
Hoe dan ook een mooie wagen. Zijn die Angel Eyes nou zo "geel" of is dat alleen de foto?
Verder hoop ik dat je meerdere reacties krijgt aangezien het de laatste maanden wel heel erg stil is op dit forum..
Deftige wagen heb je daar. Ik moet toegeven dat ik van Touring weinig af weet maar een trekhaak onder een E91 of een E90 zit daar dan zo'n groot verschil in dat een Touring een zwaarder onderstel nodig heeft? Ik weet het niet eerlijk gezegd.
Hoe dan ook een mooie wagen. Zijn die Angel Eyes nou zo "geel" of is dat alleen de foto?
Verder hoop ik dat je meerdere reacties krijgt aangezien het de laatste maanden wel heel erg stil is op dit forum..
MindWarp schreef:Welkom terug!
Ik bedoelde niet dat het verschil maakt onder een E90 of E91 maar meer omdat je een zwaardere belasting krijgt met een sleurhut of wat je er ook aan hangt!
Zijn idd zo geel denk dat de standaard Xenon is vervangen heb er eerlijk gezegd nog niet naar gekeken!
Ah OK, was even zoeken naar je antwoord midden in de quote maar gevonden.
Kan hoor dat er op een bepaald moment voor deze kleur gekozen is want op zich heeft het wel wat.. weer eens wat anders dan dat witte wat vandaag de dag modern is.
Kan hoor dat er op een bepaald moment voor deze kleur gekozen is want op zich heeft het wel wat.. weer eens wat anders dan dat witte wat vandaag de dag modern is.
Vandaag even verder gekeken ivm Yellow Angeleyes, bij dimlicht gewoon Xenon icm gele Angel Eyes het heeft idd wel wat en wat een bak licht!
Hee Rico,
Wat grappig, je was bijna mijn oude buurman!
Ik zag hem gister al staan, moest even bij mijn oude buren nog zijn. Ben sinds deze maand verhuist.
Je had destijds al een nette BMW en later die Jaquar zag ik.
Zou hem alleen ergens anders parkeren, link stukje waar soms auto's nogal onbenullig de bocht om zeilen en vooral nu met de werkzaamheden!
Ik had destijds die zwarte E90, daarna de Le Mans Blauwe E91 met M sport pakket. Nu even weer terug bij af met een E46.
Heel veel veilige kilometers, zeer nette auto en geniet er van!.
Groetjes Marciano,
Wat grappig, je was bijna mijn oude buurman!
Ik zag hem gister al staan, moest even bij mijn oude buren nog zijn. Ben sinds deze maand verhuist.
Je had destijds al een nette BMW en later die Jaquar zag ik.
Zou hem alleen ergens anders parkeren, link stukje waar soms auto's nogal onbenullig de bocht om zeilen en vooral nu met de werkzaamheden!
Ik had destijds die zwarte E90, daarna de Le Mans Blauwe E91 met M sport pakket. Nu even weer terug bij af met een E46.
Heel veel veilige kilometers, zeer nette auto en geniet er van!.
Groetjes Marciano,
Thn voor de complimenten en idd de zwarte e39 die ik had was idd een plaatje maar kwamen erg veel kosten aan zoals koppeling verstuivers etc.. en besloot toen om na een testrit voor comfort te gaan met de Jag maar zoals al eerder gezegd ik miste de rijbeleving!!
Ach ja de auto staat hier al 20Jaar en nog nooit wat gebeurt,als ik hem verder naar voren zet kan de vrouw er niet meer langs met de fiets etc..
De Blauwe e91 was wel erg lekkere kleur hoor!
Ach ja de auto staat hier al 20Jaar en nog nooit wat gebeurt,als ik hem verder naar voren zet kan de vrouw er niet meer langs met de fiets etc..
De Blauwe e91 was wel erg lekkere kleur hoor!