Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Ekris BMW & MINI: http://www.ekris.nl
Gebruikersavatar
Blackthunder
Berichten: 350
Lid geworden op: 06 mei 2014, 15:14

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Blackthunder » 08 sep 2017, 16:23

Er wordt zo te zien wel veel besteld via het account! Ik ga binnenkort ook weer even kijken of ik wat onderhoudsspulletjes kan bestellen, scheelt soms behoorlijk wat geld en het is origineel! :gekdoen: :duimen:

Yor
Berichten: 929
Lid geworden op: 23 apr 2017, 21:49

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Yor » 08 sep 2017, 20:12

Exact!

Purm

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Purm » 23 sep 2017, 17:22

ieder moet het voor zich weten, mijn ervaring is dat het in dld veel goedkoper is, is ook beetje de sport. jaren inkoper, werkvoorbereider, projectleider geweest, dys hou van goede deals scoren.
gewoon verder kijken dan je neus lang is ;-)

Yor
Berichten: 929
Lid geworden op: 23 apr 2017, 21:49

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Yor » 23 sep 2017, 19:50

Als het in Duitsland goedkoper is, haal jij de spullen bij een fysieke dealer of bestel je het via een website?

Wij horen graag meer :duim:

Purm

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Purm » 23 sep 2017, 20:58

voorheen kwam er geregeld omdat mijn ouders er een huis hadden (nu spanje), toen beide, maar meestal via internet net zo makkelijk en is meestal toch gratis verzenden boven bepaald bedrag. 21%krijg je sowieso cadeau, dat is altijd aardig van die mensen. En er is natuurlijk zoals met veel spullen blacklabel..want er zijn nooit zoveel fabrieken als er merken zijn.

Gebruikersavatar
andydewit
Berichten: 90
Lid geworden op: 04 okt 2017, 10:50

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door andydewit » 11 okt 2017, 13:00

Toch mooi dat ze het aanbieden, ze hoeven het niet te doen. Er zijn nou eenmaal plekken waar het goedkoper is. Veel mensen bestellen toch ook via Coolblue/Bol terwijl het elders goedkoper is? Het blijft je eigen keuze.

Ik heb zojuist wat onderdelen besteld. Op een bedrag van €73 toch mooi €7,32 korting ontvangen, is 10%. Daarmee heb ik de verzendkosten weer terug verdiend.
Neem hier gerust een kijkje in mijn E46 318i 105kW Sedan :-)

Purm

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Purm » 11 okt 2017, 13:27

tuurlijk massa klootjes volk wat naar bol etc gaan tja ik kan daar niet bij, maarja moet ieder voorzich weten he
Dat BMW Ekris het doet fantastisch, bijna gratis
Ik ben denk ik heel gierig ik lees mij auto ook gewoon met mijn habbibabbie scanner uit china uit (a 15 euro) en niet bij Ekris a 100 euro en een ander tikt dat graag af. Gelukkig is niet iedereen gelijk

Gebruikersavatar
andydewit
Berichten: 90
Lid geworden op: 04 okt 2017, 10:50

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door andydewit » 11 okt 2017, 14:01

Dat klopt, ik koop ook meer uit China. Komt misschien ook omdat ik een hoop handel met dat land, en ik altijd op zoek ga naar het goedkoopste tegen het beste. Heel eerlijk gezegd heb ik vanmiddag een namaak-bekerhouder met muntenhouder binnen gekregen, maar die kwaliteit was zo slecht dat ik toch maar voor €30 extra origineel koop.
Laatst gewijzigd door mieske90 op 11 mar 2018, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het qouten van een vorig bericht is onnodig en is dus niet toegestaan.
Neem hier gerust een kijkje in mijn E46 318i 105kW Sedan :-)

Purm

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Purm » 11 okt 2017, 14:45

sh**, had ik je ook kunnen vertellen, volgens mij had ik ergens hier ook gemeld, maarja heb je nu niks aan.
ik had hem daar ook gekocht...maar past wel, maar blijft niet ''vast zitten'', iig was veel minder als de orginele die ik in andere auto heb. overigens een olie sensor of sensor voor pdc dat gaat wel. de koplampglazen passen ook niet...

Gebruikersavatar
andydewit
Berichten: 90
Lid geworden op: 04 okt 2017, 10:50

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door andydewit » 11 okt 2017, 16:24

Had ik gelezen ;-) Had 'm expres ook bij Amazon gekocht aangezien de reviews van het product daar wél goed waren. Helaas, bleek dus niet zo te zijn.
Laatst gewijzigd door mieske90 op 11 mar 2018, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het qouten van een vorig bericht is onnodig en is dus niet toegestaan.
Neem hier gerust een kijkje in mijn E46 318i 105kW Sedan :-)

Niels
Berichten: 1099
Lid geworden op: 20 mei 2008, 12:24
Locatie: vlakbij Groningen

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Niels » 20 jan 2018, 15:24

Leuke actie van Ekris, had ik eerder moeten weten want ik had net wat bij ze besteld via de webshop :) Sowieso een uitkomst want je kunt met de nummers van BMWfans direkt kijken wat het onderdeel kost.

Dat je over de grens soms goedkoper kunt dat zal maar voor echt origineel BMW spul is de dealer vaak goedkoper dan een webshop die BMW original delen verkoopt. Dan neb ik het niet over remmerij van b.v. ATE maar voor b.v. originele interieur delen, plaatwerk enz. enz. Zelfs velgen voor mijn Z3M zijn gebruikt nauwelijks goedkoper dan nieuwe bij de dealer. Dus soms qua prijzen stevig maar vaak toch ook goedkoper dan je denkt imho.

Iig ga er zeker nog vaker bestellen.

Easy Rohler
Berichten: 103
Lid geworden op: 05 dec 2015, 00:09

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Easy Rohler » 12 mar 2018, 22:08

Als ik op de link click, met instructies voor de korting, dan krijg ik een leeg scherm te zijn. Kortingsactie afgelopen?

Easy Rohler
Berichten: 103
Lid geworden op: 05 dec 2015, 00:09

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Easy Rohler » 20 mar 2018, 13:36

Meneer Ekris, kunt u zeggen of de kortingsactie nog geldt en hoe je de korting krijgt?

SJakie111
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2014, 16:23

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door SJakie111 » 30 mar 2018, 14:20

Ik vraag me inderdaad ook af of de kortingsactie nog loopt. De PDF wordt in ieder geval niet meer geladen.

Matter
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2018, 07:27

Re: Ekris BMW Shop voor alle Originele BMW Onderdelen

Bericht door Matter » 30 mar 2018, 15:24

Iemand een update hierover? Link doet het idd niet!

Plaats reactie

Terug naar “Ekris BMW & MINI dealer”