Napraten BimmerFest 2018

Reactie en Foto Topics.
Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Napraten BimmerFest 2018

Bericht door mieske90 » 11 jun 2018, 12:15

Het napraten kan beginnen.

Wat vonden jullie van BimmerFest 2018 in Gorinchem?
Wij als club vonden het een mooie geslaagde editie.
Het aanrijden was inderdaad niet ideaal en heeft voor heel wat uitdagingen gezorgd voor volgend jaar.

Wij horen graag wat jullie van deze editie vonden, jullie foto's zien we natuurlijk ook altijd graag.
Afbeelding
Volgende evenement:


BETUWE
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jul 2017, 20:12
Locatie: betuwe

Re: Napraten BimmerFest 2018

Bericht door BETUWE » 11 jun 2018, 20:57

Hai,

Ik vond het goed te rijden ( bij vuren eraf en dan binnendoor standje met 15 min op het terrein )
Alleen een hoop blow volk de lucht was soms niet normaal :( terwijl er no drugs policy was.

En vond het persoonlijk erg jammer dat er zo weinig stands waren waar je iets kon kopen.

Maar erg veel mooie auto s en hoop leuke ideeen gezien. :duimen:

Gebruikersavatar
Robin
BimmerPortal Team
Berichten: 1422
Lid geworden op: 12 nov 2017, 04:13
Locatie: Limburg

Re: Napraten BimmerFest 2018

Bericht door Robin » 12 jun 2018, 08:22

Ben vooral erg benieuwd naar de foto's. Kon er zelf helaas niet bij zijn, maar heb idd wel meegekregen dat de politie niet heel blij was met al het verkeer op de aanrijdroute.
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom

Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw

Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Napraten BimmerFest 2018

Bericht door Bart70 » 12 jun 2018, 08:47

Veel klachten over de files lees ik, zelf geen last van gehad, ik was er om 08.00 uur en kon prima doorrijden hahaha.

Beetje jammer dat ik de goodiebag ben vergten te vragen :gek:

Viel me wel op dat er toen al veel mensen op bepaalde paddocks aanwezig waren, terwijl deze officieel nog niet toegankelijk waren. Wel beter, want hoe eerder mensen gespreid komen, hoe beter de doorstroming, helaas besloten veel mensen om later te vertrekken met de gedachte dat er geen files zouden zijn, mede doordat dit vorig jaar veel minder was denk ik.

Het was dit jaar echt mega druk, persoonlijk denk ik dat de locatie dit jaar net te klein was, maar het is altijd lastig inschatten hoeveel mensen er komen, mensen besluiten vaak de dag ervoor pas, wat het erg lastig maakt.

Ik vond het verder een erg geslaagde dag, de blowlucht viel mij ook op, maar dit is altijd op dit soort evenementen, doe je niets tegen.

Wat ik ook erg positief vond, is dat ons paddock echt lekker ruim was, niet als andere keren toen het proppen was, maar echt gewoon 1 of 2 plekjes over terwijl alles netjes geparkeerd stond, we hoefden ze niet heel strak tegen elkaar te zetten, en dat vond ik echt een heel grote plus.

Waar ik me wel altijd aan erger, is dat op een gegeven moment alles vrij gegeven wordt, en iedereen overal mag parkeren, ik zou liever zien dat gereserveerde plekken, ook echt gereserveerd blijven.

Gebruikersavatar
Dutchie
Berichten: 3481
Lid geworden op: 15 feb 2012, 18:05
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Napraten BimmerFest 2018

Bericht door Dutchie » 12 jun 2018, 08:53

Bart70 schreef:Waar ik me wel altijd aan erger, is dat op een gegeven moment alles vrij gegeven wordt, en iedereen overal mag parkeren, ik zou liever zien dat gereserveerde plekken, ook echt gereserveerd blijven.
Dit heeft er mee te maken dat om 1 uur de individuele parking vol zat, en er complete ruimten die gereserveerd zijn voor clubs nog compleet open waren. Gezien de drukte wordt er dan de keuze gemaakt om deze ruimten op te gaan vullen. Direct na dit besluit was de weg ook vrij.

Wat ik hieraan erg jammer vind is dat complete clubs een plek reserveren, maar niet op komen dagen.
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact

Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Napraten BimmerFest 2018

Bericht door Bart70 » 12 jun 2018, 10:07

Dat begrijp ik volkomen, echter is het bij mijn paddock nooit het geval dat er loze plekken zijn ;-) Om 11.00 uur moest ik al mensen weg sturen die onterecht op ons paddock kwamen, eentje presteerde het zelfs om me omver te rijden, maar ik hoorde dat de plekken dus om 11.00 uur al vrijgegeven werden.

Het klopt wel dat er op sommige paddocks inderdaad teveel plekken worden gereserveerd, maar ik weet niet hoe je dit kunt tegengaan, ik laat iedereen altijd per mail alles reserveren en bevestigen, op die manier heb ik ook nooit lege plekken, tenzij iemand onderweg pech krijgt of het laat afweten door prive omstandigheden.

Het zou mooi zijn als hier een systeem voor bedacht werd, hoe weet ik niet helaas.

Misschien mensen maar laten betalen voor het paddock, al is het maar 1 euro ofzo

Gebruikersavatar
Dutchie
Berichten: 3481
Lid geworden op: 15 feb 2012, 18:05
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Napraten BimmerFest 2018

Bericht door Dutchie » 12 jun 2018, 12:18

Er zullen misschien mensen geweest zijn die niet naar ons geluisterd hebben, maar wij stonden in ieder geval tot 1 uur iedereen naar het juiste paddock te sturen, en mensen zonder paddock kaart naar het individuele paddock. ná 1 uur hebben we het pas vrijgegeven.
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact

Gebruikersavatar
Dutchie
Berichten: 3481
Lid geworden op: 15 feb 2012, 18:05
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Napraten BimmerFest 2018

Bericht door Dutchie » 12 jun 2018, 12:20

Bart70 schreef:Het klopt wel dat er op sommige paddocks inderdaad teveel plekken worden gereserveerd, maar ik weet niet hoe je dit kunt tegengaan, ik laat iedereen altijd per mail alles reserveren en bevestigen, op die manier heb ik ook nooit lege plekken, tenzij iemand onderweg pech krijgt of het laat afweten door prive omstandigheden.
In dit geval waren er 3 club plekken, die ieder 10 plekken gereserveerd hadden, compleet leeg, dus complete clubs zijn niet op komen dagen. op mijn stuk waren dus om 1 uur nog voor 30 auto's aan plek, dat zijn we toen op gaan vullen, aangezien we na 1 uur niet meer verwachten dat er nog complete clubs aankomen, daarnaast is het dan meer een kwestie van optijd komen om je plek te bemachtigen.
320i E46 Sedan | Stanced Daily
318Ti E36 Compact | RingPact
320Ti E36 Compact | DriftPact

Gebruikersavatar
mieske90
BimmerPortal Team
Berichten: 5559
Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
Locatie: Noord-Brabant

Re: Napraten BimmerFest 2018

Bericht door mieske90 » 12 jun 2018, 15:49

Bart70 schreef:Dat begrijp ik volkomen, echter is het bij mijn paddock nooit het geval dat er loze plekken zijn ;-) Om 11.00 uur moest ik al mensen weg sturen die onterecht op ons paddock kwamen, eentje presteerde het zelfs om me omver te rijden, maar ik hoorde dat de plekken dus om 11.00 uur al vrijgegeven werden.

Het zou mooi zijn als hier een systeem voor bedacht werd, hoe weet ik niet helaas.
Dan zouden we bij elke club paddock personeel moeten zetten die wildparkeerders weg stuurt, als we dat gaan doen hebben we 100 man personeel nodig, wordt een beetje gek qua personeelskosten.

Club kunnen ook een beetje zelf op hun plek letten en leden zelf inparkeren.
Afbeelding
Volgende evenement:


Gebruikersavatar
Bart70
Berichten: 10824
Lid geworden op: 15 dec 2013, 12:36
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Napraten BimmerFest 2018

Bericht door Bart70 » 12 jun 2018, 15:55

Michel,

Ik deed dat ook zelf, echter toen ik een Belg weg stuurde, met 4 man in de wagen, negeerde die mij, vervolgens ging ik achter de wagen staan, zodat hij niet door kon rijden, dacht ik….. die klootzak reed dus gewoon expres wel door en vervolgens kon ik een grote bek krijgen.

Dit was rond half twaalf, vervolgens heb ik 1 van jullie er bij gehaald, die vertelde mij dat de Belg in zijn recht stond, omdat de plekken vanaf 11.00 uur werden vrij gegeven, je snapt dat ik nu dus een beetje geïrriteerd raak.

Met handen en voeten heb ik alles moeten verdedigen, dat jullie daar geen tijd voor hebben snap ik volkomen, ik weet hoe het spelletje werkt, dat weet jij ook, maar als ik hulp nodig heb omdat ik niet tegen 4 man op kan, en dit weggewuifd wordt, sorry, maar dan hebben jullie in deze een fout gemaakt, punt.

En jullie weten dondersgoed dat ik 1 een van de laatste mensen ben die zal klagen….

Kevinio
Berichten: 83
Lid geworden op: 21 apr 2015, 07:21
Locatie: Helmond

Re: Napraten BimmerFest 2018

Bericht door Kevinio » 13 jun 2018, 09:01

Ik vond het een erg geslaagde editie dit maal. Ten opzichte van de lange files naar de ingang liep het op het terrein zelf erg soepel. De eerste opties liggen er al om de files volgend jaar op te lossen, Ik heb er in ieder geval vertrouwen in! :) Ik schrok wel van de foto's dat de snelweg ook echt met pylonnen afgezet was. :o

Waar die Engelsen mee aankomen gaat bijna nergens meer over, wat een dikke wagens zeg! :amen: Een collega van mij was zaterdagavond de boot afgekomen bij Calais, en melde dat er wel zeker 30 a 40 Britten stonden met Bimmerfest stickers. En ik was ook erg onder de indruk van de nieuwe i8 Roadster, en ook dat BMW gewoon met een pre-serie wagen daar staat is echt ontzettend bijzonder. :stupid: Daarnaast op het terrein maar weinig auto's kunnen zien, enkel met wat bedrijvenstands een praatje kunnen maken, de rest gewoon lekker heel de dag mijn ding gedaan.

Met betrekking tot reserveren van de plekken: het staat gewoon op het kaartje dat we tot half 11 de plekken gereserveerd houden, daarna worden de plekken vrijgegeven. We proberen dit zo lang mogelijk vast te houden om ook de laatkomers een service te verlenen. Maar als je het bericht krijgt dat er file op de snelweg staat is wel te begrijpen dat dat niet prioriteit nummer 1 blijft. ;) De klacht dat je dan extra vroeg moet vertrekken.. :roll: Ik kan de tijd nog wel herinneren toen ik nog fanatiek met een club naar meetings ging dat we om 4 uur 's nachts op stonden om rond 9 uur op Assen te staan om een complete stand op te bouwen, en moet zeggen: dat blijft je altijd bij! 8) Het is of even 5 minuten pijn hebben 's ochtends en een hele mooi dag hebben, of balen dat je plek weg is. :P

Nu ik het over een complete stand opbouwen heb: is het niet iets voor Bimmerportal om er iets moois van te maken? :gekdoen:

Gebruikersavatar
ruudje2015
Berichten: 186
Lid geworden op: 19 jul 2015, 21:27

Re: Napraten BimmerFest 2018

Bericht door ruudje2015 » 18 jun 2018, 12:32

Wij hebben ons uitstekend vermaakt al in de file, 1 ging op zijn dak zitten met miziek hard aan voor ieders genot, de ander ging op de vluchtstrook met menig andere bmw een uitlaat wedstrijd aan. De rest van de dag heerlijk vermaakt met alles wat er te zien was, hoop info binnen gehaald. Die kleine van 2 zat continu “vroem vroem” te roepen uit haar kinderwagen.

Spring kussen vond ze ook super. Enigste echte tegenvaller was de niet ijskoude Monster met de verkeerde smaak. Volgend jaar zeker erbij alleen wat eerder vertrekken.


Afbeelding
Afbeelding
Wie een BMW niet eerd, is het rijden niet weerd!

Plaats reactie

Terug naar “Reactie en Foto”