325iA Lci Carbon Sport Edition daytonawim
Re: Nieuw lid 325iA Lci Carbon Sport Edition
mooie auto ! Ik heb een E90 325i LCI met M-pakket en sportonderstel.......... heb er 19 inch onder gezet. Vind hem voor het mooie eigenlijk te soft.... heb geen runflat banden. Hij zou denk ik opknappen van een setje gele Bilsteins en wat dikkere stabi’s.
Gr Ron
Gr Ron
-
- Berichten: 854
- Lid geworden op: 10 mei 2016, 21:24
Re: Nieuw lid 325iA Lci Carbon Sport Edition
Vandaag even nieuwe banden laten monteren, zaten niet meer al te beste banden op de M wielen.
Gekozen voor non RFL banden, vond het afrol geluid tot 80 km/u nou niet echt fijn.
Heb nu Goodyear eagle F1 voor en achter, dat scheelt bakken qua geluid, met de bochten merk ik nog niet echt verschil.
Ook gelijk maar “even” de Navi ge-update, nou dat wilde dus niets snapte er helemaal niets van .
Uiteindelijk terug naar Offenga, verhaal verteld, ging de baas zelf even kijken, hij had het snel gezien gelukkig had het verkeerde doosje mee gekregen ( niet de premium uitvoering) nou deed ie het wel.
1,5 uur duurde de update.
Ik heb voor de update de USB in het dashboard kaste gebruikt, aparte is wel dat ik in het USB scherm niet te zien krijg dat er een stickie in zit, dat zie ik wel als ie in de middenconsole gestopt wordt
Ook bij mij was het versie scherm leeg na deze update, na een paar uur keken en erata de nieuwe versie staat er nu wel in.
Volgende stap eens kijken om de auto software te updaten, heb ook het e.a. Gelezen om de software van de automaatbak te updaten naar een Alpina variant dat schijnt ook een interessante update te zijn.
Tuning van de motor laat ik denk ik maar achterwege, want de auto rijd mij eigenlijk wel heel erg fijn zo, is toch ook.behoorlijk snel als je het pedaal op de grond trapt.tegelijk zeer tevreden over het brandstof verbruik.
Over ruim 3000 km kom ik op circa 1 op 12,7 uit ( hoofdzakelijk snelweg) voor een 3 liter automaat hele nette getallen denk ik zelf.
Zonne wering achterin houdt mij ook nog bezig, toch allemaal of bijzonder lastig of relatief prijzig of ik vind de oplossing niet mooi.
Alternatief is om privacy ramen achterin te laten monteren, alles nieuw origineel en gemonteerd toch iets van 1300 euro ook een hoop geld maar wel heel mooi.
Gekozen voor non RFL banden, vond het afrol geluid tot 80 km/u nou niet echt fijn.
Heb nu Goodyear eagle F1 voor en achter, dat scheelt bakken qua geluid, met de bochten merk ik nog niet echt verschil.
Ook gelijk maar “even” de Navi ge-update, nou dat wilde dus niets snapte er helemaal niets van .
Uiteindelijk terug naar Offenga, verhaal verteld, ging de baas zelf even kijken, hij had het snel gezien gelukkig had het verkeerde doosje mee gekregen ( niet de premium uitvoering) nou deed ie het wel.
1,5 uur duurde de update.
Ik heb voor de update de USB in het dashboard kaste gebruikt, aparte is wel dat ik in het USB scherm niet te zien krijg dat er een stickie in zit, dat zie ik wel als ie in de middenconsole gestopt wordt
Ook bij mij was het versie scherm leeg na deze update, na een paar uur keken en erata de nieuwe versie staat er nu wel in.
Volgende stap eens kijken om de auto software te updaten, heb ook het e.a. Gelezen om de software van de automaatbak te updaten naar een Alpina variant dat schijnt ook een interessante update te zijn.
Tuning van de motor laat ik denk ik maar achterwege, want de auto rijd mij eigenlijk wel heel erg fijn zo, is toch ook.behoorlijk snel als je het pedaal op de grond trapt.tegelijk zeer tevreden over het brandstof verbruik.
Over ruim 3000 km kom ik op circa 1 op 12,7 uit ( hoofdzakelijk snelweg) voor een 3 liter automaat hele nette getallen denk ik zelf.
Zonne wering achterin houdt mij ook nog bezig, toch allemaal of bijzonder lastig of relatief prijzig of ik vind de oplossing niet mooi.
Alternatief is om privacy ramen achterin te laten monteren, alles nieuw origineel en gemonteerd toch iets van 1300 euro ook een hoop geld maar wel heel mooi.
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
-
- Berichten: 854
- Lid geworden op: 10 mei 2016, 21:24
Re: Nieuw lid 325iA Lci Carbon Sport Edition
Nou uiteindelijk een setje zonwering van sonniboy gekocht, moet zeggen ziet er wel aardig uit, maar echt kapot ben ik en nu ook weer niet van, privacy ramen zijn toch wel,mooier maar fors kostbaar.
De buitenspiegels inklapbaar en dimbaar, zullen komende week wel bezorgd gaan worden, de deurschakelaar en dimbare binnenspiegel komen iets later.
Uitlaat hing iets briek naar mijn zin, de oude rubbers maar voor een paar nieuwe verwisseld, nog niet helemaal tevreden. Zag wel dat als ik de demper omhoog druk dat deze kan draaien op de middendemper dan zit ie precies goed denk ik. Bouten op middendemper zitten ramvast, echter zitten er ook veren tussen. Zal eens bij Offenga informeren hoevdat zit.
De uitlaat einstukjes waren niet de mooiste meer, deze vervangen door een RvS setje van Breyton.
De buitenspiegels inklapbaar en dimbaar, zullen komende week wel bezorgd gaan worden, de deurschakelaar en dimbare binnenspiegel komen iets later.
Uitlaat hing iets briek naar mijn zin, de oude rubbers maar voor een paar nieuwe verwisseld, nog niet helemaal tevreden. Zag wel dat als ik de demper omhoog druk dat deze kan draaien op de middendemper dan zit ie precies goed denk ik. Bouten op middendemper zitten ramvast, echter zitten er ook veren tussen. Zal eens bij Offenga informeren hoevdat zit.
De uitlaat einstukjes waren niet de mooiste meer, deze vervangen door een RvS setje van Breyton.
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Re: Nieuw lid 325iA Lci Carbon Sport Edition
Ik zou die motortuning toch nog een keer overwegen. Deze 325i kan voor een relatief klein bedrag een behoorlijke vermogenswinst boeken. Ook behoorlijke toemane van het koppel.
Gr Ron
Gr Ron
Re: Nieuw lid 325iA Lci Carbon Sport Edition
Met die gedachte heb ik ook nog even rond gelopen. Na diverse berichten en youtube avonturen besloten om het niet te doen voorlopig. Ondanks de "voordelen" die handmatig (flipper) schakelen of de sport stand dan mogen bieden ben ik zelf meer een D gebruiker en juist daarin zijn de "voordelen" het minst als ik het goed begrijp.Daytonawim schreef:Volgende stap eens kijken om de auto software te updaten, heb ook het e.a. Gelezen om de software van de automaatbak te updaten naar een Alpina variant dat schijnt ook een interessante update te zijn.
Juist met die tune ben ik wel weer blij mee want ondanks dat een 335i zelf meer dan genoeg in huis heeft geeft juist die tune net even dat extra zetje in de rug. Het verbruik is idd heel netjes. Zat zelf tijdens de rit heen en weer naar Zuid Frankrijk op 11,8..Daytonawim schreef: Tuning van de motor laat ik denk ik maar achterwege, want de auto rijd mij eigenlijk wel heel erg fijn zo, is toch ook.behoorlijk snel als je het pedaal op de grond trapt.tegelijk zeer tevreden over het brandstof verbruik.
Over ruim 3000 km kom ik op circa 1 op 12,7 uit ( hoofdzakelijk snelweg) voor een 3 liter automaat hele nette getallen denk ik zelf.
Dit ga ik wel volgen bij je, dat wil zeggen als je het post. Het is toch wel een gemis want ook bij mij ontbreken deze opties.Daytonawim schreef: De buitenspiegels inklapbaar en dimbaar, zullen komende week wel bezorgd gaan worden, de deurschakelaar en dimbare binnenspiegel komen iets later.
-
- Berichten: 854
- Lid geworden op: 10 mei 2016, 21:24
Re: Nieuw lid 325iA Lci Carbon Sport Edition
Van de spiegel ombouw zal,ik wel foto’s e.d, gaan maken, overig is dat spul behoorlijk prijzig.
Vandaag ook “even” 2 nagelnieuwe vol electrische stoelen met geheugen en verwarming opgehaald. ( van 2011)
Ook een leuk klusje leer omzetten, want helaas zijn deze stoelen voorzien van zwart leer( dat verpats ik wel weer)
De how to om de boel aan te sluiten is redelijk duidelijk, dat moet wel gaan lukken, voor het omzetten van de bekleding zal ik wel foto’s ed gaan maken.
Moet nog wel de bedieningsunit voor de verwarming op de kop tikken.
Heb redelijk veel ervaring met het toevoegen van opties op een E28, maar van de E90 nog bijzonder weinig kaas gegeten, dat wordt dus allemaal nog best een uitdaging.
Ook zal er nog wel wat codeerwerk gedaan moeten worden denk ik, dat ga ik wel uitbesteden.
Voor wat betreft de automaat, binnenkort ga ik even bellen met ZF in Delft, bak eerst maar eens wat onderhoud geven.
Qua motor vermogen ben ik nog best tevreden, het verbruik op de BC is ook na 6000km gemiddeld nog 1 op 12.9 aan de pomp omgerekend 1 op 12.5. Ik weet zeker dat bij alleen snelweg km dat wel richting de 1 op 13,5 zou gaan
Nu rij ik per tank vulling circa 75 km stads verkeer dat levert een verbruik van rond de 1 op 9 op op de BC.
Overigens is het niet mij doel om super zuinig te rijden, maar vooral lekker en ontspannen te kunnen rijden,
Als nog iemand een goede tip heeft voor het opslaan en kunnen linken van foto’s, daar zou ik blij mee zijn.
Vandaag ook “even” 2 nagelnieuwe vol electrische stoelen met geheugen en verwarming opgehaald. ( van 2011)
Ook een leuk klusje leer omzetten, want helaas zijn deze stoelen voorzien van zwart leer( dat verpats ik wel weer)
De how to om de boel aan te sluiten is redelijk duidelijk, dat moet wel gaan lukken, voor het omzetten van de bekleding zal ik wel foto’s ed gaan maken.
Moet nog wel de bedieningsunit voor de verwarming op de kop tikken.
Heb redelijk veel ervaring met het toevoegen van opties op een E28, maar van de E90 nog bijzonder weinig kaas gegeten, dat wordt dus allemaal nog best een uitdaging.
Ook zal er nog wel wat codeerwerk gedaan moeten worden denk ik, dat ga ik wel uitbesteden.
Voor wat betreft de automaat, binnenkort ga ik even bellen met ZF in Delft, bak eerst maar eens wat onderhoud geven.
Qua motor vermogen ben ik nog best tevreden, het verbruik op de BC is ook na 6000km gemiddeld nog 1 op 12.9 aan de pomp omgerekend 1 op 12.5. Ik weet zeker dat bij alleen snelweg km dat wel richting de 1 op 13,5 zou gaan
Nu rij ik per tank vulling circa 75 km stads verkeer dat levert een verbruik van rond de 1 op 9 op op de BC.
Overigens is het niet mij doel om super zuinig te rijden, maar vooral lekker en ontspannen te kunnen rijden,
Als nog iemand een goede tip heeft voor het opslaan en kunnen linken van foto’s, daar zou ik blij mee zijn.
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
-
- Berichten: 854
- Lid geworden op: 10 mei 2016, 21:24
Re: Nieuw lid 325iA Lci Carbon Sport Edition
Nou de eerste nieuwe stoel uit elkaar gehaald, best nog wel een klusje ( TIS) helpt wel een beetje om plastic delen op de juiste manier te demonteren.
Wel tegen een andere uitdaging aangelopen, volgens TIS worden de stoelverwarmings matten op het schuim van de stoelen gelijmd, echter bij af fabriek montage zit het tussen het leer en het tijk gestikt
Omdat ze nu nieuw te bestellen, dat vond ik toch wat je prijzig worden en heb ik alle naden losgemaakt, dat is wel even een secuur klusje aan de leerdelen niet verder te beschadigen, nu heb ik een hele berg kleine leerdelen en 2 verwarmings matjes ( op de uitschuif steun zit de mat wel gelijmd)
Stap 2 wordt de originele bijrijders stoel ontdoen van het leer, dat moet dan weer op de nieuwe stoelen gemonteerd worden. Even kijken welke lijm ik ga gebruiken om de stoelverwarmings mat op de schuimvulling te lijmen.
Een 2e uitdaging is dat bij de E92 stoelen de onderste gordel bevestiging ( b stijl ) op de koets gemonteerd zit en niet op de stoel zelf zoals dit bij de E90 zit. Als ik de oude stoel kaal heb kan ik pas zien hoe dat precies zit en of dat om te bouwen is.
Op de leuning van de E92 zit een extra handel om de leuning naar voren te laten klappen, daarvoor zit een extra gat in de bekleding, maar niet in de leuning zelf, dat is dus geen probleem.
Als je geen stoelverwarming hebt, kan je volgens mij in een keer de leuning omzetten van de mechanische naar de electrische stoel.
Wel tegen een andere uitdaging aangelopen, volgens TIS worden de stoelverwarmings matten op het schuim van de stoelen gelijmd, echter bij af fabriek montage zit het tussen het leer en het tijk gestikt
Omdat ze nu nieuw te bestellen, dat vond ik toch wat je prijzig worden en heb ik alle naden losgemaakt, dat is wel even een secuur klusje aan de leerdelen niet verder te beschadigen, nu heb ik een hele berg kleine leerdelen en 2 verwarmings matjes ( op de uitschuif steun zit de mat wel gelijmd)
Stap 2 wordt de originele bijrijders stoel ontdoen van het leer, dat moet dan weer op de nieuwe stoelen gemonteerd worden. Even kijken welke lijm ik ga gebruiken om de stoelverwarmings mat op de schuimvulling te lijmen.
Een 2e uitdaging is dat bij de E92 stoelen de onderste gordel bevestiging ( b stijl ) op de koets gemonteerd zit en niet op de stoel zelf zoals dit bij de E90 zit. Als ik de oude stoel kaal heb kan ik pas zien hoe dat precies zit en of dat om te bouwen is.
Op de leuning van de E92 zit een extra handel om de leuning naar voren te laten klappen, daarvoor zit een extra gat in de bekleding, maar niet in de leuning zelf, dat is dus geen probleem.
Als je geen stoelverwarming hebt, kan je volgens mij in een keer de leuning omzetten van de mechanische naar de electrische stoel.
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
-
- Berichten: 854
- Lid geworden op: 10 mei 2016, 21:24
Re: Nieuw lid 325iA Lci Carbon Sport Edition
Ook maar een afspraak gemaakt bij ZF in Delf, kost een paar lieve centen maar goed.
3 oktober gaan ze onderhoud doen, ga zeker vragen of ik wat foto’s mag maken.
3 oktober gaan ze onderhoud doen, ga zeker vragen of ik wat foto’s mag maken.
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
-
- Berichten: 854
- Lid geworden op: 10 mei 2016, 21:24
Re: Nieuw lid 325iA Lci Carbon Sport Edition
Vandaag op bezoek geweest bij ZF Delfgauw met de E90.
Prima ontvangen, daarna gelijk met de monteur een proefrit gemaakt, eigenlijk vond die de automaat uitstekend zijn werk doen, even een soort van hikje gehad nauwelijks voelbaar. Tien reden we redelijk langzaam, optrekken en tien moesten we ook direct weer remmen, leek er op dat tijdens deze handeling de automaat net wilde schakelen.
Auto de brug op, kon nog even kijken naar de bak, brein, uitlezen en oliefilter. Prima uitleg gekregen over alles welke rubbers ze gaan vervangen en waarom, olie filter nauwkeurig onderzocht op sporen van slijtage. Het viel beide monteurs op dat ze we heel goed moesten kijken met een berg licht om iets van metaaal deeltjes waar te kunnen nemen. De magneten waren ook nauwelijks voorzien van metaal deeltjes.
Eigenlijk stond er maar een onbelangrijke foutcode in de bak, in het backup geheugen blijven oude uitgelezen en verwijderde foutcodes op geslagen, daar stonden er een paar in,niets bijzonders volgens de monteur we zagen er alleen een die 5x was voorgekomen verlies van communicatie met de CAN bus.
Ook hebben we goed gekeken naar de adapiewaarden van de bak, die zagen er super en zaten extreem ruim binnen de toleranties.
Ze hebben ook gelijk de olie van het diff vervangen.
Nog complimenten gekregen hoe de auto reed en er ook van onderen uitzag, super droog en schoon. Zeker met de toch wel redelijke km stand.
De boel is weer keurig dicht gemaakt en voorzien van nieuwe olie en ik mocht weer gaan met een gepeperde rekening van 700 euro.
Automaat rijd er tot nu toe na 300 km niet echt merkbaar anders van.
Heb uiteraard nog wat foto’s geschoten.
Prima ontvangen, daarna gelijk met de monteur een proefrit gemaakt, eigenlijk vond die de automaat uitstekend zijn werk doen, even een soort van hikje gehad nauwelijks voelbaar. Tien reden we redelijk langzaam, optrekken en tien moesten we ook direct weer remmen, leek er op dat tijdens deze handeling de automaat net wilde schakelen.
Auto de brug op, kon nog even kijken naar de bak, brein, uitlezen en oliefilter. Prima uitleg gekregen over alles welke rubbers ze gaan vervangen en waarom, olie filter nauwkeurig onderzocht op sporen van slijtage. Het viel beide monteurs op dat ze we heel goed moesten kijken met een berg licht om iets van metaaal deeltjes waar te kunnen nemen. De magneten waren ook nauwelijks voorzien van metaal deeltjes.
Eigenlijk stond er maar een onbelangrijke foutcode in de bak, in het backup geheugen blijven oude uitgelezen en verwijderde foutcodes op geslagen, daar stonden er een paar in,niets bijzonders volgens de monteur we zagen er alleen een die 5x was voorgekomen verlies van communicatie met de CAN bus.
Ook hebben we goed gekeken naar de adapiewaarden van de bak, die zagen er super en zaten extreem ruim binnen de toleranties.
Ze hebben ook gelijk de olie van het diff vervangen.
Nog complimenten gekregen hoe de auto reed en er ook van onderen uitzag, super droog en schoon. Zeker met de toch wel redelijke km stand.
De boel is weer keurig dicht gemaakt en voorzien van nieuwe olie en ik mocht weer gaan met een gepeperde rekening van 700 euro.
Automaat rijd er tot nu toe na 300 km niet echt merkbaar anders van.
Heb uiteraard nog wat foto’s geschoten.
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
- Blue Raccoon
- Berichten: 211
- Lid geworden op: 26 mei 2017, 20:58
Re: Nieuw lid 325iA Lci Carbon Sport Edition
Preventief onderhoud kost nu eenmaal geld, maar je heb schade in toekomst nu beperkt.
-
- Berichten: 854
- Lid geworden op: 10 mei 2016, 21:24
Re: Nieuw lid 325iA Lci Carbon Sport Edition
Zou nu nog te twijfelen of ik de inlaat nog moet laten “walnut” blasten.
Als ik dat zou laten doen kan er direct wel een 330 inlaatspruitstuk op gezet worden, ben er alleen nog niet helemaal uit of ik ook echt wil upgraden naar het vermogen van de 330. ( geld is niet het discussiepunt hierin)
De auto rijd opzich erg fijn zoals die nu is, geen idee hoe die dan rijd. ( verbruik is ook niet het punt, maar is nu wel een leuk gemiddelde) ook geen idee wat dat met de auto doet als ik em weer eens wil verkopen.
Als ik dat zou laten doen kan er direct wel een 330 inlaatspruitstuk op gezet worden, ben er alleen nog niet helemaal uit of ik ook echt wil upgraden naar het vermogen van de 330. ( geld is niet het discussiepunt hierin)
De auto rijd opzich erg fijn zoals die nu is, geen idee hoe die dan rijd. ( verbruik is ook niet het punt, maar is nu wel een leuk gemiddelde) ook geen idee wat dat met de auto doet als ik em weer eens wil verkopen.
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Re: Nieuw lid 325iA Lci Carbon Sport Edition
Het mag wat kosten maar je weet nu iig dat er niets mee aan de hand is .. goed bezig zeg
-
- Berichten: 854
- Lid geworden op: 10 mei 2016, 21:24
Re: Nieuw lid 325iA Lci Carbon Sport Edition
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
-
- Berichten: 854
- Lid geworden op: 10 mei 2016, 21:24
Re: 325iA Lci Carbon Sport Edition daytonawim
Gisteren nog een Mycarly op de kop getikt, met een oude registratie en gratis lifetime updates
Nu kan ik eens wat gaan stoeien met verschillende instellingen van verlichting, teller weergave e.d.
Nu kan ik eens wat gaan stoeien met verschillende instellingen van verlichting, teller weergave e.d.
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986
Re: 325iA Lci Carbon Sport Edition daytonawim
Dat is mooi die oude registratie want dan ben je in een keer overal vanaf.
Ben ik ook mee bezig geweest en zo hier en daar al wat voor elkaar gekregen. Het enige wat me niet lukt is de achterlichten AAN bij dag rijverlichting dus schakelaar op stand nul. Bij onze E92 werkt dat wel maar bij de E90 niet ...
Ben ik ook mee bezig geweest en zo hier en daar al wat voor elkaar gekregen. Het enige wat me niet lukt is de achterlichten AAN bij dag rijverlichting dus schakelaar op stand nul. Bij onze E92 werkt dat wel maar bij de E90 niet ...