Michel's 330 XI touring - Estoril blauw - terug van de spuiter!

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Richel88
Berichten: 2390
Lid geworden op: 03 feb 2009, 11:16
Locatie: Noord-Limburg

Michel's 330 XI touring - Estoril blauw - terug van de spuiter!

Bericht door Richel88 » 19 jan 2019, 20:55

Welkom in mijn Showroom!

Hieronder staat de historie van onze BMW. Het betreft een handgeschakelde 330XI touring uit 2002, welke we sinds juli 2018 in ons bezit hebben. De BMW betreft Zwitserse import in de kleur Estoril Blauw (origineel Stahlgrau metallic), en is voorzien van de meeste voor de hand liggende opties.
De wagen heeft momenteel 304.000 km gelopen, waarbij er in 2011 een nieuwe motor is gemonteerd bij 197.000.
De wagen is aangeschaft vanwege de recente gezinsuitbreiding, en zal dan ook hoofdzakelijk door mijn vrouw gereden worden.

Afbeelding

# Optielijst #
Spoiler: Laat zien
S167A EU4 exhaust emissions standard
S203A 4-wheel drive
S210A Dynamic stability control
S249A Multifunction f steering wheel
S302A Alarm system
S351A BMW LA wheel, star spoke 89
S403A Glass roof, electrical
S411A Window lifts,electric,front/rear
S441A Smoker package
S459A Seat adjuster, electric, with memory
S473A Armrest front
S494A Seat heating driver/passenger
S508A Park Distance Control (PDC)
S520A Fog lights
S534A Automatic air conditioning
S548A Kilometer-calibrated speedometer
S550A On-board computer
S609A Navigation system Professional
S672A CD changer for 6 CDs
S710A M sports steering wheel, multifunction
S832A Battery in luggage compartment
S854A Language version French
S863A Retailer Directory Europe
S881A On-board vehicle literature French
S915A Dummy-SALAPA
# Geplande updates #

-Aangeschaft maar nog niet gemonteerd;
  • OEM M pakket II
  • M3 spiegels + mor vision adapterplaten
  • M Tech interieur lijsten
  • OEM trekhaak afneembaar
  • Zwart sport lederen interieur
  • OEM nieuwe koplampen met bochtverlichting
  • OEM Styling 72 velgen 18”
-Wat zou ik nog willen doen;
  • Deukjes en roest op diverse locaties laten bijwerken + wagen compleet laten spuiten in andere kleur
  • Iets verlagen middels M onderstel
  • Alcantara / houtlook vinyl interieurlijsten
  • OEM Velours vloermatten
  • USB aansluiting radio
  • Veerpootbug
  • Nieuwe spiegelglazen buitenspiegels
  • Raamblendering opnieuw
  • Koplampsproeiers
  • OEM+ einddemper monteren
# Gedane Upgrades #

29-07-2018 M stuur, M pook, koplampglazen #post
Spoiler: Laat zien
M stuur aangeschaft en gemonteerd. Er zat van origine wel een M stuur in (zie optielijst) maar wellicht eens in de levensduur van de auto verwisseld omdat hij versleten was?
Afbeelding

Daarnaast nieuwe koplampglazen en pakkingen vervangen. Mag wel eens na 300K
Afbeelding
15-08-2018 Uitlaatstukken #post
Spoiler: Laat zien
Uitlaatstukken waren pikzwart geworden. Heb de uitlaatsierstukken gedemonteerd en een korte poos in de remmenreiniger gezet. Vervolgens met schuursponsje de hardnekkige zwarte puntjes verwijderd, vervolgens met al metal polish afgewerkt. Resultaat mag er wezen!!
Afbeelding
17-03-2019 Paravan vervangen #post
Spoiler: Laat zien
De paravan was al jaren terug aan vervanging toe. Nieuwe besteld bij de dealer en gemonteerd. Oogt stuk beter nu.​
Oud​
Afbeelding
Nieuw​
Afbeelding

# Gedane onderhoud #
Helaas loopt een auto niet altijd geheel vlekkeloos, en hieronder een kleine selectie van werkzaamheden (buiten het reguliere onderhoud)

29-07-2018 Raamgeleider + raamschakelaars kapot achter #post
Spoiler: Laat zien
Probleem: Raam gaat nier meer open / dicht.
Oplossing: Nieuwe raamgeleider gekocht en gemonteerd, daarnaast ook nieuwe raamschakelaars gemonteerd. Het bekende euvel met afbrekende knopjes.
Afbeelding
03-11-2018 Storing GM5 module #post
Spoiler: Laat zien
Probleem: Niet alle deuren gingen van het slot. Toch wel érg irritant. Zeker nadat het kouder werd kwam het steeds vaker voor.
Oplossing: Afspraak gemaakt bij Jdm en perfect geholpen! 2 nieuwe relais in laten solderen, en probleem weer opgelost. Zelf gewoon geen tijd voor gehad om alles uit te zoeken, en zelf aan de slag te gaan, dus zo prima opgelost! Bedankt nog!
03-11-2018 Kortsluiting achterklep #post
Spoiler: Laat zien
Probleem: Zoals bij zoveel tourings na een aantal jaar was ook bij mij de kabelboom naar de achterklep kapot. Ik merkte dit doordat ineens het alarm bleef afgaan, en de achterklep niet meer wou openen.
Oplossing: Soldeerbout erbij genomen, en poos bezig geweest om een groot stuk van de kabels te vervangen (wat een balle werk zeg). Op den duur zal ik dit nogmaals beter aanpakken, en het complete eindstuk vervangen. Vooralsnog werkt alles weer naar behoren.
Afbeelding
10-11-2018 Brandstofpomp kapot #post
Spoiler: Laat zien
Probleem: Auto start niet meer. Rest van de auto (elektronica) werkte wel naar behoren.
Oplossing: Nieuwe benzinepomp gemonteerd
Laatst gewijzigd door Richel88 op 18 sep 2019, 10:12, 12 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |

Richel88
Berichten: 2390
Lid geworden op: 03 feb 2009, 11:16
Locatie: Noord-Limburg

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door Richel88 » 19 jan 2019, 20:55

Vanwege de gezinsuitbreiding hebben we besloten om het boodschappen autotje van de vrouw de deur uit te fietsen, en er nog een touring bij te nemen. We waren op zoek naar een facelift touring, met de volgende opties:
  • 330i
  • Facelift
  • OEM wagen (geen omgebouwde wagen)
  • Schuifkanteldak
  • Navi 16:9
  • Verwarmd sportinterieur
  • Automaat
Na een korte tijd zoeken via een goede kennis de huidige 330XI aangeschaft. We waren niet specifiek op zoek naar een XI, en helaas ook zonder automaat echter vanwege de onderhoudshistorie ne het recente onderhoud, de beperkte beschikbare en betaalbare alternatieven (youngtimers zijn duur!) deze wagen aangekocht.
Het betreft een Zwitserse import met de nodige gebruikssporen. Hij heeft wat TLC nodig om weer goed te kunnen functioneren. De meeste gebreken zijn relatief eenvoudig te repareren en zijn dan ook reeds grotendeels gerepareerd.

Voorlopig eerst maar even zo rijden, en op termijn een mooi M pakket monteren en de wagen netjes laten spuiten.
Aankoop foto’s:
Spoiler: Laat zien
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |

Richel88
Berichten: 2390
Lid geworden op: 03 feb 2009, 11:16
Locatie: Noord-Limburg

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door Richel88 » 19 jan 2019, 22:12

29-7-2018 Kapotte raamgeleider links achter
Defect bij aankoop, raamgeleider links kabel geknapt. Raam valt naar beneden, en is niet meer te bedienen via de schakelaar.
Spoiler: Laat zien
Deurpaneel verwijderd
Afbeelding

Nieuwe clip besteld, oude was compleet vergaan
Afbeelding

Raamgeleider gemonteerd, en raam uitgelijnd met geleider
Afbeelding

Motor terug gemonteerd, en alles werkt weer.
Afbeelding
2-8-2018 Invoer en keuring
Na een aantal weken is de invoer (BPM en BTW) geregeld, en is de wagen APK gekeurd. Kentekenplaten gehaald en eindelijk lekker touren!
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
15-8-2018 BMW logo op achterklep
Logo op achterklep was helemaal versleten. Nieuwe besteld bij de dealer en gemonteerd.
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Beginnend roestplekje even aangepakt
Afbeelding
Afbeelding
15-08-2018 M pook
Versleten pook vervangen door nieuwe M short pook. Schakelt meteen een stuk beter!


15-8-2018 Nieuwe koplampglazen + pakkingen
Na de 300K kilometer zijn de koplampglazen aan vervanging toe.
Spoiler: Laat zien
Afbeelding

Nieuwe glazen besteld en nieuwe pakkingen.
Afbeelding

Koplampglas gedemonteerd
Afbeelding

Nieuwe pakking
Afbeelding

Halverwege
Afbeelding
Afbeelding

2 nieuwe pakkingen en koplampglazen, alles weer terug in elkaar
Afbeelding
15-8-2018 Uitlaatstukken gepoetst
Uitlaatstukken waren pikzwart geworden. Heb de uitlaatsierstukken gedemonteerd en een korte poos in de remmenreiniger gezet. Vervolgens met schuursponsje de hardnekkige zwarte puntjes verwijderd, vervolgens met al metal polish afgewerkt. Resultaat mag er wezen!!
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Afbeelding
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |

Richel88
Berichten: 2390
Lid geworden op: 03 feb 2009, 11:16
Locatie: Noord-Limburg

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door Richel88 » 19 jan 2019, 22:34

(dubbel post)
Laatst gewijzigd door Richel88 op 24 jan 2019, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |

Gebruikersavatar
sbo
Berichten: 49
Lid geworden op: 04 nov 2016, 12:30

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door sbo » 23 jan 2019, 21:52

Goed bezig hoor!!!! Maar je wil de auto in een andere kleur spuiten? Stalh Grau is een top kleur!! Maar goed smaken verschillen ;-).
Heb jij ook die clip bij de raamgeleider vervangen, of alleen die rode?

Geniet er van!

Richel88
Berichten: 2390
Lid geworden op: 03 feb 2009, 11:16
Locatie: Noord-Limburg

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door Richel88 » 24 jan 2019, 10:07

Dat is zeker een nette kleur Stefan, maar een iets pittiger kleurtje zou zeker niet misstaan. Zeker icm M pakket.
De wagen heeft namelijk al wat ervaring, en dat is op sommige plekken gewoon goed te zien. Dus als hij gespoten wordt zal het waarschijnlijk meteen een andere kleur zijn.

Mbt clip raamgeleider...volgens mij is er verder geen andere clip te vervangen? De hele raamgeleider is vervangen en de rode clip.
Spoiler: Laat zien
Deze is compleet vervangenAfbeelding
Afbeelding
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |

Richel88
Berichten: 2390
Lid geworden op: 03 feb 2009, 11:16
Locatie: Noord-Limburg

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door Richel88 » 24 jan 2019, 22:26

16-8-2018 Velgen M stuur en M instaplijsten
Vandaag afgereisd naar Monster (dagtripje van gemaakt gezien de afstand). Hier een setje styling 72 opgepikt (18”breedset), M stuur en M instaplijsten.
Spoiler: Laat zien
Afbeelding

Velgen komen er later in de zomer pas onder. De velgen worden voorzien van nieuwe banden, waarbij de omtrek voor als achter hetzelfde zal zijn. Zoals ik gelezen heb houden de X modellen niet zo van afwijkende maten.

M lijsten blijven nog even liggen, worden pas gemonteerd als het interieur gewisseld is.

M stuur meteen maar gemonteerd. Er zat van origine wel een M stuur in (zie optielijst) maar wellicht eens in de levensduur van de auto verwisseld omdat hij versleten was?
Oude stuur
Afbeelding
Airbag eruit
Afbeelding
En M stuurtje erin
Afbeelding
19-8-2018 Raamschakelaars achter
De raamschakelaars achter waren kapot. Op de sloop nieuwe gehaald en meteen maar gemonteerd. Simpel klusje, en toch wel handig dat de ramen het weer doen :) .
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Afbeelding
10-10-2018 DVD update
Omdat de navigatie wel eens aan een update toe was, via marktplaats een nieuwe navi dvd gekocht 2018.
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
13-10-2018 Nieuw interieur
Op de autosloop een touring gezien met een compleet zwart sport interieur. Goede deal gemaakt en het complete interieur meegenomen. Dashboard, stoelen, middenconsole, vloermatten, alle kappen etc. Kortom zo goed als alles benodigd om het beige interieur om te zetten naar zwart.
Voor in inbouw zal ik het handmatige sportinterieur ombouwen naar elektrisch, aangezien de touring origineel geleverd is met een elektrisch interieur. Ook zijn de nieuwe stoelen voorzien van stoelverwarming, dus ook dat gaat niet verloren.
Gezien het korte tijdsbestek dat we hadden om het interieur te strippen geen tijd gehad om goede fotos te maken. Interieur ligt nu opgeslagen in de garage wachtend op de ombouw en inbouw.
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
1-11-2018 Nieuwe koplampen met bochtverlichting
Ik kwam op ebay nog een nieuwe OEM set koplampen tegen met bochtverlichting. Ik heb deze toentertijd ook in mijn 330D gehad (alleen dan de xenon) en dat beviel mij prima. Hierdoor ook maar voor de touring een setje gekocht. Hebben ook zwarte inleg in de koplamp, vind ik toch net iets beter staan op de wagen.
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Afbeelding
3-11-2018 Storing GM5 module
Bij aankoop bleek al dat de GM5 module kapot was. Niet alle deuren gingen van het slot. Toch wel érg irritant. Zeker nadat het kouder werd kwam het steeds vaker voor. Afspraak gemaakt bij Jdm en perfect geholpen! 2 nieuwe relais in laten solderen, en probleem weer opgelost. Zelf gewoon geen tijd voor gehad om alles uit te zoeken, en zelf aan de slag te gaan, dus zo prima opgelost! Bedankt nog!

3-11-2018 Kortsluiting achterklep
Zoals bij zoveel tourings na een aantal jaar was ook bij mij de kabelboom naar de achterklep kapot. Ik merkte dit doordat ineens het alarm bleef afgaan, en de achterklep niet meer wou openen.
Soldeerbout erbij genomen, en poos bezig geweest om een groot stuk van de kabels te vervangen (wat een balle werk zeg). Op den duur zal ik dit nogmaals beter aanpakken, en het complete eindstuk vervangen. Vooralsnog werkt alles weer naar behoren.
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
9-11-2018 Achterlichten en knipperlichten
Via marktplaats een goed gebruikte set heldere knipperlichten gekocht en gemonteerd. Staat meteen een heel stuk frisser zo!
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Afbeelding
10-11-2018 Brandstofpomp
Telefoontje van de vrouw gekregen, auto start niet meer. Alles werkte naar behoren, en maar even de ANWB gebeld. ANWB monteur stapt uit, hoort het verhaal aan, klopt een keer tegen de benzinetank, en auto start weer. Brandstofpomp kapot. Via internet een nieuwe Bosche pomp gekocht en gemonteerd. Auto loopt weer als een zonnetje!

13-11-2018 Water lekkage
Vandaag in de auto ingestapt en gezien dat bij aan de passagierskant de vloer nat was. Maar eens op onderzoek gegaan naar het hoe of wat..
Eerst het dakraam verdacht, verstopte afvoer of losgeschoten afvoer. Dit bleek het niet te zijn.
Vervolgens het condensscherm in de passagiersdeur verdacht.. Deurpaneel los, maar was het ook niet dus. Kan verder nog een stop aan de onderkant zijn tbv afwatering, of wellicht water vanuit de motorruimte…to be continued!

2-1-2019 M pakket en trekhaak
Ik zag op bimmerportal dat Mlg zijn touring ging slopen, en contact opgenomen om het M pakket over te nemen. Zijn wagen was ook voorzien van een trekhaak, dus deze ook maar meteen overgenomen. Wat heb je anders aan een BMW die 1.800 KG mag trekken, maar geen trekhaak heeft… Zodra de auto gespoten gaat worden wordt het M pakket en de trekhaak gemonteerd.
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |

Yor
Berichten: 929
Lid geworden op: 23 apr 2017, 21:49

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door Yor » 25 jan 2019, 01:20

Ik vind stahlgrau ook niet verkeerd. Maar estoril blue of imola red zal ook mooi staan ;)

Gebruikersavatar
Mr._T-Rex
Berichten: 1954
Lid geworden op: 30 sep 2009, 18:27

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door Mr._T-Rex » 25 jan 2019, 09:42

Leuke aankoop! En goed bezig :) (as usual ;) )
'05 M3 CS coupé - Showroom
'01 530i touring - daily

'02 330i M-tech II sedan - Sold
'95 328i M-tech coupé - Sold

Daytonawim
Berichten: 854
Lid geworden op: 10 mei 2016, 21:24

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door Daytonawim » 26 jan 2019, 14:59

Zijn en blijven bijzonder fijne auto’s.
Afgelopen weekend toch wat lol gehad met die gladde wegen.
Mitsubishi Outlander limited 2019 ( geen PEHV)
Ex E90 325i lci 2012
Ex E46 330XIA 2003
Ex E38 750i 1995
Ex E28 (M) 535iA 1984, 1986

Richel88
Berichten: 2390
Lid geworden op: 03 feb 2009, 11:16
Locatie: Noord-Limburg

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door Richel88 » 29 jan 2019, 11:08

Estoril blauw is vooralsnog de te overwegen kleurkeuze. Laatst een editie 33 320i touring gezien in deze kleur, echt heel netjes.

Bedankt Jordy! Komt zeker goed :duim:

Helaas geen tijd gehad om mee te spelen in de sneeuw, maar wellicht dat dat nog wel volgt dit jaar :)

28-01-2019 Nieuwe sleutel
Vandaag bij de dealer een nieuwe sleutel opgehaald voor de touring (€ 169 -_- ). Ik had 2 originele sleutels toen ik hem kocht, echter 1 was volledig versleten en niet meer te repareren, en de ander de accu van kapot.
Dus nu een nieuwe aangekocht, en laat ik de accu van de andere nog repareren. Hebben we weer 2 werkende sleutels.

Toch raar zo voor het eerst een nieuwe OEM sleutel vasthouden na al die jaren E46 te hebben gereden. Ik dacht altijd dat deze volledig gaaf/glad waren, maar ze hebben een textuur erop.
Afbeelding
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |

Richel88
Berichten: 2390
Lid geworden op: 03 feb 2009, 11:16
Locatie: Noord-Limburg

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door Richel88 » 20 mar 2019, 09:03

17-03-2019 M3 spiegels met morvision voeten

Op mijn voormalige E46 330D had ik OEM E46 M3 spiegels gemonteerd icm morvision voeten. Toen de wagen verkocht werd had ik de spiegels over (niet bij verkoop bijgesloten) en had ik ze verkocht via via.​
Nu had ik weer graag dezelfde spiegels gehad, maar morvision maakt geen adapter platen meer. Dus met koper gesproken welke jaren terug de spiegels gekocht had, en deze had ze nog liggen. Dus via deze weg heb ik de eigen spiegels weer terug. ​Het betreffen full-option spiegels, dus inclusief memory en opklapfunctie. Maar eens zien of ik dit ook juist kan aansluiten...

Liggen uit elkaar om gespoten te worden, dus ook die worden straks met het M pakket gespoten en gemonteerd. Wel nog even een nieuw spiegelglas aanschaffen.​
Spoiler: Laat zien
Afbeelding
Moet er dan straks zo uit gaan zien​
Afbeelding


17-03-2019 Paravan vervangen
De paravan was al jaren terug aan vervanging toe. Nieuwe besteld bij de dealer en gemonteerd. Oogt stuk beter nu.​
Spoiler: Laat zien
Oud​
Afbeelding
Nieuw​
Afbeelding
Afbeelding
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |

Richel88
Berichten: 2390
Lid geworden op: 03 feb 2009, 11:16
Locatie: Noord-Limburg

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door Richel88 » 22 jun 2019, 15:15

13-04-2019 Weekendje Nürburgring
In het weekend van 13 april met de vrienden weer ons jaarlijkse tripje naar de Nürburgring gemaakt. Helaas pindakaas want door het slechte weer was het circuit hele weekend gesloten. Evengoed goed weekend gehad en paar fotos kunnen maken
Spoiler: Laat zien
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
01-06-2019 Sport interieur omgebouwd
Al enige tijd geleden een compleet zwart sport interieur gekocht voor in de touring. Interieur was verwarmd echter niet elektrisch. De originele stoelen van de touring uiteen gehaald, en de elektrische functie overgezet. Nu enkel nog ergens de beige kappen aan de zijkant in het zwart op de kop tikken. (Tevens de eerste klus in mijn nieuwe garage :gekdoen: )
Spoiler: Laat zien
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

01-06-2019 SMG M stuur
Op MP een goed gebruikt SMG M stuur gekocht. Deze wil ik opnieuw laten bekleden met alcantara.
SMG functie zal niet gebruikt worden, was toevallig zo beschikbaar.
Afbeelding


22-06-2019 OEM Styling 72 18"Breedset gemonteerd
Tijd geleden een breedset OEM Styling 72 gekocht voor onder de touring. Deze was nog in "ok" staat, maar toch maar voor gekozen om opnieuw op te laten maken.
Velgen zijn gestraald, randen bijgewerkt, gericht waar nodig en gepoedercoat.
Vervolgens voorzien van een setje nieuwe Pirelli P zero nero banden in de maten 225/40/18 + 255/35/18. Was eigenlijk weer naar Dunlop SP sport aan het kijken, echter waren er niet dezelfde types band aanwezig.
Alleen nog even nieuwe centercaps halen en m logo's, dan weer helemaal compleet! :ja:
Spoiler: Laat zien
Velgen terug van de coater
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bandjes op laten leggen
Afbeelding

De patient
Afbeelding

Montage
Afbeelding

Resultaat
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |

Gebruikersavatar
Zoef007
Berichten: 218
Lid geworden op: 04 okt 2010, 17:51

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door Zoef007 » 26 jun 2019, 17:57

netjes hoor Michel en tof zo'n garage met lift, kan je heerlijk overal bij.
Ben je al bezig geweest met die buitenspiegels? Ik heb zelf ook de Touring met memory spiegels, die hebben helaas last van die bekende kwaal, doelloos ronddraaien zonder stoppen. Mocht jij je originele spiegels (met memory?) wegdoen, laat mij ff weten aub.

Richel88
Berichten: 2390
Lid geworden op: 03 feb 2009, 11:16
Locatie: Noord-Limburg

Re: Michel's 330 XI touring

Bericht door Richel88 » 26 jun 2019, 19:19

Brug aan huis is inderdaad ideaal!
Spiegels die eraf komen bewaar ik, mocht de wagen ooit nog weg gaan dan behoud ik sowieso de M spiegels. Nog al lastig om aan een set voeten voor een sedan/touring te komen.
Afbeelding
Current: | E46 330XI | E36 325 cabrio |
Previous: | E46 330D | E36 M3 cabrio | E36 328 | E21 323i |

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”