Midden armsteun verbouwen!
Midden armsteun verbouwen!
Ik kom er eigenlijk nu pas achter dat mn dochter (8)last heeft van die te dikke hoofdsteun achterin mn sedan.
Hij is in tegenstelling tot de vorig auto niet te verstellen.
Hebben jullie een tip of iets.
.
Hij is in tegenstelling tot de vorig auto niet te verstellen.
Hebben jullie een tip of iets.
.
Laatst gewijzigd door swift op 14 aug 2019, 13:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Derde hoofdsteun weghalen?
Hmm weinig reactie.
Zijn er uberhaupt uitvoeringen, misschien wel oudere, de mijne is van 2009 dus eentje van de laatste, die dit anders hadden, dus wel verstelbaar, met skiluik of zelfs helemaal ontbraken?
Zijn er uberhaupt uitvoeringen, misschien wel oudere, de mijne is van 2009 dus eentje van de laatste, die dit anders hadden, dus wel verstelbaar, met skiluik of zelfs helemaal ontbraken?
Mijn 2009 LCI heeft ook een derde hoofdsteun en die is gewoon te verstellen?
He dan ben ik benieuwd hoe je dat doet?
Ik heb een lci sedan met leer en een middanarmsteun met bekerhouders en zo, de middenarmsteun is een groot geheel met geinteregeerde hoofdsteun.
Naar mijn idee onmogelijk om in hoogte te verstellen.
Klopt dat?
Ik heb een lci sedan met leer en een middanarmsteun met bekerhouders en zo, de middenarmsteun is een groot geheel met geinteregeerde hoofdsteun.
Klopt dat?
Dus. Je bedoelt de middenste hoofdsteun ?
Neen niet verstelbaar. Sowieso is die middenste plaats amper bruikbaar. Je heb weinig opties vrees ik behalve die hele armsteun verbouwen. Onze wagens zijn ontworpen voor 4, 5de plaats is een noodoplossing.
Neen niet verstelbaar. Sowieso is die middenste plaats amper bruikbaar. Je heb weinig opties vrees ik behalve die hele armsteun verbouwen. Onze wagens zijn ontworpen voor 4, 5de plaats is een noodoplossing.
525d E61 2007 pre-LCI
Je hebt helemaal gelijk, dat ding is niet te verstellen excuses was in de war met mn andere auto. Is inderdaad 1 geintegreerd geheel.
swift schreef:He dan ben ik benieuwd hoe je dat doet?
Klopt dat?
even een klein schopje dit topic.
Het begint nu vervelend te worden, de jongste zit in de midden en dat is voor 10ners geen zit plek.
Zijn er uberhaud achterbanken zonder die vervelende dingen?
Mijn vrouw heeft al genoemd om maar iets anders te zoeken....en dan geen Bimmer....
Dit kunnen we niet hebben.
Een buurman vertelde dat als je de complete leuning weg gaat halen en hem opnieuw laat maken bij een auto bekleder je misschien wat voordeeel hebt.
Ik vraag me af wat jullie mening en ervaring is met ombouw of drie 10ners achterin?
Het begint nu vervelend te worden, de jongste zit in de midden en dat is voor 10ners geen zit plek.
Zijn er uberhaud achterbanken zonder die vervelende dingen?
Mijn vrouw heeft al genoemd om maar iets anders te zoeken....en dan geen Bimmer....
Dit kunnen we niet hebben.
Een buurman vertelde dat als je de complete leuning weg gaat halen en hem opnieuw laat maken bij een auto bekleder je misschien wat voordeeel hebt.
Ik vraag me af wat jullie mening en ervaring is met ombouw of drie 10ners achterin?
Re: Midden armsteun verbouwen!
Is het niet mogelijk om alleen de Armsteun te demonteren en die bij een bekleder te brengen, en aan te laten passen?
-
Re: Midden armsteun verbouwen!
Mijn 3 kinderen 9-9-11 jaar zitten al 2 jaar prinsheerlijk achter in mijn e61!
Ik heb er nog nooit een horen klagen, sterker nog ze zeggen dat ze heerlijk zitten...
Dus ik weet niet hoe jou achterbank er uit ziet?
Maar misschien is er iets niet in orde met de bank? Stuur anders een een foto van de achterbank?!
Ik heb er nog nooit een horen klagen, sterker nog ze zeggen dat ze heerlijk zitten...
Dus ik weet niet hoe jou achterbank er uit ziet?
Maar misschien is er iets niet in orde met de bank? Stuur anders een een foto van de achterbank?!