Tarantino, F45 AT (update)
Tarantino, F45 AT (update)
Beste forummers, BMW rijders m/v,
Nu ongeveer een jaar lid van het forum, veel gelezen en genoten van diverse topics, maar nog niets gepost. Voordat we gaan posten eerst maar netjes voorstellen .
Mijn naam is Quentin, vandaar mijn nickname Tarantino. Zegt wellicht niet iedereen iets, maar goed...
Ik ben mijn auto carrière begonnen in 1989 met een Fiat Panda, spliksplinter nieuw, van mijn vader gekregen toen ik nog op school zat. Uiteraard was ik hier blij mee . Na de vele Fiat’s die volgden uiteindelijk bij mijn (toen?) lievelings merk Volvo uitgekomen. Toen ook redelijk actief geweest op het Volvo forum. Toen ik vorig jaar eind september weer een diesel wilde gaan rijden ivm de vele kilometers die ik maak, ben ik in eerste instantie weer bij de Volvo dealer beland. Ik ben daar altijd erg goed behandeld en het zijn fijne auto’s. Ik kocht/koop altijd een demo/jong gebruikte auto, gezien mijn jaarkilometrage is dit het voordeligste naar mijn idee.
Bij de Volvo een goede inruilprijs gekregen, maar iets knaagde er in mij.... Dus ik zeg tegen mijn vrouw, we gaan ook even aan de overkant kijken bij de BMW (Dusseldorp). Bij de BMW? Ja, bij de BMW .
Wat mij naast een BMW ook erg aanspreekt is 3 jaar garantie op een nieuwe en 2 jaar op de premium selection. Plus een servicecontract voor ‘maar’ 700 Euro (3 beurten). Ik ben dus in november ‘17 van 45.000km per jaar naar 80.000 per jaar gegaan. Normaliter ruilde ik mijn auto na ongeveer 1 jaar weer in, soms na 2 jaar. Beetje afhankelijk van de auto, de te verwachten onderhoudskosten, wat er te koop stond en wat erbij moest.
Goed, vorig jaar september bij Dusseldorp in Apeldoorn beland. Ik vind een 3 serie erg mooi (en wat daar boven zit trouwens ook), maar boven budget. De 1 serie te klein ( met 2 bijna volwassen kinderen). Tja, dan blijft de 2 serie over. De Active Tourer vind ik persoonlijk geen verkeerd model, de GT vind ik wat minder. Teveel busje...en ja ik weet dat de 2 AT ook als een bastaard wordt gezien .
Er stond een mooie AT uit 2016 (toen anderhalf jaar oud) met 24k kilometers op de klok. Iets teveel naar mijn zin, maar ok. Het was een sport/executive uitvoering met vergrote tankinhoud, lichtpakket en 17” velgen, handbak en met de sportstoelen (stof) die bij deze uitvoering horen. De auto bekeken, proefrit gemaakt en dat reed best wel goed. Ik was een beetje bang voor de 216d (116pk) maar dat bleek voor mij ongegrond. Verbruik vind ik met 80k per jaar wel een belangrijk iets. En op de tijden die ik rijd ben ik al blij wanneer is tussen de 100 en 120 km p/uur kan rijden!
Ook de inruilprijs was snel naar tevredenheid, paar dakdragers erbij en wat dingetjes die mij opvielen zijn direct aangepakt. Vliegroest op de naven, diverse restyle deukjes (dak/motorkap) en er zat een vreemde/verweerde aanslag op de chromen raamonlijsting bij de ‘Hofmeister’ knik. Is ook direct vervangen.
Al met al stond er vorig jaar op 4 oktober een nette 2 AT in mineral grau te glimmen. Waarin is Volvo beter? De stoelen, de kachel/het ontwaseming systeem en de werking van de ruitenwissers.... Voor de rest is de BMW echt wel iets beter gebouwd. Misschien dat de nieuwe v60 nu gelijk is? Ik weet het niet.
Ondertussen zijn we een jaar verder. Wat gaan we doen? Doorrijden of toch maar weer inruilen? BMW of toch terug naar Volvo? Met beide bezig geweest, want met name de stoel was wel een dingetje. En, de volgende moest een automaat worden. De Volvo (v60 D2) viel voor mij af door de automaat. Dus weer een BMW.
Wat een ellende door de dieselhetze. De inruilprijs is lager dan ingeschat, maar de auto die je koopt is dan ook voordeliger geworden. Al met al is BMW voor mij de beste keuze. Ook weer door de 2 jaar garantie en het servicecontract. Bij Dusseldorp bezig geweest met een 1 serie 216d automaat/high executive. Een 3 serie met gelijke specs 10k te duur. De 1 serie stond ondertussen al gereserveerd toen ik toch nog eens het aanbod bekeek op de BMW site. Toen stond er bij BMW Den Haag een mooie ‘dikke’ 2 AT te koop uit 2018. Qua uitvoering gelijk aan de 1 serie (ook 2018) die gereserveerd stond. Motorisch gelijk met wat ik nu heb maar met automaat, sport/high executive (dus leer, breedbeeld navigatie), stoelverwarming, zwarte hemel bekleding, lichtpakket, etc. Kleur? Mineral grau. Velgen? Exact dezelfde als ik nu heb . Dus aan de voorkant maar een zwarte grill erin en de ramen zijn nu getint. De binnenkant is gelukkig wel totaal anders. En het kenteken, van JB naar RL. Nog een voordeel, de buren zien het verschil niet.
Oh ja, de kilometersrand van mijn ingeruilde auto 98.800. De nieuwe maar 7700!
Sorry voor het lange verhaal. Voor mij begint hier een nieuw BMW avontuur.
Moet nog even bekijken of ik het onderhoud in Apeldoorn laat doen of in Den Haag. Ik werk in het Westland, maakt wat dat betreft niet zoveel uit. Bij Dusseldorp altijd erg prettig geholpen, dus de kans is groot dat de het Apeldoorn wordt.
Wensen? Eigenlijk niet. Wil de spiegelkappen glanzend zwart wrappen. En ik hoop dat ik met deze gemiddeld ook rond de 1 op 22 uitkom.
Op de foto, links de oude en rechts de nieuwe...
Nu ongeveer een jaar lid van het forum, veel gelezen en genoten van diverse topics, maar nog niets gepost. Voordat we gaan posten eerst maar netjes voorstellen .
Mijn naam is Quentin, vandaar mijn nickname Tarantino. Zegt wellicht niet iedereen iets, maar goed...
Ik ben mijn auto carrière begonnen in 1989 met een Fiat Panda, spliksplinter nieuw, van mijn vader gekregen toen ik nog op school zat. Uiteraard was ik hier blij mee . Na de vele Fiat’s die volgden uiteindelijk bij mijn (toen?) lievelings merk Volvo uitgekomen. Toen ook redelijk actief geweest op het Volvo forum. Toen ik vorig jaar eind september weer een diesel wilde gaan rijden ivm de vele kilometers die ik maak, ben ik in eerste instantie weer bij de Volvo dealer beland. Ik ben daar altijd erg goed behandeld en het zijn fijne auto’s. Ik kocht/koop altijd een demo/jong gebruikte auto, gezien mijn jaarkilometrage is dit het voordeligste naar mijn idee.
Bij de Volvo een goede inruilprijs gekregen, maar iets knaagde er in mij.... Dus ik zeg tegen mijn vrouw, we gaan ook even aan de overkant kijken bij de BMW (Dusseldorp). Bij de BMW? Ja, bij de BMW .
Wat mij naast een BMW ook erg aanspreekt is 3 jaar garantie op een nieuwe en 2 jaar op de premium selection. Plus een servicecontract voor ‘maar’ 700 Euro (3 beurten). Ik ben dus in november ‘17 van 45.000km per jaar naar 80.000 per jaar gegaan. Normaliter ruilde ik mijn auto na ongeveer 1 jaar weer in, soms na 2 jaar. Beetje afhankelijk van de auto, de te verwachten onderhoudskosten, wat er te koop stond en wat erbij moest.
Goed, vorig jaar september bij Dusseldorp in Apeldoorn beland. Ik vind een 3 serie erg mooi (en wat daar boven zit trouwens ook), maar boven budget. De 1 serie te klein ( met 2 bijna volwassen kinderen). Tja, dan blijft de 2 serie over. De Active Tourer vind ik persoonlijk geen verkeerd model, de GT vind ik wat minder. Teveel busje...en ja ik weet dat de 2 AT ook als een bastaard wordt gezien .
Er stond een mooie AT uit 2016 (toen anderhalf jaar oud) met 24k kilometers op de klok. Iets teveel naar mijn zin, maar ok. Het was een sport/executive uitvoering met vergrote tankinhoud, lichtpakket en 17” velgen, handbak en met de sportstoelen (stof) die bij deze uitvoering horen. De auto bekeken, proefrit gemaakt en dat reed best wel goed. Ik was een beetje bang voor de 216d (116pk) maar dat bleek voor mij ongegrond. Verbruik vind ik met 80k per jaar wel een belangrijk iets. En op de tijden die ik rijd ben ik al blij wanneer is tussen de 100 en 120 km p/uur kan rijden!
Ook de inruilprijs was snel naar tevredenheid, paar dakdragers erbij en wat dingetjes die mij opvielen zijn direct aangepakt. Vliegroest op de naven, diverse restyle deukjes (dak/motorkap) en er zat een vreemde/verweerde aanslag op de chromen raamonlijsting bij de ‘Hofmeister’ knik. Is ook direct vervangen.
Al met al stond er vorig jaar op 4 oktober een nette 2 AT in mineral grau te glimmen. Waarin is Volvo beter? De stoelen, de kachel/het ontwaseming systeem en de werking van de ruitenwissers.... Voor de rest is de BMW echt wel iets beter gebouwd. Misschien dat de nieuwe v60 nu gelijk is? Ik weet het niet.
Ondertussen zijn we een jaar verder. Wat gaan we doen? Doorrijden of toch maar weer inruilen? BMW of toch terug naar Volvo? Met beide bezig geweest, want met name de stoel was wel een dingetje. En, de volgende moest een automaat worden. De Volvo (v60 D2) viel voor mij af door de automaat. Dus weer een BMW.
Wat een ellende door de dieselhetze. De inruilprijs is lager dan ingeschat, maar de auto die je koopt is dan ook voordeliger geworden. Al met al is BMW voor mij de beste keuze. Ook weer door de 2 jaar garantie en het servicecontract. Bij Dusseldorp bezig geweest met een 1 serie 216d automaat/high executive. Een 3 serie met gelijke specs 10k te duur. De 1 serie stond ondertussen al gereserveerd toen ik toch nog eens het aanbod bekeek op de BMW site. Toen stond er bij BMW Den Haag een mooie ‘dikke’ 2 AT te koop uit 2018. Qua uitvoering gelijk aan de 1 serie (ook 2018) die gereserveerd stond. Motorisch gelijk met wat ik nu heb maar met automaat, sport/high executive (dus leer, breedbeeld navigatie), stoelverwarming, zwarte hemel bekleding, lichtpakket, etc. Kleur? Mineral grau. Velgen? Exact dezelfde als ik nu heb . Dus aan de voorkant maar een zwarte grill erin en de ramen zijn nu getint. De binnenkant is gelukkig wel totaal anders. En het kenteken, van JB naar RL. Nog een voordeel, de buren zien het verschil niet.
Oh ja, de kilometersrand van mijn ingeruilde auto 98.800. De nieuwe maar 7700!
Sorry voor het lange verhaal. Voor mij begint hier een nieuw BMW avontuur.
Moet nog even bekijken of ik het onderhoud in Apeldoorn laat doen of in Den Haag. Ik werk in het Westland, maakt wat dat betreft niet zoveel uit. Bij Dusseldorp altijd erg prettig geholpen, dus de kans is groot dat de het Apeldoorn wordt.
Wensen? Eigenlijk niet. Wil de spiegelkappen glanzend zwart wrappen. En ik hoop dat ik met deze gemiddeld ook rond de 1 op 22 uitkom.
Op de foto, links de oude en rechts de nieuwe...
Laatst gewijzigd door Tarantino op 23 nov 2019, 06:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Re: Tarantino, F45 AT (is het een BMW...?)
Hmmm, foto doet het niet. Wat doe ik fout?
- mieske90
- BimmerPortal Team
- Berichten: 5559
- Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
- Locatie: Noord-Brabant
Re: Tarantino, F45 AT (is het een BMW...?)
Welkom Quentin,
Complimenten voor je voorsteltopic
Lekker uitgebreid en fijn om te lezen, hier kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen
Wel grappig dat je een soort gelijkt hebt terug gekocht die precies lijkt op je vorige
Heb je toevallig meer foto's van je wagen?
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F45 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Complimenten voor je voorsteltopic
Lekker uitgebreid en fijn om te lezen, hier kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen
Wel grappig dat je een soort gelijkt hebt terug gekocht die precies lijkt op je vorige
Heb je toevallig meer foto's van je wagen?
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je F45 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gate voor de gezelligste meetings en events
Re: Tarantino, F45 AT (is het een BMW...?)
Bedankt Anni voor het plaatsen van de foto .
Wat heb ik fout gedaan?
Op de foto links mijn oude en rechts mijn nieuwe 2.
Wat heb ik fout gedaan?
Op de foto links mijn oude en rechts mijn nieuwe 2.
Re: Tarantino, F45 AT (is het een BMW...?)
Hallo Mieske,
Bedankt en graag gedaan. Ach, niet iedereen is een schrijver en niet iedereen heeft zin/tijd om zo’n lap tekst te lezen .
Het kwam toevallig zo uit dat de auto gelijk is aan de buitenzijde. De nieuwe heeft getint glas en ik heb er een zwarte grill in laten zetten. De spiegels wil ik ook nog zwart wrappen. De kans is best groot dat de volgende weer een 2 AT wordt, dus wellicht dat dit mijn winter velgen worden (heb bij de vorige de banden gewisseld, had geen extra set wat ik meestal wel heb). Dus wellicht een andere zomer look. Ik vind de stylingset 547 wel mooi staan.
Mineral grau is een erg mooie kleur, zeker ook op de 2 AT, dat kwam goed uit. Belangrijkste upgrade is natuurlijk de binnenkant van de nieuwe. Erg blij mee
Uiteraard heb ik meer foto’s. Moet eerst even uitvogelen hoe het plaatsen moet. Vroeger gebruikte ik photobucket en ging het goed. Nu met Flickr doe ik wat fout....
Wel erg jammer dat er op het 2 AT forum gedeelte geen/weinig belangstelling is. Ik houd in eerste instantie dit topic wel een beetje bij. Ook wel leuk om wat reacties te krijgen
Bedankt en graag gedaan. Ach, niet iedereen is een schrijver en niet iedereen heeft zin/tijd om zo’n lap tekst te lezen .
Het kwam toevallig zo uit dat de auto gelijk is aan de buitenzijde. De nieuwe heeft getint glas en ik heb er een zwarte grill in laten zetten. De spiegels wil ik ook nog zwart wrappen. De kans is best groot dat de volgende weer een 2 AT wordt, dus wellicht dat dit mijn winter velgen worden (heb bij de vorige de banden gewisseld, had geen extra set wat ik meestal wel heb). Dus wellicht een andere zomer look. Ik vind de stylingset 547 wel mooi staan.
Mineral grau is een erg mooie kleur, zeker ook op de 2 AT, dat kwam goed uit. Belangrijkste upgrade is natuurlijk de binnenkant van de nieuwe. Erg blij mee
Uiteraard heb ik meer foto’s. Moet eerst even uitvogelen hoe het plaatsen moet. Vroeger gebruikte ik photobucket en ging het goed. Nu met Flickr doe ik wat fout....
Wel erg jammer dat er op het 2 AT forum gedeelte geen/weinig belangstelling is. Ik houd in eerste instantie dit topic wel een beetje bij. Ook wel leuk om wat reacties te krijgen
- mieske90
- BimmerPortal Team
- Berichten: 5559
- Lid geworden op: 04 okt 2013, 20:20
- Locatie: Noord-Brabant
Re: Tarantino, F45 AT (is het een BMW...?)
Voor het uploaden van foto's kun je het beste even dit topic doorlezen.
Re: Tarantino, F45 AT (is het een BMW...?)
Bedankt Mieske.
Dat topic had ik gevonden, probeer dit weekend mij er even in te verdiepen.
Dat topic had ik gevonden, probeer dit weekend mij er even in te verdiepen.
Re: Tarantino, F45 AT (is het een BMW...?)
Zooo, maar eens het stof van dit topic blazen.
Ondertussen heb ik de active tourer nu 13 maanden.
De kilometerstand is opgelopen van 6.000 naar bijna 86.000km
Zijn er bijzonderheden, niet echt. De BMW loopt goed. Jammer dat deze nog voorzien is van de oude 6 traps automaat.
Daarnaast heb ik regelmatig ‘ruzie’ met de ruitenwissers. Er zit geen intervalstand op, alleen de auto functie maar die gaat mij al snel te hard. Is dit softwarematig op te lossen?
Van BMW Den Haag, waar de auto gekocht is, een aantal weken na aflevering het goede bericht gekregen dat het tlc contract loopt tot en met 150.000km. Waarvoor dank. Dus nog een jaar aan beurten tegoed. Ik vind het een ideaal systeem!
Wat is er afgelopen jaar aan de auto gedaan:
- bij 9.000km spot repair, zaten bij aflevering nog 3 putjes in die er niet waren uitgehaald. Op kosten van de dealer bij van Duin in Oudewater laten oplossen.
- bij 18.000km (06-12-2018) de winterbanden op de auto gezet (banden van mijn vorige 2 serie)
- bij 30.000km ( 15-02-2019) de eerst beurt uitgevoerd bij BMW Dusseldorp. Opmerking dat de winter voorbanden bijna aan vervanging toe zijn. Dat wist ik, niet vervangen, want een week erna op wintersport geweest en dat overleven de banden nog wel.
- bij 58.000km (02-07-2019) de zomerbanden er weer op. Langer doorgereden omdat de voorbanden op waren (voor winter begrippen). Tot 1,6mm ermee gereden ( niet helemaal verstandig ), maar er uiteindelijk bijna 80.000km mee gereden!
- bij 63.000km (08-08) de tweede beurt gehad. Advies de blokken rondom vervangen. Achter zat nog best wel wat op, dus alleen voor laten vervangen. Tjonge wat een geld
-bij 85.800 (vandaag 16-11) de winterbanden er weer op bij Profile. Achterop de banden die ik nog had, Bridgestone driveguard rft. Nog ruim 5mm profiel en heb hier dus al bijna 80.000km mee gereden! Top band, ook qua grip in de sneeuw en ik. Scoort ook erg goed in de regen wat hier vaker voorkomt dan sneeuw. De voorbanden vervangen door 2 Goodyear ultra grip met nog ruim 7mm profiel.
- maandag nieuwe ruitenwissers erop (Profile had de linkerkant niet meer op voorraad)
- woensdag komen er bij Gijsbertsen nieuwe remblokken achter op. Ben erg benieuwd naar Gijsbersten.
- woensdag 11-12 krijgt de auto bij ongeveer 93.000km weer een beurt bij Dusseldorp.
Waar is de auto geweest, met kerst 2018 in Frankrijk (Flaine) geweest, in februari weer in Frankrijk. Voorjaar in Luxemburg. Afgelopen zomer in Italië en 2 weken geleden in Denemarken. De rest van de kilometers zijn met woon-werkverkeer gemaakt.
Omdat ik zoveel kilometers maak probeer ik zo slim mogelijk om te gaan met het extra onderhoud (banden, blokken, enz). Ik weet nooit precies wanneer ik weer inruil. Omdat het tlc contract langer doorloopt blijf ik denk ik voorlopig doorrijden. Alhoewel ik stiekem kijk naar een 3 of 4 serie.... Misschien een keer een ‘echte’ BMW.
Het verbruik is 5,09 dus 1 op 20. Gemeten dmv de Spritmonitor app. Dus inclusief de vakantie ritten met de skibox op het dak. Normaal rijd is dus wat zuiniger
Een heel verhaal weer en helaas geen foto’s. Moet ik me nog een keer in verdiepen.
Bedankt voor het lezen en veel plezier met jullie BMW.
Groetjes Tarantino
Ondertussen heb ik de active tourer nu 13 maanden.
De kilometerstand is opgelopen van 6.000 naar bijna 86.000km
Zijn er bijzonderheden, niet echt. De BMW loopt goed. Jammer dat deze nog voorzien is van de oude 6 traps automaat.
Daarnaast heb ik regelmatig ‘ruzie’ met de ruitenwissers. Er zit geen intervalstand op, alleen de auto functie maar die gaat mij al snel te hard. Is dit softwarematig op te lossen?
Van BMW Den Haag, waar de auto gekocht is, een aantal weken na aflevering het goede bericht gekregen dat het tlc contract loopt tot en met 150.000km. Waarvoor dank. Dus nog een jaar aan beurten tegoed. Ik vind het een ideaal systeem!
Wat is er afgelopen jaar aan de auto gedaan:
- bij 9.000km spot repair, zaten bij aflevering nog 3 putjes in die er niet waren uitgehaald. Op kosten van de dealer bij van Duin in Oudewater laten oplossen.
- bij 18.000km (06-12-2018) de winterbanden op de auto gezet (banden van mijn vorige 2 serie)
- bij 30.000km ( 15-02-2019) de eerst beurt uitgevoerd bij BMW Dusseldorp. Opmerking dat de winter voorbanden bijna aan vervanging toe zijn. Dat wist ik, niet vervangen, want een week erna op wintersport geweest en dat overleven de banden nog wel.
- bij 58.000km (02-07-2019) de zomerbanden er weer op. Langer doorgereden omdat de voorbanden op waren (voor winter begrippen). Tot 1,6mm ermee gereden ( niet helemaal verstandig ), maar er uiteindelijk bijna 80.000km mee gereden!
- bij 63.000km (08-08) de tweede beurt gehad. Advies de blokken rondom vervangen. Achter zat nog best wel wat op, dus alleen voor laten vervangen. Tjonge wat een geld
-bij 85.800 (vandaag 16-11) de winterbanden er weer op bij Profile. Achterop de banden die ik nog had, Bridgestone driveguard rft. Nog ruim 5mm profiel en heb hier dus al bijna 80.000km mee gereden! Top band, ook qua grip in de sneeuw en ik. Scoort ook erg goed in de regen wat hier vaker voorkomt dan sneeuw. De voorbanden vervangen door 2 Goodyear ultra grip met nog ruim 7mm profiel.
- maandag nieuwe ruitenwissers erop (Profile had de linkerkant niet meer op voorraad)
- woensdag komen er bij Gijsbertsen nieuwe remblokken achter op. Ben erg benieuwd naar Gijsbersten.
- woensdag 11-12 krijgt de auto bij ongeveer 93.000km weer een beurt bij Dusseldorp.
Waar is de auto geweest, met kerst 2018 in Frankrijk (Flaine) geweest, in februari weer in Frankrijk. Voorjaar in Luxemburg. Afgelopen zomer in Italië en 2 weken geleden in Denemarken. De rest van de kilometers zijn met woon-werkverkeer gemaakt.
Omdat ik zoveel kilometers maak probeer ik zo slim mogelijk om te gaan met het extra onderhoud (banden, blokken, enz). Ik weet nooit precies wanneer ik weer inruil. Omdat het tlc contract langer doorloopt blijf ik denk ik voorlopig doorrijden. Alhoewel ik stiekem kijk naar een 3 of 4 serie.... Misschien een keer een ‘echte’ BMW.
Het verbruik is 5,09 dus 1 op 20. Gemeten dmv de Spritmonitor app. Dus inclusief de vakantie ritten met de skibox op het dak. Normaal rijd is dus wat zuiniger
Een heel verhaal weer en helaas geen foto’s. Moet ik me nog een keer in verdiepen.
Bedankt voor het lezen en veel plezier met jullie BMW.
Groetjes Tarantino
Laatst gewijzigd door Tarantino op 23 nov 2019, 07:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Tarantino, F45 AT (update)
Afgelopen week dus bij Gijsbertsen geweest voor mijn achterremblokken.
Ik had in mijn hoofd dat ik woensdag een afspraak had, maar dat bleek dus donderdag te zijn.... Maar gelukkig hebben de mannen van Gijsbertsen mijn 2AT er even tussendoor gedrukt. Top service!
Bij 90K met de achterblokken gereden, de binnen blokken waar het slechts. Maar had nog zeker 5000km kunnen rijden. Maar ja, dat is maar 3-4 weken.
Was mijn eerste ervaring met Gijsbertsen, maar zeker niet mijn laatste. Erg fijn bedrijf waar de vakkennis vanaf straalt.
Vandaag nieuwe wissers erop, had ik afgelopen week al bij Profile besteld tijdens de bandenwissel.
Ik had in mijn hoofd dat ik woensdag een afspraak had, maar dat bleek dus donderdag te zijn.... Maar gelukkig hebben de mannen van Gijsbertsen mijn 2AT er even tussendoor gedrukt. Top service!
Bij 90K met de achterblokken gereden, de binnen blokken waar het slechts. Maar had nog zeker 5000km kunnen rijden. Maar ja, dat is maar 3-4 weken.
Was mijn eerste ervaring met Gijsbertsen, maar zeker niet mijn laatste. Erg fijn bedrijf waar de vakkennis vanaf straalt.
Vandaag nieuwe wissers erop, had ik afgelopen week al bij Profile besteld tijdens de bandenwissel.
Re: Tarantino, F45 AT (update)
Hallo Quentin! Leuk om te lezen dat je zoveel plezier hebt van je 2AT. En dat het een active tourer is blijkt wel uit de 80.000km in 13 maanden. Daar doe ik toch wel wat langer over. Goed om te horen dat Gijsbertsen je goed is bevallen. ik ga daar binnenkort voor de eerste keer naar toe om de inlaat kanalen van mijn BWM te reinigen met de walnutblasting methode.
Veel plezier en veilige kilometers verder met je 2AT
Veel plezier en veilige kilometers verder met je 2AT
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Re: Tarantino, F45 AT (update)
Bedankt Leen,
Ach ja, laten we het zo zeggen, hij bevalt wel goed maar er zijn mooiere BMW’s .
Er kan veel in, dat is erg fijn. En deze heeft ook een verschuifbare achterbank. Nooit gedacht dat ik dit regelmatig zou gebruiken.
Heel veel succes bij Gijsbertsen, gaat goedkomen daar!
Ach ja, laten we het zo zeggen, hij bevalt wel goed maar er zijn mooiere BMW’s .
Er kan veel in, dat is erg fijn. En deze heeft ook een verschuifbare achterbank. Nooit gedacht dat ik dit regelmatig zou gebruiken.
Heel veel succes bij Gijsbertsen, gaat goedkomen daar!
Re: Tarantino, F45 AT (update)
Er zullen inderdaad mooiere BMW's zijn. Maar die zullen het doel voorbij schieten met wat jij voor ogen had. Ik wist niet eens dat de 2AT een verschuifbare achterbank had. En ik denk het ook wel dat het goed komt bij Gijsbertsen, dank je wel
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line
Re: Tarantino, F45 AT (update)
Het voordeel van een BMW is dat het interieur op het eerste gezicht gelijk is tov andere modellen.
Daarnaast zitten er veel optie op zoals fulltime led, leer, groot navi, automaat en het donker hemeltje is ook erg mooi.
Eind 2020 maar eens om me heen kijken wat er te koop is .
Goed weekend iedereen!
Daarnaast zitten er veel optie op zoals fulltime led, leer, groot navi, automaat en het donker hemeltje is ook erg mooi.
Eind 2020 maar eens om me heen kijken wat er te koop is .
Goed weekend iedereen!