E46_Baan BMW E46 320I
E46_Baan BMW E46 320I
Goedemiddag, mede-bimmers
Bij deze wil ik mij voorstellen op dit forum, ik heb al een tijdje een account om op het forum te kijken maar heb nog niet echt iets gepost of ergens op gereageerd, nu wou ik graag een showroom gaan aanmaken om jullie mijn auto te laten zien maar ook om jullie om advies te vragen voor bepaalde dingen..
Het gaat om de volgende auto:
BMW E46 320I (150PK) (M52B20) (1998)
Foto's volgen nog evenals mijn showroom
Mijn naam: Jan Arne Baan
Mijn regio/woonplaats: Regio Overijssel wonende in Rijssen
Ik hoop dat dit genoeg informatie is en verdere informatie volgt allemaal in mijn showroom die word zeer binnenkort aangemaakt als de fotosessie klaar is.
Bij deze wil ik mij voorstellen op dit forum, ik heb al een tijdje een account om op het forum te kijken maar heb nog niet echt iets gepost of ergens op gereageerd, nu wou ik graag een showroom gaan aanmaken om jullie mijn auto te laten zien maar ook om jullie om advies te vragen voor bepaalde dingen..
Het gaat om de volgende auto:
BMW E46 320I (150PK) (M52B20) (1998)
Foto's volgen nog evenals mijn showroom
Mijn naam: Jan Arne Baan
Mijn regio/woonplaats: Regio Overijssel wonende in Rijssen
Ik hoop dat dit genoeg informatie is en verdere informatie volgt allemaal in mijn showroom die word zeer binnenkort aangemaakt als de fotosessie klaar is.
Re: E46_Baan BMW E46 320I
Welkom Jan Arne!
We zijn hier gek op foto's!
We zijn hier gek op foto's!
-
Welkom Jan Arne!
Welkom, en benieuwd naar de foto’s! En uiteraard ‘viel fahrvergnugen’!
Laatst gewijzigd door Bart70 op 17 feb 2020, 07:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodig deel van quote verwijderd
Reden: Onnodig deel van quote verwijderd
Save the manual!
Zo dat is alweer even geleden..
Hierbij even een sneak preview voor jullie (en dan ook echt sneak preview)
De auto is redelijk goedkoop opgekocht en jullie kunnen al wel zien aan bijvoorbeeld de velgen dat de auto veel liefde nodig heeft. Meer foto's en updates kunnen jullie zien bij mijn showroom! (Ik zal de link er even inzetten zodra die is aangemaakt!)
Link showroom: https://bimmerportal.nl/forum/viewtopic ... 29&t=60312
Hierbij even een sneak preview voor jullie (en dan ook echt sneak preview)
De auto is redelijk goedkoop opgekocht en jullie kunnen al wel zien aan bijvoorbeeld de velgen dat de auto veel liefde nodig heeft. Meer foto's en updates kunnen jullie zien bij mijn showroom! (Ik zal de link er even inzetten zodra die is aangemaakt!)
Link showroom: https://bimmerportal.nl/forum/viewtopic ... 29&t=60312