Job - E46 325ti 2004

Nieuw op het forum? Stel jezelf even voor
JZ010

Job - E46 325ti 2004

Bericht door JZ010 » 23 jul 2020, 12:12

Hi,

mijn naam is Job en ik ben sinds kort eigenaar van een zwarte Compact 325ti.
Inmiddels rond de 126k kilometers, hieronder een aantal foto's. Om het mezelf makkelijk te maken heb ik ze van de site van PuurBWM gecopy-paste :) Alle lof voor Pieter zijn foto kwaliteiten!!! Op de site van PuurBMW is meer info over de Compact te vinden ;)

Aangenaam kennis te maken :gekdoen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Edward

Re: Job - E46 325ti 2004

Bericht door Edward » 23 jul 2020, 12:25

Van harte welkom op het forum Job!

Ik had je naam al zien staan bij PuurBMW... en tevens je 'oude' 316ti. In een E46-groep op Facebook werd de auto in het algemeen niet echt goed ontvangen, want je zal maar toegeven een Compact leuk te vinden :)

Wij hebben in 2018 een Compact geïmporteerd. We zochten eigenlijk naar een 325ti, maar wel mét een automaat én M-pakket ab Werk. Dat bleek helaas een speld in een hooiberg, want de meeste 325ti's met M-pakket hebben een handgeschakelde 5-bak en in het laatste jaartje een handgeschakelde 6-bak. Aangezien een automaat toch wel een vereiste was en we tegen een Compact aanliepen (virtueel dan) die wel erg vol in de opties zat (BMW AG Werk 1.2 Sonderablauf Dienstfahrzeug) hebben we gekozen voor een 318tiA. Voor de smeuïge zes-in-lijn hebben we altijd nog mijn 325iA :)

Kijk gerust eens in de showroom van onze Compact... en héél véél plezier gewenst met je zeldzame scheurijzertje!

PS: Je uitlaatdemper kan je hier vinden. Geen losse sierstukken leverbaar. Je zou natuurlijk een ander sierstuk kunnen laten plaatsen.

Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor”