[Nieuwe auto!] BMW 3-serie 330i Executive

Show je BMW E46. Plaats hier je fotoshoots, projecten en updates.
Dnl

Re: [Nieuwe auto!] BMW 3-serie 330i Executive

Bericht door Dnl » 25 okt 2008, 15:37

Bjorn: Bedankt! (h) Wieletje? Volgens mij niet .. Laten we er dan maar vanuit gaan het het een afneembare is en dat ze hem er al die tijd op hebben gelaten om te laten zien dat er EEN trekhaak bij zit (waar ik erg blij mee ben!). Wat optie 0723 Special inhoudt? Geen idee .. zo overgenomen van de lijst. En inderdaad een deelbare achterbank (eindelijk!) met skiluik.

En mooier ... Tja .. Kan ik nog niet echt over oordelen, maar den dat een FL in combinatie met :///m: tech II wel heel gaaf gaat worden! :duimen:

Farl: De 316i ligt/lag een stuk lager. Denk ook dat hier weer Eibach veren onderkomen. Al voldoet het sportonderstel ook al prima (denk ik). Maar dat is voor lagere zorg. Eerst andere mods, en mocht die dan als nog te hoog liggen, dan gaat die verder omlaag. Maar ik heb er nog niet echt mee "hard" door de bocht mee gereden, Donderdag maar even testen :>.

Siemi

Bericht door Siemi » 25 okt 2008, 15:41

Zo, eindelijke een echte BMW :+

Gaaf man, mooie auto. Zelfde kleur als die van 330dMATFO?
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.

Dnl

Bericht door Dnl » 25 okt 2008, 15:53

Siemi schreef:Gaaf man, mooie auto. Zelfde kleur als die van 330dMATFO?
Geen idee eigenlijk ...
Denk meer in de richting van Chris zijn ex? 330d

Maar bedankt! :duimen:

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 25 okt 2008, 15:58

Facelift 330i :amen:

Dat hout is vreselijk maar daar ga je dus wat aan doen, verder jammer dat het een automaat is...

Dnl

Bericht door Dnl » 25 okt 2008, 16:02

Griffendahl schreef:Dat hout is vreselijk maar daar ga je dus wat aan doen, verder jammer dat het een automaat is...
Uiteraard! Mij te "oubollig" dus komt zeker verander in!
Zal de eerste update zijn aan het interieur :!.

En betreft automaat, ik heb hier bewust voor gekozen.

marcovandaar

Bericht door marcovandaar » 25 okt 2008, 16:06

mooie facelift man! 330 :~

het hout vind ik ook lelijk, maar zie dat je daar al verandering in ga brengen!

Mike

Bericht door Mike » 25 okt 2008, 17:18

Gefeliciteerd daniel!!!
Blijft altijd leuk om een nieuwe auto te kopen :)

Mooi ding hoor, binnenkant die lijsten eruit gooien en klaar.
Maar volgens mij heb jij nu ook het aantal p'k's verdubbeld net als mij dus kijk uit he want voor je het weet maak je een 360 :P
Voor de rest fijne opties hoor, afneembare trekhaak was ik ook blij mee maar achteraf 0!!! keer gebruikt :P
En die extra speakers in de deuren? wat is dat? of heeft HK meer speakers?

Zal wel lang duren het wachten haha.

Dnl

Bericht door Dnl » 25 okt 2008, 17:24

Harman-Kadon power is dat :~ ..
(Echt duidelijk verschil hoorbaar!)

Maar met de 316i heb ik eigenlijk nooit echt kunnen spelen (behalve in het zand of gras) dus dit zal inderdaad wel heel wat anders zijn. Eerst even rustig aan doen, en wennen aan het dubbel aantal PK. Betreft de afneembare trekhaak, ik heb die al vaak gemist! Even grofvuil weg brengen, grote artikelen halen bij Ikea oid. Maar gelukkig ook neerklapbare achterbank, dat scheelt ook een hoop!

Binnenkort maar even meeten dan :///m:ike? |p

chris_06

Bericht door chris_06 » 25 okt 2008, 17:37

Pracht van een wagen heb je daar gekocht Dnl :amen:

De optielijst ziet er zeer goed uit, de velgen die erop zitten vind ik ook heel mooi (als wintersetje ;) ). Met de veranderingen die je opnoemt gaat dit een bom van een auto worden. :duimen:

Wat heb je gedaan met je velgen op de 316? Die style 71? zouden ook niet misstaan onder de 330.

Mike

Bericht door Mike » 25 okt 2008, 17:38

Dnl schreef:Harman-Kadon power is dat :~ ..
(Echt duidelijk verschil hoorbaar!)

Maar met de 316i heb ik eigenlijk nooit echt kunnen spelen (behalve in het zand of gras) dus dit zal inderdaad wel heel wat anders zijn. Eerst even rustig aan doen, en wennen aan het dubbel aantal PK. Betreft de afneembare trekhaak, ik heb die al vaak gemist! Even grofvuil weg brengen, grote artikelen halen bij Ikea oid. Maar gelukkig ook neerklapbare achterbank, dat scheelt ook een hoop!

Binnenkort maar even meeten dan :///m:ike? |p
LOL die neerklapbare achterbank had ik in mijn 320i ook niet en nu in de m3 wel , dus heb meer laadruimte in de m3 dan in de sedan eigenlijk :X
Met droog weer kan je best je gang gaan hoor , maar met nat weer is het wel even op je tellen passen :)

Ja doen we binnenkort even daniel.

Dnl

Bericht door Dnl » 25 okt 2008, 17:44

Die mocht ik overzetten, maar de verkoper gaf aan om daar nog eens goed over na te denken.
Het zijn tenslotte 330i velgen, en toch wel erg mooi (geen schade). Dus even gekeken op mobile.de en daar kwam ik een Sedan tegen met de zelfde kleur en de style 71 velgen en dat zag er toch niet zo heel mooi uit.

Vandaar dat de 135M (altijd al mooie velgen gevonden!) er onder komen of ... BBS CH. Maar dat ligt even aan of een goede vriend (tevens eigenaar van Auto onderdelen/tuning shop) deze voor een leuke prijs kan leveren. Maar dat zal dan wel pas 2009 worden.

Couper

Bericht door Couper » 25 okt 2008, 17:45

Gefeliciteerd, nette bak en 330 :amen:

zimbab

Bericht door zimbab » 25 okt 2008, 17:50

Dnl schreef:Die mocht ik overzetten, maar de verkoper gaf aan om daar nog eens goed over na te denken.
Het zijn tenslotte 330i velgen, en toch wel erg mooi (geen schade). Dus even gekeken op mobile.de en daar kwam ik een Sedan tegen met de zelfde kleur en de style 71 velgen en dat zag er toch niet zo heel mooi uit.
Style 71 staat gewoon het mooiste op een E39 naar mijn mening. Zeker in de 18" variant.

Maar erg mooi ding man! Ik had hem ook te koop zien staan en vond hem toen ook al erg mooi. M.u.v. de trekhaak, hout en de navigatiepukkel, maar daar wordt dus allemaal aan gedacht lees ik. ;)

BoMeWm

Bericht door BoMeWm » 25 okt 2008, 17:51

Prachtige auto hoor!! Hier ga je heel veel plezier aan beleven zeker i.c.m de automaat :)
De 330 is heel gemoedelijk als je hem rustig berijdt, maar wordt een beest als je gaat vragen :)
Mooi vol in de opties en de mods zijn goed uit te voeren.
Van harte en veel veilige km's gewenst :)
En natuurlijk een pracht bouwjaar en dito km stand :amen:

chris_06

Bericht door chris_06 » 25 okt 2008, 17:58

Style 135 blijft ook een zeer mooi wiel. Als je die BBS CH kan vastkrijgen voor een mooi prijsje, zeker doen zou ik zeggen. :duimen: Staan prachtig onder de E46 (en makkelijker te poetsen dan de style 135 :) )

Gesloten

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Showroom”