Kjeld - E46 320i Touring 2000
-
Kjeld - E46 320i Touring 2000
Hallo allemaal!
Ik ben Kjeld. Ik zit op een marketing opleiding en werk als Junior Verkoopadviseur bij een Hyundai dealer.
Sinds kort heb ik mijn e46 320i touring gekocht. Wat een fijne auto. Samen met een collega die veel van BMW's weet, en zelf een Alpina b10 heeft, ben ik gaan zoeken naar een gaaf exemplaar.
Die heb ik nu gevonden! 2 weken later en 1300km verder kan ik niets anders zeggen. Wat een wereld auto. Ik ben van plan hem helemaal origineel te houden, en lekker mooi te maken!
Op dit forum zal ik het een en ander aan informatie opzoeken en delen. Leuk kennis gemaakt te hebben :-)
Ik ben Kjeld. Ik zit op een marketing opleiding en werk als Junior Verkoopadviseur bij een Hyundai dealer.
Sinds kort heb ik mijn e46 320i touring gekocht. Wat een fijne auto. Samen met een collega die veel van BMW's weet, en zelf een Alpina b10 heeft, ben ik gaan zoeken naar een gaaf exemplaar.
Die heb ik nu gevonden! 2 weken later en 1300km verder kan ik niets anders zeggen. Wat een wereld auto. Ik ben van plan hem helemaal origineel te houden, en lekker mooi te maken!
Op dit forum zal ik het een en ander aan informatie opzoeken en delen. Leuk kennis gemaakt te hebben :-)
-
Re: Kjeld - E46 320i Touring 2000
Welkom Kjeld,
Veel plezier en veilige km's met jou E46 320i touring.
Heerlijke rijdersauto met ruim vermogen waar ook nog een boel in mee kan en er nog leuk uitziet, goede keus!
Foto's en updates van jou E46 altijd zeer welkom op dit forum.
Veel plezier en veilige km's met jou E46 320i touring.
Heerlijke rijdersauto met ruim vermogen waar ook nog een boel in mee kan en er nog leuk uitziet, goede keus!
Foto's en updates van jou E46 altijd zeer welkom op dit forum.
Hallo Kjeld
Welkom
heb je een foto van je E46 touring?
Welkom
heb je een foto van je E46 touring?
Van harte welkom op het forum Kjeld
Dat zeggen velen...Kjeld.e46touring schreef: ↑22 nov 2020, 15:38Ik ben van plan hem helemaal origineel te houden, en lekker mooi te maken!
- mieske90
- BimmerPortal Team
Welkom Kjeld,
Je zult hier genoeg vinden over de E46, dit is ons grootste gedeelte.
Dus genoeg leesvoer
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gaten voor de gezelligste meetings en events
Je zult hier genoeg vinden over de E46, dit is ons grootste gedeelte.
Dus genoeg leesvoer
Als je iets zoekt kun je het beste de zoekfunctie rechtsboven gebruiken.
Als er vragen of opmerkingen zijn over het forum neem gerust contact met een van ons, wij helpen je graag.
Vele veilige en probleemloze kilometers toegewenst
Veel plezier op het forum, hopelijk zien we jou en je E46 een keer op één van onze meetings/events.
Dus hou onze meeting topics goed in de gaten voor de gezelligste meetings en events
-
Op aanvraag van een aantal mede-liefhebbers, een aantal foto's :-)
Ik heb nog niet heel veel foto's omdat de auto nu een kleine 3 weken op mijn naam staat. Ik ben van plan in de toekomst samen met collega @mistye46touring met de grote camera een aantal foto's te schieten. Een Alpina b10 touring en mijn 320i touring :-)
Ik heb nog niet heel veel foto's omdat de auto nu een kleine 3 weken op mijn naam staat. Ik ben van plan in de toekomst samen met collega @mistye46touring met de grote camera een aantal foto's te schieten. Een Alpina b10 touring en mijn 320i touring :-)
ja die ziet er inderdaad heel goed uit
en dat zijn de velgen die bij de auto passen
gefeliciteerd met een hele mooie E46
en dat zijn de velgen die bij de auto passen
gefeliciteerd met een hele mooie E46