Ik zoek alleen nog een goede, betaalbare specialist voor het onderhoud in Amsterdam en omgeving. Dus als iemand een betrouwbaar adres heeft, graag.
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/SXqZ0JLP/82-EDA310-3179-4078-9-B27-48-CF1310931-D.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/Rqqgzrfv/7-C54-A517-9-BE8-40-F8-8871-DC3-DFDF96-B85.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/56Cp6wnG/B95-CC8-AA-FEF8-44-EA-A50-C-580-A316566-C6.jpg)
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/hhwpDCbT/D1638-FFF-10-C9-42-D5-AC32-28-E6-E98-F4059.jpg)
Ik heb mijn 420 wel getuned en van 184pk naar 262pk gegaan en het koppel is enorm geworden van 270 naar 429NmEdward schreef: ↑05 dec 2020, 11:58 Bij een i'tje kan je héél véél extra pk's vinden... als er maar een turbo opzit. Atmosferische blokken kun je beter gewoon lekker zo laten. Blokken met turbo ook, maar dat is een ander verhaal. Een F3X 320i opwaarderen naar vermogens van een 330i kan nooit goed zijn voor het blok en helaas zie je maar al te vaak dat het blok er spontaan mee kapt met alle kosten van dien. Ik spaar dan liever door voor een echte 330i (al zit daar tegenwoordig ook een viercilinder in), dus ik zeg dan maar: ik spaar wel door voor een nieuwere 6-in-lijn![]()