19 inch + verlagen, kan dit?
-
Re: 19 inch + verlagen, kan dit?
De AP schtoefset zat ik inderdaad ook naar te kijken. Was ook wel benieuwd of iemand met deze ervaring had. Moet eerst nog effe mooie 19 inch velgen vinden en daarna de schroefset.
Heb je ze nu nog steeds niet? (geintje)
-
Die ik wou kopen waren gereserveerd en zou een berichtje krijgen wanneer ze weer voorradig zijn . Verder weet ik niet welke stijl nog meer mooi staan onder een e92. Plus volgende week dinsdag is eerst de uitlaat aan de buurt.
Kan gebeuren. Geen andere leveranciers in NL? Wat ga je met je uitlaat doen?
-
Ik had deze gevonden:
Alleen dezelfde in het zwart voor 150 euro duurder kon ik vinden. Dus als deze niet meer verkrijgbaar is moet ik andere zoeken.
Dacht aan deze:
Of deze:
Andere suggesties zijn ook altijd welkom
Met de uitlaat komt een andere sierstuk onder in de stijl van de m3 eindstuk. Met een klep voor de demper
Alleen dezelfde in het zwart voor 150 euro duurder kon ik vinden. Dus als deze niet meer verkrijgbaar is moet ik andere zoeken.
Dacht aan deze:
Of deze:
Met de uitlaat komt een andere sierstuk onder in de stijl van de m3 eindstuk. Met een klep voor de demper
Rick, ik heb die van mij verlaagd met een Bilstein/Eibach Sportline set en rij met 19" Breyton Race GTP wielen rond.
Spacers heb ik er ook opzitten, aan de voorzijde 10 mm per kant en aan de achterzijde 20 mm per kant.
Je bent altijd welkom om eens een rondje mee te rijden zodat je kunt ervaren hoe het rijdt.
Spacers heb ik er ook opzitten, aan de voorzijde 10 mm per kant en aan de achterzijde 20 mm per kant.
Je bent altijd welkom om eens een rondje mee te rijden zodat je kunt ervaren hoe het rijdt.
Alleen de atmosferische 6-cilinder mist...
Rick, je kunt eens bij SLM Kampen kijken en anders Ströms uit de UK bestellen. Binnenkort maken we even een afspraak (zoals beloofd), maar het weer wordt ook kwalitatief uitermate teleurstellend... het mooie weer komt eraan, de auto is er klaar voor en wat in het vat zit verzuurt niet.Rickbmwe92 schreef: ↑03 apr 2021, 08:29 Ik had deze gevonden:
Dacht aan deze:
Of deze:
Die nieuwe stijl “Alpina’s” is even wennen, maar zeker niet verkeerd. Ik wil nog altijd eens de oude stijl hebben.
-
Dat wordt dus hopen op beter weer! .Edward schreef: ↑04 apr 2021, 12:27Rick, je kunt eens bij SLM Kampen kijken en anders Ströms uit de UK bestellen. Binnenkort maken we even een afspraak (zoals beloofd), maar het weer wordt ook kwalitatief uitermate teleurstellend... het mooie weer komt eraan, de auto is er klaar voor en wat in het vat zit verzuurt niet.Rickbmwe92 schreef: ↑03 apr 2021, 08:29 Ik had deze gevonden:
Dacht aan deze:
Of deze:
Die nieuwe stijl “Alpina’s” is even wennen, maar zeker niet verkeerd. Ik wil nog altijd eens de oude stijl hebben.
Helaas is het geen 6 cilinder nee maar als m'n eerste bmw mag ik niet klagen denk ik. En qua nieuwe velgen heb ik gelukkig wel nog effe de tijd. Kan het geld maar 1 keer uitgeven (helaas).
En als er ergens een mooie zwarte hemel voorbijkomt krijgt die denk ook nog wel voorrang
Die opmerking over een 6 cilinder sloeg op Marbre... ik las er wat over op een ander forum. En ja Marbre, dat geluid. Heerlijk! Moet je toch ook even genieten van die 6-in-lijn Rick
Zwarte dakhemel heb ik overigens vorig jaar geplaatst. Volgende project wordt een dashboard met bekerhouders (welke ligt te wachten op zolder). Binnenkort lekker cleanen en poetsen, maar deze en volgende maand gaat de Compact even voor met leuke dingen.
Zwarte dakhemel heb ik overigens vorig jaar geplaatst. Volgende project wordt een dashboard met bekerhouders (welke ligt te wachten op zolder). Binnenkort lekker cleanen en poetsen, maar deze en volgende maand gaat de Compact even voor met leuke dingen.
-
6 cilinder is natuurlijk fantastisch om te rijden ik reed eerst dagelijks met de auto in dacht dat dit goedkoper uit zou komen in benzine kosten. Kreeg ik net te horen dat ik een werkbus mee mag nemen . Misschien in de toekomst een 6 cilinder (misschien zelfs een 335i) .
Wil de auto ook nog eens een complete lakcorrectie laten ondergaan en laten polijsten om hem weer helemaal te laten stralen. Kan niet wachten om hem helemaal strak in orde te hebben met 19 inch, verlaagd en mooi geluidje tijdens het rijden
Wil de auto ook nog eens een complete lakcorrectie laten ondergaan en laten polijsten om hem weer helemaal te laten stralen. Kan niet wachten om hem helemaal strak in orde te hebben met 19 inch, verlaagd en mooi geluidje tijdens het rijden
4-cilinder (2 liter) kost bijna evenveel als een 6-cilinder (2.5 liter). Per liter Super Plus 98 komt mijn vriendin met de 4-cilinder welgeteld één kilometer verder dan mij, máár ik heb wel veel meer genot en plezier in de auto We rijden dan wel einig snelweg. Op de snelweg haalt mijn auto ook 8.5 liter per 100 kilometer. We hadden dus ook gewoon 2 6-cilinders moeten nemen, maar ja, op dat moment was dat een spreekwoordelijke speld in een hooiberg en dus toch voor de 4-cilinder 318tiA gekozen.
-
Helaas had ik die kennis niet toen ik voor deze ging kijken. Netzoals ik de gedachte had "ik moet een handschakel hebben ". Maar ondanks deze keuzes ben ik erg blij met de auto. Hopelijk krijg ik naar de verandering van de uitlaat ook een mooi geroffel uit de uitlaat.
-
Natuurlijk kun je de nieuwe ontwikkelingen bekijken op m'n showroom topic
https://www.bimmerportal.nl/forum/viewt ... 76&t=61986
https://www.bimmerportal.nl/forum/viewt ... 76&t=61986