Kachel en airco werkt niet
Re: Kachel en airco werkt niet
Mogelijk heeft deze motor ook een apart pompje om warmte naar de kachel te pompen.
Sensor 3 zit alleen op de High versie, is niet noodzakelijk. Kan je eens uittrekken en zien of het een verschil geeft.
525d E61 2007 pre-LCI
dat is idd ook nog een goeie mogelijkheid...als die erzit.Mogelijk heeft deze motor ook een apart pompje om warmte naar de kachel te pompen
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Dat schrijf ik ook niet het woord maar staat er bij.
Dit soort errors van componenten/opties die niet goed functioneren kunnen uitgelezen worden met het BMW programma inc. gerelateerde testen met symptomen.
Staat er niks in Inpa onder fouten? Ik zie deze niet bij de geposte schermen staan.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Ik weet niet waar TS woont, maar je kunt altijd ff langskomen. Dan laten we Ista er even op los.
Pappa > 2006-E61-550i-M - Mamma 2015-F20-118d
Het probleem is dat er geen fouten opgeslagen zijn. Als ik mijn VIN ingeef bij BMW dan komen deze sensoren bij mijn uitvoering., autos met S534A
Ik woon in de buurt van Sittard, kom ook in Eindhoven en Boxtel
Een vraagje wat is Ista?
Ik rij al 45 jaar BMW deze heb ik nu 4 jaar daarvoor een E39 en verleden jaar heb ik mijn e23 745i verkocht naar Polen. Ik heb het lang uitgesteld om een BMW met elektronica te kopen. Ik ben in al die jaren nooit bij BMW in de garage voor reparaties geweest alle mechanische zaken altijd zelf gedaan, maar met de elektronica wordt het steeds moeilijker . Ik probeer het en heb de uitlees software voor de BMW, Ford en Citroen/Peugeot . Vroeger ging ik de garage in met de gereedschapskist en tegenwoordig met mijn laptop. Gisteren nog van mijn zoon de gordelspanner van zijn Citroen vervangen en ABS gereset.
Ik heb dus graag hulp bij het uitlezen. Zal morgen nog eens ontluchten.
Ik woon in de buurt van Sittard, kom ook in Eindhoven en Boxtel
Een vraagje wat is Ista?
Ik rij al 45 jaar BMW deze heb ik nu 4 jaar daarvoor een E39 en verleden jaar heb ik mijn e23 745i verkocht naar Polen. Ik heb het lang uitgesteld om een BMW met elektronica te kopen. Ik ben in al die jaren nooit bij BMW in de garage voor reparaties geweest alle mechanische zaken altijd zelf gedaan, maar met de elektronica wordt het steeds moeilijker . Ik probeer het en heb de uitlees software voor de BMW, Ford en Citroen/Peugeot . Vroeger ging ik de garage in met de gereedschapskist en tegenwoordig met mijn laptop. Gisteren nog van mijn zoon de gordelspanner van zijn Citroen vervangen en ABS gereset.
Ik heb dus graag hulp bij het uitlezen. Zal morgen nog eens ontluchten.
E61 type 525i M-uitvoering carbon zwart
Jaguar MK2 3.4 british racing green 1965
Jaguar XK140DHC 1956
Jaguar XK140DHC 1956
met inpa kun je ook diverse componenten aansturen. ventiel en evt die extra waterpomp.
misschien biedt je dit nog aanknopingspunten.
misschien biedt je dit nog aanknopingspunten.
E61 523i LCI verkocht
E61 523i LCI verkocht
Ik heb nagenoeg dezelfde symptomen, en mijn E61 is ook van 2/2007, dat is de eerste maand van de LCI; dus geïnteresseerd hoe dit is afgelopen/opgelost.
E61 LCI 525i benzine, en:
E36 328 Touring benzine
E36 328 Touring benzine
De TS is op 19 april 2021 voor het laatst actief geweest op het forum. Misschien een email sturen (dus geen pb) met de vraag of het opgelost is? Zo ja wat er defect was.
Helaas het probleem niet opgelost
De linker kant van de ventilatorroosters in het dashboard geven koudere lucht dan rechts bij dezelfde instelling. Ook duurt het zeker 15 minuten voordat er een beetje lauwe lucht komt. . Niet zo fijn bij deze buitentemperatuur
Verwarming wordt niet echt warm en links kouder dan rechts
De linker kant van de ventilatorroosters in het dashboard geven koudere lucht dan rechts bij dezelfde instelling. Ook duurt het zeker 15 minuten voordat er een beetje lauwe lucht komt. . Niet zo fijn bij deze buitentemperatuur
Verwarming wordt niet echt warm en links kouder dan rechts
E61 type 525i M-uitvoering carbon zwart
Jaguar XK140DHC 1956
Jaguar XK140DHC 1956
zie eerdere reactie.
beide kanten worden individueel geregeld door ventiel (als ik me niet vergis) daar zou Ik het eerst zoeken...
desnoods meet/vergelijk de weerstand van ventiel als indicatie.
beide kanten worden individueel geregeld door ventiel (als ik me niet vergis) daar zou Ik het eerst zoeken...
desnoods meet/vergelijk de weerstand van ventiel als indicatie.
E61 523i LCI verkocht
E61 523i LCI verkocht
Ik meen gelezen te hebben dat hij die al heeft vervangen?
Ista is het programma wat de dealer gebruikt, heb je daarmee de auto al uitgelezen?
Heb je after market hardware in de auto zitten?
Heb je gevoeld aan de slangen die naar binnen gaan bij het schutbord of ze echt warm zijn?
Ista is het programma wat de dealer gebruikt, heb je daarmee de auto al uitgelezen?
Heb je after market hardware in de auto zitten?
Heb je gevoeld aan de slangen die naar binnen gaan bij het schutbord of ze echt warm zijn?