Bart - E91 335D M Sport LCI
Re: Bart - E91 335D M Sport LCI
Droomwagentje hoor, mooi gedaan!
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 31 okt 2015, 17:01
Re: Bart - E91 335D M Sport LCI
Gaaf man! Waarom niet voor de late LCI dakrails gegaan?
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Re: Bart - E91 335D M Sport LCI
Heel erg netjes! Chapeau!
BMW E46 318i Touring, 07/2003 - Showroom
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
Verkocht: BMW E39 528iA Touring, 01/2000 - Showroom
Ik ben beschikbaar voor fotoshoots van jouw BMW! Meer info via PB.
Volg mijn auto-avonturen op Instagram: @robinvanarkel.nl | @robins_bmw
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 31 okt 2015, 17:01
Re: Bart - E91 335D M Sport LCI
Nette wagen hoor, mooi gedaan.
De E9x blijft toch wel een mooie verschijning, al ga ik ze hier bij ons wel minder zien op de weg..
De E9x blijft toch wel een mooie verschijning, al ga ik ze hier bij ons wel minder zien op de weg..
Re: Bart - E91 335D M Sport LCI
Toch alleen maar beter dat ze in bepaalde uitmonsteringen minder op de weg te zien zijn?
Re: Bart - E91 335D M Sport LCI
Ja OK, dat dan weer wel natuurlijk..
Re: Bart - E91 335D M Sport LCI
Mooie wagen man veel plezier ermee
Re: Bart - E91 335D M Sport LCI
Bart, heb sinds 2016 (toen 68k op de teller) nagenoeg dezelfde E91 (335D Space Grau M-pakket. Tuning bij 90k door Digicar in Doetinchem. DPF en EGR OFF. Inmiddels 65k meegereden. Wallnut blasting (wervelkleppen er uit) en bak gespoeld bij 100k. Elke dag toch weer genieten. Verbruik vanaf begin bijgehouden en net iets beter dan 1 op 12.
Verder nauwelijks reparaties etc. (de afgelopen jaren uitsluitend de Lambda sonde en inlaattemperatuur sensor vervangen). Onderhoud bij een BMW specialist.
Vraagje, koelwater temp blijft tussen de 76 en 80 graden, (cf. Carly) , redelijk laagof is dit de normale waarde ?
Vraagje, ik vind de 18 inch icm het sportonderstel al flink stug, rij in de winter dan ook op 17 inch, scheelt ook weer een stel breedset banden achter....) maar hoe rijden de 19 inch ?
Verder nauwelijks reparaties etc. (de afgelopen jaren uitsluitend de Lambda sonde en inlaattemperatuur sensor vervangen). Onderhoud bij een BMW specialist.
Vraagje, koelwater temp blijft tussen de 76 en 80 graden, (cf. Carly) , redelijk laagof is dit de normale waarde ?
Vraagje, ik vind de 18 inch icm het sportonderstel al flink stug, rij in de winter dan ook op 17 inch, scheelt ook weer een stel breedset banden achter....) maar hoe rijden de 19 inch ?
E91 LCI 2011 335D
Re: Bart - E91 335D M Sport LCI
Mijn N57 330d liep tussen de 90° en 95°, meestal op 93 en een beetje. Rond de 80° is wel een teken dat de thermostaat z’n beste tijd gehad heeft.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
Re: Bart - E91 335D M Sport LCI
Dan zal de thermostaat waarschijnlijk niet meer volledig sluiten, volgende week een kleine beurt, gelijk maar naar laten kijken. Wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door mieske90 op 03 feb 2021, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Het qoute van een vorig bericht is onnodig en dus ook niet toegestaan.
Reden: Het qoute van een vorig bericht is onnodig en dus ook niet toegestaan.
E91 LCI 2011 335D
Re: Bart - E91 335D M Sport LCI
Dan zou hij als het goed is ook een foutcode moeten geven. Betreft 19". Een hele bak stugger. Ik heb op mijn vorige E90 een set 19" gehad en dat was praktisch niet te doen. 18" op originele dempers is dan een heel stuk comfortabeler. Nu op mijn 4gc heb ik 19" met runflat en dat is comfortabeler dan 18" op de E90, maar is dan ook een andere auto natuurlijk.
||| BMW F36 420i LCI ‘19 Sport |||
-
- Berichten: 35
- Lid geworden op: 31 okt 2015, 17:01
Re: Bart - E91 335D M Sport LCI
Mijn 335 is verlaagd met eibach veren, dit icm de 19 inch wiel is naar mijn mening prima te doen! Zeker niet te stuiterig, en het ligt fantastisch
Vandaag 6 nieuwe verstuivers opgehaald, en een tweedehands r90 pomp laten reviseren. Tevens de turbo’s gedemonteerd en weggebracht om omgebouwd te worden naar hybrids. Goed voor 450-500pk en ongeveer 950-1000nm koppel. Langzaam maar zeker gaan we de goede kant op
Vandaag 6 nieuwe verstuivers opgehaald, en een tweedehands r90 pomp laten reviseren. Tevens de turbo’s gedemonteerd en weggebracht om omgebouwd te worden naar hybrids. Goed voor 450-500pk en ongeveer 950-1000nm koppel. Langzaam maar zeker gaan we de goede kant op