Hallo mensen,
ik heb een paardagen terug mijn aux. waterpomp vervangen.
alleen blijft deze nogsteeds een fout code geven wanneer ik deze uitlees met ISTA
ik heb het vermoeden dat de pomp geen stroom krijg
ik heb de 40a zekering in de zekeringkast links onder de motorkap gecontroleerd, deze was goed,
ook op de power distribution box op de accu zie ik niks raars, in het handschoenen kastje zon beetje elke zekering gecheckt.
iemand een idee?
ik ben niet handig met de multimeter of volt meter, dus wellicht iemand die mij zou kunnen uitleggen hoe ik deze kan gebruiken want ik heb ze beide haha
mvg mathijs
Auxiliary Water pump
-
Re: Auxiliary Water pump
1. Gezien je ista hebt --> even stroomschema opzoeken/oproepen. Dan weet je welke zekering je moet hebben.
2. ik zou een testlamp...(liefst een zelfgemaakte van een h7 lamp oid. om vergelijkbare) belasting te simuleren. Tip: (handmatig) aansturen met ista om te testen
3. Voltmeter gebruiken --> zie youtube...filmpjes genoeg met veel betere uitleg dan ik kan typen.
4. even voorstellen in het betreffende topic
2. ik zou een testlamp...(liefst een zelfgemaakte van een h7 lamp oid. om vergelijkbare) belasting te simuleren. Tip: (handmatig) aansturen met ista om te testen
3. Voltmeter gebruiken --> zie youtube...filmpjes genoeg met veel betere uitleg dan ik kan typen.
4. even voorstellen in het betreffende topic
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
40 amp dit gaat spannend worden.
Laat het liever doen, niet om je te ontmoedigen, maar je zit op een compleet verkeerd spoor en straks gaat er meer kapot.
Laat het liever doen, niet om je te ontmoedigen, maar je zit op een compleet verkeerd spoor en straks gaat er meer kapot.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
-
waar zou ik volgens jou na moeten kijken dan ?
1a begin eerst met te begrijpen wat voor systeem werk je, en HOE werkt het.
1b Gezien je ista hebt --> even stroomschema opzoeken/oproepen. Dan weet je welke "zekering" je moet hebben.
begin daar eens mee...en zie verder mijn onderschrift. wil je best helpen, begrijp me aub niet verkeerd. maar als iemand niet weet waarmee die bezig is ben ik ook terughoudend om te reageren of te helpen (zeker als ik het voertuig niet voor me heb...)
edit
wat ik zo snel gezien heb....hij is niet apart gezekerd. (lukt me niet om een goed screenshot te maken).
1b Gezien je ista hebt --> even stroomschema opzoeken/oproepen. Dan weet je welke "zekering" je moet hebben.
begin daar eens mee...en zie verder mijn onderschrift. wil je best helpen, begrijp me aub niet verkeerd. maar als iemand niet weet waarmee die bezig is ben ik ook terughoudend om te reageren of te helpen (zeker als ik het voertuig niet voor me heb...)
edit
wat ik zo snel gezien heb....hij is niet apart gezekerd. (lukt me niet om een goed screenshot te maken).
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
E61 523i LCI verkocht
E61 523i LCI verkocht
Geef anders je locatie aan.
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||