Goedemiddag allen,
sinds 2010 ben ik in bezit van mijn Imolarode E46 330i, in de tijd gekocht met 2 ton op de teller, en vandaag toevallig de 380.000 gepasseerd. Al die tijd niet bespaard op onderhoud en dat betaalt zich nu uit doordat de auto nu nog steeds heel erg fijn rijdt.
De auto is inmiddels wel 21 jaar oud en er zit er wat roest hier en daar. De grootste plek roest is een stuk van 10x10cm in de wielkast rechts achter, waarvoor waarschijnlijk een nieuw plaatdeel gesneden en ingelast moet worden.
Eigenlijk is de auto het allang niet meer waard, maar ik ben nog niet direct van plan om afscheid van de auto te nemen, want ben er erg gek op, en heb nog plannen voor de toekomst (o.a. jonge 6bak er in die ik al heb liggen). Ik zie mezelf dus de komende 5 jaar nog wel met deze auto rijden.
Nu de vraag: Wie heeft goede ervaringen met autoschadeherstellers / roestherstellers / spuiterijen die zo iets goed en voor een redelijke prijs kunnen oppakken?
Het liefst in de omgeving Amersfoort/Harderwijk. Het is belangrijker dat het goed gebeurt zodat ik nog lang kan blijven rijden dan dat het super cheap gebeurt en ik volgend jaar weer roest heb.
Alvast bedankt voor reacties, hopelijk vind ik een goede zodat deze auto nog wat jaartjes op de weg is
Foto afgelopen najaar, de auto is nog prima voor z'n leeftijd wat mij betreft
Roest en nu op zoek naar een goede hersteller
- ErikvdPerk
Re: Roest en nu op zoek naar een goede hersteller
Ik weet helaas geen adres voor je, maar wat ziet die E46 er nog mooi uit! Zeker in het rood, zie je niet veel
Ik heb goede ervaring met een bedrijf uit Brummen, is dat nog genoeg in de buurt voor je?
Thanks!ErikvdPerk schreef: ↑01 feb 2022, 15:04 Ik weet helaas geen adres voor je, maar wat ziet die E46 er nog mooi uit! Zeker in het rood, zie je niet veel
Sure, stukje rijden om daar te komen is sowieso geen straf
-
Wat een mooi exemplaar. En inderdaad, kostentechnisch misschien voor velen ‘onverantwoord’ om hier het geld aan te besteden. Maar het is de band die je met de auto opbouwt he. Heel herkenbaar:-) Mooi antwoord op de wegwerp-hype van tegenwoordig. Lekker doorrijden met de auto die je bevalt, deze zal straks alleen maar meer en meer bijzonder worden tussen het rationele elektrische wagenpark ;-)
Ik zit met hetzelfde en wil eens langsrijden bij AutoCosmetics Drachten. De website geeft een fijne indruk, maar wellicht zijn er andere tips die ik ook graag volg!
Ik zit met hetzelfde en wil eens langsrijden bij AutoCosmetics Drachten. De website geeft een fijne indruk, maar wellicht zijn er andere tips die ik ook graag volg!
Dan kun je voor Brummen eens kijken bij Vos en partners autoschade