Naar deze:
Hier heb ik met heel veel plezier in gereden, altijd dik een V8, maar met zonnepanelen op het dak en een interessant leasebudget van de zaak, kon ik wat nieuws uit gaan kiezen en dat is deze geworden:
BMW iX1 X30 E M uitgevoerd
Dit was vorig jaar april, met een verwachte levertijd van 8-9 maanden, levering gepland voor december/januari 2023-2024. Nu voelen jullie hem natuurlijk al aankomen, uitgesteld tot april/mei 2024, maar wel met een voorloopauto tot mijn beschikking en dat is deze:
Ook geen straf natuurlijk, maar niet helemaal mijn kleur of opties. zo'n 2 maanden geleden kreeg ik te horen dat de iX1 weer uitgesteld was tot november 2024... Kleine ergenis aan mijn kant zullen we maar zeggen, maar ik kreeg een keurig tegenbod van de iX2 met meer opties en voor hetzelfde bedrag. Deze staat op de rol voor productie in de week van 9-14 mei en zal eind mei bij de dealer kunnen worden opgehaald. Ik heb gekozen voor Frozen Pure Grey met onderstaande opties:
- Alarmsysteem klasse 3 (VbV/SCM)
Stuurwielrand verwarmd
Trekhaak met elektrisch wegklapbare kogel
Sportstoelen voor
Veiligheidsgordels met M striping
Innovation Pack
20 inch LM M Multispaak (Styling 869 M) in Frozen Midnight Grey
M Sportremsysteem Rot
Uitbreiding M hoogglans Shadow Line exterieurdelen
M hoogglans Shadow Line
M Sportpakket
M Achterspoiler
M Sportpakket Pro
BMW IconicSounds Electric
Elektrisch verwarmde voorstoelen
Interieurlijst M Aluminium Hexacube
Adaptief M Onderstel
Veganza Mokka
Levering zonder typeaanduiding
Extra getint glas in achterportierruiten en achterruit
M Sportstuurwiel
BMW Individual Frozen Pure Grey metalli
M Koplampen Shadow Line
Comfort Pack
Driving Assistant Plus
M Hemelbekleding in Anthrazit
Glazen panoramadak
Dashboard uitgevoerd in Sensatec
AG Intern
Personal eSIM
Gevarendriehoek en verbanddoos
Intelligent Emergency Call
Akoestische waarschuwing voor voetgangers
Laadkabel (Mode 3, 22kW
Active Guard: botswaarschuwing met city-remfunctie
ik heb altijd veel plezier gehad aan het opdoen van kennis op fora en zal waar mogelijk graag een steentje bijdragen.