m.h. F11 N47
Re: m.h. F11 N47
Mooi die km-stand van 5 ton
|| Independent Software engineer @ SEE IT Consultancy ||
Re: m.h. F11 N47
Mooie kilometerstand, met het juiste onderhoud kan er nog makkelijk 500.000 bij.
Wordt het niet eens tijd voor een upgrade naar een 6WA tellerunit, die zijn veel mooier om naar te kijken.
F11 528i (L6) | 475 Black Sapphire Metallic | +33 originele modificaties
Voor aanpassingen, veranderingen, reparaties en onderhoud.
Voor aanpassingen, veranderingen, reparaties en onderhoud.
Re: m.h. F11 N47
ehombie schreef: ↑30 okt 2024, 20:43 still going strong met de F11? aangemeld bij autoweek?
De kilometers blijven wegtikken, "helaas" is er een aantal maanden geleden een 518d f10 bij klokje rond geweest met net geen 500k. Die had trouwens wel een aantal puntjes die bij mij "natuurlijk" allemaal verholpen zijn.
Dus ik wil nog even wachten. Miss tegen volgende zomer, dan loopt mijn f11 tegen de 550k
off topic /small talk obv je laatste werkzaamheden.
Moet ook mijn handen uit de mouwen steken deze winter mbt ac condensors bij mijn Porsche.
Tis toch niet echt één van mijn favoriete werkzaamheden met al dat plastic. En dan hebben we "premiums" nog geluk dat het meeste plastic wel heel blijft.
Laatst een e91 ingeruild van familielid met n43 injector en diff probleempje...ja die verkopers geven er haast geen knikker voor, zelfs als het oke was...
Ja klopt schandalig, al zijn ze inmiddels ook wel op leeftijd aan het raken.
Re: m.h. F11 N47
Bedankt heren, ja dat is miss nog wel een leuke upgrade in de toekomst. Plug en play? Of tog nog codering noodzakelijk?
Re: m.h. F11 N47
Zo'n cluster moet virginized worden, je kunt ze bij sommige verkopers zo al kopen. Daarna coderen. Wel letten op de juiste versie (diesel/benzine en met/zonder HUD bijv.).
Is zeker de moeite waard, oogt een heel stuk fraaier.
Is zeker de moeite waard, oogt een heel stuk fraaier.
F10 535i | XHP | Eisenmann | Sophisto Grau
E63 650i | Individual | Rubin Schwarz
E63 650i | Individual | Rubin Schwarz