330i Power uit Brabant [update pag.25: Zomertijd]
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.10: Platen]
Of je gaat naar de Brezan en koop van die dingen die handelaren gebruiken voor handelsplaten. Dan klik je ze zo op je gewone kentekenplaat.
BPM berekenen? Meer weten over invoeren? http://www.bpmberekenen.com.
Bedoel je van die dingen die Eric ook heeft? Die haak je gewoon om je huidige kentekenplaten. Ik vind alleen die zwarte hoeken/uitsteeksels niet mooi. Ik wil het nog cleaner houden.
- Spoiler: Laat zien
Ik weet dat funplaten er altijd iets voor had, ook soort zuignapjes ..
Ik heb nu ook de oplossing van Eric, alleen .... Ik kan ze straks ook niet meer gebruiken , dus zoek ook een oplossing..
Ik heb nu ook de oplossing van Eric, alleen .... Ik kan ze straks ook niet meer gebruiken , dus zoek ook een oplossing..
Hoezo? Vertel? :?Dnl schreef: Ik kan ze straks ook niet meer gebruiken , dus zoek ook een oplossing..
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Check mijn DIY dan eens. Tuurlijk in een nettere uitvoering maken he?Dnl schreef:Ik weet dat funplaten er altijd iets voor had, ook soort zuignapjes ..
Dat kan al gauw ..
, Maar laten we weer ontopic gaan ..
En het over de mods van Farl hebben, en niet hoe iedereen het opgelost heeft.
, Maar laten we weer ontopic gaan ..
En het over de mods van Farl hebben, en niet hoe iedereen het opgelost heeft.
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.11: M-Pook]
Met dank aan het snelle werk van TNT en Dnl ben ik in bezit van een stoere -pook.
Hartstikke mooi, maar vanuit deze hoek zie je niet echt dat hij korter is hè.
Ik heb hem ook besteld, maar is nog niet gearriveerd. Bevalt het qua gevoel ook beter?
En waar is die knop tussen de knoppen voor je linker voor- en achterraam nu eigenlijk voor?
Ik heb hem ook besteld, maar is nog niet gearriveerd. Bevalt het qua gevoel ook beter?
En waar is die knop tussen de knoppen voor je linker voor- en achterraam nu eigenlijk voor?
Voor het blokkeren/deblokkeren van de bediening van de elektrische ramen door de achterpassagiers (kinderen b.v)zimbab schreef:
heerlijk pookje heh Farl, maakt schakelen weer een hele nieuwe ervaring
Tja, de foto is niet zo geweldig, maar meesten van jullie kennen het pookje wel.zimbab schreef:Hartstikke mooi, maar vanuit deze hoek zie je niet echt dat hij korter is hè.
Verder schakelt hij echt heerlijk en ligt lekker in de hand.
Wat betreft die knop, nu ben je wel verplicht om het hier op te biechten dat je deze functie niet kende.En waar is die knop tussen de knoppen voor je linker voor- en achterraam nu eigenlijk voor?
Haha....maar ik heb een auto voor mensen zonder kinderen, een Coupé. Dus niet vreemd dat ik die niet ken. En daar zitten ook geen knopjes achterin, dus ook geen reden om het van vooruit te blokkeren.farl schreef: Wat betreft die knop, nu ben je wel verplicht om het hier op te biechten dat je deze functie niet kende.
Maar ik heb wel wat anders dat ik daar op kan biechten....ben daar echter nog te lui voor.
Ja, natuurlijk. Sorry, ff niet aan gedacht. Jij hebt die lelijke grote knop niet!