Toon je E46 interieur foto's

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Mike

Re: Interieurfoto's

Bericht door Mike » 01 nov 2008, 17:46

Ik vind het contrast wel mooi zo, en ik denk dat beige matten niks is joh geheid dat dat smerig word en dat blijf je zien denk ik.

Farl

Bericht door Farl » 01 nov 2008, 17:47

Zeer mooi interieur! :D

BoMeWm

Bericht door BoMeWm » 01 nov 2008, 18:14

Mike schreef:Ik vind het contrast wel mooi zo, en ik denk dat beige matten niks is joh geheid dat dat smerig word en dat blijf je zien denk ik.
+1 :duim:

zimbab

Bericht door zimbab » 01 nov 2008, 18:26

+2

ik blijf er bij....contrast is goed! Dus ook oranje knippers op een TiAg, maar dat zijn de meesten niet met mij eens weet ik. ;)

Mike

Bericht door Mike » 01 nov 2008, 18:31

zimbab schreef:+2

ik blijf er bij....contrast is goed! Dus ook oranje knippers op een TiAg.
-1 :P

zimbab

Bericht door zimbab » 01 nov 2008, 18:43

Mike schreef:

ik blijf er bij....contrast is goed! Dus ook oranje knippers op een TiAg.
-1 :P
Er is één uitzondering op de regel.....en ja dat ben jij weer. Maar dat komt wellicht omdat de E46 M3 nooit leverbaar is geweest met oranje knippers....dus daar staat het op één of andere manier dan ook raar. Maar bij de E36 kon je hem wel met oranje knippers krijgen en daar vond ik het dus ook mooier.

Afbeelding
Spoiler: Laat zien
Jij bent trouwens best wel een buitenbeentje hier Mike. :hug: Bijna alle regels zijn op jouw BMW niet van toepassing. ;)
En om niet helemaal off-topic te gaan beloof ik plechtig morgen foto's van mijn interieur te plaatsen. Vandaag ook de tachoringen geplaatst, M-pook moet nog binnen komen. -_-

Robbel

Bericht door Robbel » 01 nov 2008, 20:19

ik blijf er bij....contrast is goed! Dus ook oranje knippers op een TiAg, maar dat zijn de meesten niet met mij eens weet ik. ;)
Ben ik gedeeltelijk met je eens..oranjes zijn wel mooier dan de wittes, maar zwart is t mooist (vind ik dan he). Dan wordt het meer 1 geheel met de koplamp, en dan heb je nog steeds een contrast met je TiAg ;)
_______________________________Showroom________________________________
Afbeelding
Dit onderschrift is mede mogelijk gemaakt door DV

Dnl

Bericht door Dnl » 02 nov 2008, 00:53

Interieur .... Daar hebben we het over in dit topic :D

:on:

joost
Contacteer:

Bericht door joost » 02 nov 2008, 11:43

Afbeelding

*hey Daniel wanneer komt die "cllick image to enlarge functie" erin, is dat niet gewoon een backend functie die je kan aanvinken in je admin?

Dnl

Bericht door Dnl » 02 nov 2008, 12:05

:~, lekker interieur!
Is een 16:9 geen leuke interieur update? *Aangezien je toch nog wou update´n :p..

En nee, helaas zit die functie er niet in .. Althans, niet kunnen vinden ;)..

zimbab

Bericht door zimbab » 02 nov 2008, 12:20

zimbab schreef: En om niet helemaal off-topic te gaan beloof ik plechtig morgen foto's van mijn interieur te plaatsen. Vandaag ook de tachoringen geplaatst, M-pook moet nog binnen komen. -_-
Afbeelding

Afbeelding

Bekend interieurtje dus. Ik wilde in mijn E46 wel per sé het sportinterieur en dat is gelukt! Tweede foto is de tot nu toe enige update die is gedaan, maar echt veel meer gaat ook niet volgen overigens. Alleen de M-pook zeer binnenkort en op iets langere termijn M-stuur, M-voetsteun (die er nu in zit is ook gewoon kapot, dus moet vervangen worden) en dan de puntjes op de "i" (nieuwe matten, nieuwe middenconsole misschien) en eventueel nog een iPod-aansluiting. Verder leer goed behandelen en alles goed cleanen en onderhouden. :)

joost
Contacteer:

Bericht door joost » 02 nov 2008, 12:39

Dnl schreef::~, lekker interieur!
Is een 16:9 geen leuke interieur update? *Aangezien je toch nog wou update´n :p..
nah teveel gedoe met na-inbouw en vind het behoorlijk nadelig dat het niet touchscreen is.

zimbab

Bericht door zimbab » 02 nov 2008, 12:44

joost schreef:
Dnl schreef::~, lekker interieur!
nah teveel gedoe met na-inbouw en vind het behoorlijk nadelig dat het niet touchscreen is.
En in jouw geval (en mijnes ook) behoorlijk nadelig dat er geen afneembaar front op zit. Als je de prijzen van die dingen op Marktplaats ziet dan weet ik niet of je zo graag dat ding telkens buiten laat staan in Amsterdam.

joost
Contacteer:

Bericht door joost » 02 nov 2008, 12:59

sta in een garage in amsterdam, blijft niets van over als ik die in het centrum moet parkeren... maar hoe dan ook is het inbraakgevoelig die navs, waar je ook bent tegenwoordig in nederland, ze slopen gewoon je hele dashboard :(

scooby79

Bericht door scooby79 » 09 nov 2008, 20:17

zoals beloofd ook eentje van mijn binnenkant

Afbeelding

to do; interieur lijsten lakken , :///m: voetsteun en pedalenset en een shortshiftpookje en in de verre toekomst een 16/9 navigatie
touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste touring is het mooiste

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”