deuren reageren nauwlijks
deuren reageren nauwlijks
Ik zit al een paar dagen met een probleem namelijk.
Als ik mijn deuren wil openen reageert hij bijna niet meer.
Dus moet ik het handmatig openen daarnaast als ik een bijrijder bij me heb dan gaat die ook
niet open ook al druk ik op het knopje van binnen moet echt heel snel achter elkaar blijven
drukken soms duurt het wel 3 minuten voor dat hij weer reageert.
Weet iemand mischien wat ik hier aan kan doen?
Als ik mijn deuren wil openen reageert hij bijna niet meer.
Dus moet ik het handmatig openen daarnaast als ik een bijrijder bij me heb dan gaat die ook
niet open ook al druk ik op het knopje van binnen moet echt heel snel achter elkaar blijven
drukken soms duurt het wel 3 minuten voor dat hij weer reageert.
Weet iemand mischien wat ik hier aan kan doen?
Re: deuren reageren nauwlijks
Ik begrijp dat de afstandsbediening in je sleutel voor de centrale deurvergendeling het niet meer doet? Lijkt me een kwestie van een nieuw batterijtje?
Dat indrukken van de knoppen weet ik niet..
Dat indrukken van de knoppen weet ik niet..
http://bmwcruisers.hyves.nl/ | Word lid!!
- Ton 320D Touring
Als het een ruitvormige sleutel is (de rechter op het fotoke) dan wordt de batterij in de sleutel tijdens het rijden opgeladen.
Bij mij was dat ook zo, met beide sleutels en ook de knop de middenconsole... Nadat het alarm een keer afgegaan was werkte alles weer. Volgens mij zit het alarm ook aan je basismodule en krijgt die een soort softe reset zodra je alarm afgaat.
Werkt dat niet, en doet het probleem zich voor met meerdere sleutels, dan is vermoedelijk je basismodule kapot. En die is helaas vrij duur (+/- 300 euro)
Werkt dat niet, en doet het probleem zich voor met meerdere sleutels, dan is vermoedelijk je basismodule kapot. En die is helaas vrij duur (+/- 300 euro)
Ton 320D Touring schreef:Als het een ruitvormige sleutel is (de rechter op het fotoke) dan wordt de batterij in de sleutel tijdens het rijden opgeladen.
Geen van deze beide zijn het volgens mij heb ik nog een oudere type sleutel.
Griffendahl schreef:Bij mij was dat ook zo, met beide sleutels en ook de knop de middenconsole... Nadat het alarm een keer afgegaan was werkte alles weer. Volgens mij zit het alarm ook aan je basismodule en krijgt die een soort softe reset zodra je alarm afgaat.
En deze moet dan ook geprogrameerd worden met mijn sleutel of niet?
Zou ook naar een gebruikte kunnen kijken denkje?
Kan het het ook niet zijn dat ik gewoon een keer de polen van mijn accu moet halen om het te laten ressette.
Dat is meestal het probleem helaasGriffendahl schreef: Werkt dat niet, en doet het probleem zich voor met meerdere sleutels, dan is vermoedelijk je basismodule kapot. En die is helaas vrij duur (+/- 300 euro)
Nee dat gaat niet werken... Hoogst waarschijnlijk...Max schreef:Kan het het ook niet zijn dat ik gewoon een keer de polen van mijn accu moet halen om het te laten ressette.
nou, een vriend van me heeft die basismodule ook vervangen, ik zal is vragen of dat met een gebruikte kan
BMW is a pleasure that you never can measure
Zover ik in een ander topic heb gelezen zijn het de relais in de module die stuk gaan. Als je enigzins je best doet en vergelijkbare relais kan vinden ben je voor veel minder centjes klaar.
Reageert ie op handmatig openen wel meteen?
sluiten reageert hij gelijk maar openen daar heeft hij echt moeite mee.Steven S schreef:Reageert ie op handmatig openen wel meteen?
Dat zou zeker fijn zijn.Marc 320d schreef:Zover ik in een ander topic heb gelezen zijn het de relais in de module die stuk gaan. Als je enigzins je best doet en vergelijkbare relais kan vinden ben je voor veel minder centjes klaar.
Gisteren toevallig iemand gesproken die ook problemen had met zijn cdv ongeveer het zelfde probleem.dpower717 schreef:nou, een vriend van me heeft die basismodule ook vervangen, ik zal is vragen of dat met een gebruikte kan
maar helaas heeft hij nooit geweten wat er aan de hand was, een paar dagen nadat het probleem begon
heeft hij zijn bimmer in de prakken gereden niet zijn schuld maar toch jammer van zulke auto vind ik persoonlijk.
Ik hoor het wel van je.