Ik zie je al rondrijden met ducktape pedalen of anders kan je ze altijd nog vast zetten met tie rapslargeproject schreef:Griffendahl schreef: Ik hoop eigenlijk dat je dat tapen als grapje bedoelt.
Dat was het ook.
FF zullen ze best blijven zitten met goeie tape,maar met het water en vuil wat aan de schoenen zit zal ie toch gaan loslaten.
Largeproject's 320d is verkocht.
Re: Largeproject's 320d.
- largeproject
- Contacteer:
Washdown schreef:Ik zie je al rondrijden met ducktape pedalen of anders kan je ze altijd nog vast zetten met tie rapslargeproject schreef:Griffendahl schreef: Ik hoop eigenlijk dat je dat tapen als grapje bedoelt.
Dat was het ook.
FF zullen ze best blijven zitten met goeie tape,maar met het water en vuil wat aan de schoenen zit zal ie toch gaan loslaten.
Mmmm daar had ik nog niet aan gedacht.
Goeie tip.
- largeproject
- Contacteer:
Vandaag ff wat nieuwe aankopem gemonteerd.
Pendalentjes vast gezet met dubbelzijdig tape.
[thumbnail]http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0003mf.jpg[/thumbnail]
http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0003mf.jpg
Eindlijk handvaten in de kleur van de auto.
[thumbnail]http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0023mf.jpg[/thumbnail]
http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0023mf.jpg
En OEM rubberen matjes.
[thumbnail]http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0031mf.jpg[/thumbnail]
http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0031mf.jpg
[thumbnail]http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0003mf.jpg[/thumbnail]
http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0003mf.jpg
Eindlijk handvaten in de kleur van de auto.
[thumbnail]http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0023mf.jpg[/thumbnail]
http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0023mf.jpg
En OEM rubberen matjes.
[thumbnail]http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0031mf.jpg[/thumbnail]
http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0031mf.jpg
Nice updates,
Vooral deze doet em erg goedlargeproject schreef: Eindlijk handvaten in de kleur van de auto.
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Was het veel werk om die pedaaldingen vast te zetten? Echt veel beter die inkleur gespoten handvaten, dit wil ik ook nog graag... ;Dlargeproject schreef:Vandaag ff wat nieuwe aankopem gemonteerd.
Het quoten van plaatjes is niet nodig en voegt ook niks toe, behalve het minder leesbaar maken van een topic. Plaatje verwijderd.
Moderatoropmerking Siemi
- largeproject
- Contacteer:
Nee,stelt nix voor, half uurtje werk max, alle matrialen zijn van plastic, behalve het rempendaal,die is van wel erg hard ijzer gemaakt.
Koop daarom en iets beter boortje (3mm)daarvoor en kijk goed uit waar je boort zodat je genoeg vlees overhoud,want het rempendaal is niet zo groot,maar ik heb het gewoon met een dremel geboord.
En ff uitkijken waar je het koopt,want ik zag bv op kapzaa dezelfde set voor, en dan alleen de pendalen niet eens de voetsteun , €70 werd aangeboden, x| mijn set komt van HL af, maar der zullen er vast wel meer firma's zijn die hem voor €40 incl voetsteun (dus 4 pendalen)aanbieden.
Oh ja,handvaten koste €120 ook van HL(voor dat bedrag worden ze ook gemonteerd),moest een weekje wachten omdat ze mijn kleur niet op voorraad hadden,tis een ruilsysteem,oude handvaten achterlaten.
Kleur is perfeckt en zit 1 jaar lakgarantie op.
Koop daarom en iets beter boortje (3mm)daarvoor en kijk goed uit waar je boort zodat je genoeg vlees overhoud,want het rempendaal is niet zo groot,maar ik heb het gewoon met een dremel geboord.
En ff uitkijken waar je het koopt,want ik zag bv op kapzaa dezelfde set voor, en dan alleen de pendalen niet eens de voetsteun , €70 werd aangeboden, x| mijn set komt van HL af, maar der zullen er vast wel meer firma's zijn die hem voor €40 incl voetsteun (dus 4 pendalen)aanbieden.
Oh ja,handvaten koste €120 ook van HL(voor dat bedrag worden ze ook gemonteerd),moest een weekje wachten omdat ze mijn kleur niet op voorraad hadden,tis een ruilsysteem,oude handvaten achterlaten.
Als ik jou was zou ik maar gewoon gaten boren ivm de veiligheidlargeproject schreef:Griffendahl schreef: Ik hoop eigenlijk dat je dat tapen als grapje bedoelt.
Dat was het ook.
- Spoiler: Laat zien
Ik ben 3x bij HL geweest en steeds hadden ze mijn kleur niet op voorraad, maar ze waren besteld en zouden me bellen als ze binnen waren... nou dat is nu al 3 maanden geledenlargeproject schreef:Nee,stelt nix voor, half uurtje werk max, alle matrialen zijn van plastic, behalve het rempendaal,die is van wel erg hard ijzer gemaakt.
- largeproject
- Contacteer:
Washdown schreef:Ik ben 3x bij HL geweest en steeds hadden ze mijn kleur niet op voorraad, maar ze waren besteld en zouden me bellen als ze binnen waren... nou dat is nu al 3 maanden geledenlargeproject schreef:Nee,stelt nix voor, half uurtje werk max, alle matrialen zijn van plastic, behalve het rempendaal,die is van wel erg hard ijzer gemaakt.
Had ik ook,ergens in mei bestelt x| ,vorige week geinformeert naar de status hiervan,was natuurlijk niets meer van bekent (| ,maar nu moet je €50 aanbetalen en binnen een week(was er zaterdag en donderdags was het klaar).
Blijkbaar is dat vaker voorgekommen en heeft men er wat gan geleerd ,maar ik dacht dat ze jou kleur altijd wel op voorraad hadden. :?
Dus als je nu gaat krijg je hoogst waarschijnlijk die ouwe afgebroken meuk van mij.
- largeproject
- Contacteer:
Ze zitten ook vast geschroeft.bukko schreef:Als ik jou was zou ik maar gewoon gaten boren ivm de veiligheidlargeproject schreef:Griffendahl schreef: Ik hoop eigenlijk dat je dat tapen als grapje bedoelt.
Dat was het ook.
FF zullen ze best blijven zitten met goeie tape,maar met het water en vuil wat aan de schoenen zit zal ie toch gaan loslaten.Heb bij mijn pedalen ook even voorgeboord,''peace of cake'' ;D
- Spoiler: Laat zien
Dus ik kan maar beter even wachten Nee hij had toen gekeken en mijn kleur hadden ze niet . Netjes me telefoon nummer enz. gegeven en ze zouden bellen wanneer ze weer op voorraad zijn... maarja ik ga wel binnenkort nogmaals erlangs.largeproject schreef:Washdown schreef:Ik ben 3x bij HL geweest en steeds hadden ze mijn kleur niet op voorraad, maar ze waren besteld en zouden me bellen als ze binnen waren... nou dat is nu al 3 maanden geledenlargeproject schreef:Nee,stelt nix voor, half uurtje werk max, alle matrialen zijn van plastic, behalve het rempendaal,die is van wel erg hard ijzer gemaakt.
Had ik ook,ergens in mei bestelt x| ,vorige week geinformeert naar de status hiervan,was natuurlijk niets meer van bekent (| ,maar nu moet je €50 aanbetalen en binnen een week(was er zaterdag en donderdags was het klaar).
Blijkbaar is dat vaker voorgekommen en heeft men er wat gan geleerd ,maar ik dacht dat ze jou kleur altijd wel op voorraad hadden. :?
Dus als je nu gaat krijg je hoogst waarschijnlijk die ouwe afgebroken meuk van mij.
- largeproject
- Contacteer:
Terug bellen is idd niet hun sterkste kant ,destijds met de facelift achterlichten ook, zou 3 weken later binnen kommen,en ik zou gebelt worden,werden uiteindlijk 3 maanden en werd niet gebelt (| ,zag het op MP dat ze ze weer hadden, maar goed de prijs is goed en als je daar bent zijn ze erg behulpzaam.
Ok, dan heb ik voor niets me eigen druk gemaakt
Maar ik ben blij ;D dat je ze geschroefd hebt
Voor de rest ben je goed bezig man,zal wel een heel karwei worden om de Pioneer Avic HD3 netjes ingebouwd te krijgen
In ieder geval veel succes
Voor de rest ben je goed bezig man,zal wel een heel karwei worden om de Pioneer Avic HD3 netjes ingebouwd te krijgen
- largeproject
- Contacteer:
bukko schreef:Ok, dan heb ik voor niets me eigen druk gemaakt
Thanx,heb begrepen dat ik hulp krijg met inbouwen van iemand uit Utrecht.
Als jij voor een warme werkomgeving en voor koud bier zorgt en natuurlijk mijn opgenomen vrije dag betaald
Ipv. een 'citeer' knopje is er ook een 'reageer' button... Als je deze nou eens gebruikt als je gewoon reageert op het laatste bericht wordt een en ander een stuk overzichtelijker.
'Citeer' gebruik je voor een specifiek citaat uit een flinke lap tekst of om te laten zien dat je op een bericht van enkele posts geleden wilt reageren. Tevens is het niet nodig meer dan 1 bericht te quoten.
'Citeer' gebruik je voor een specifiek citaat uit een flinke lap tekst of om te laten zien dat je op een bericht van enkele posts geleden wilt reageren. Tevens is het niet nodig meer dan 1 bericht te quoten.
Moderatoropmerking Griffendahl