Largeproject's 320d is verkocht.
- largeproject
- Contacteer:
Re: Largeproject's 320d.
@washdown
Zal morgen ff langs gaan (zitten maar 5 woningen tussen) of ze nog een usb interface hebben liggen voor die prijs.
Denk het haast wel.
Interface voor stuurbediening zal bestelt moeten worden,zal ook hier ff naar een prijs vragen,je weet maar nooit.
Ik heb idd ccfl angel eye's,maar was erg nieuwsgierig naar die Orion V2.
Geven erg veel licht,vind alleen nog steeds jammer dat je dicht bij toch nog steeds de enkele leds kunt zien,had gehoopt op zoiets als ccfl.
En een nadeel is als de hoek wat anders word je nietmeer in de leds kijkt dus ook minder licht.
Maar ik ga ze zeker monteren om te kijken hoe ze staan.
@DNL
Thanks
Zit nog te twijffelen of ik een Bullit reciever ga plaatsen,zodat je tv ontvangst in de auto hebt,maar twijfel hoe de kwaliteit is als je rijd.
Zal morgen ff langs gaan (zitten maar 5 woningen tussen) of ze nog een usb interface hebben liggen voor die prijs.
Denk het haast wel.
Interface voor stuurbediening zal bestelt moeten worden,zal ook hier ff naar een prijs vragen,je weet maar nooit.
Ik heb idd ccfl angel eye's,maar was erg nieuwsgierig naar die Orion V2.
Geven erg veel licht,vind alleen nog steeds jammer dat je dicht bij toch nog steeds de enkele leds kunt zien,had gehoopt op zoiets als ccfl.
En een nadeel is als de hoek wat anders word je nietmeer in de leds kijkt dus ook minder licht.
Maar ik ga ze zeker monteren om te kijken hoe ze staan.
@DNL
Thanks
Zit nog te twijffelen of ik een Bullit reciever ga plaatsen,zodat je tv ontvangst in de auto hebt,maar twijfel hoe de kwaliteit is als je rijd.
Laat maar even weten over de prijs van de stuurbediening. Die Orion V2 geven wel erg veel licht zeg. Bij welke afstand ga je dan die leds zien?
Heb je die bullit receiver al gekocht of niet, want ik ben ook wel benieuwd hoe de kwaliteit is.
Heb je die bullit receiver al gekocht of niet, want ik ben ook wel benieuwd hoe de kwaliteit is.
- largeproject
- Contacteer:
Vanaf 1,5 mtr en dichterbij zie je het.
Nee heb die reciever nog niet gekocht,wil eerst zeker weten hoe het ontvangst rijdend is,en hoe het met de afstands bediening zit,of je op dat kastje moet richten of dat je hem weg kunt bouwen,bij dat eerst zal het een moeilijk verhaal gaan worden vrees ik.
Als jij hem nou eens eerst koopt en mijn daarvan verslag uitbrengt.
Nee heb die reciever nog niet gekocht,wil eerst zeker weten hoe het ontvangst rijdend is,en hoe het met de afstands bediening zit,of je op dat kastje moet richten of dat je hem weg kunt bouwen,bij dat eerst zal het een moeilijk verhaal gaan worden vrees ik.
Als jij hem nou eens eerst koopt en mijn daarvan verslag uitbrengt.
330dM heeft toch ook zo'n Bullit?
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- largeproject
- Contacteer:
Dan maar eens een PM sturen.
- largeproject
- Contacteer:
Washdown schreef:Laat maar even weten over de prijs van de stuurbediening. Die Orion V2 geven wel erg veel licht zeg. Bij welke afstand ga je dan die leds zien?
Prijs is €35 ex.,werk trouwens perfeckt.
Oowh dat is een nette prijs voor zo'n bediening ;D... Hmm ik vind 250 euro beetje te duur om eerst te "testen" hoe de kwaliteit is, kan ook nergens reviews lezen daarover :?
- largeproject
- Contacteer:
Bij aanschaf van een Bullit reciever zit op dit moment een tegoed bon bij van €89,deze krijg je van de KPN terug als je een contract afsluit van digitenne,rn dat kost €7.50 per maand.
Ik heb tot dit moment geen review ergens kunnen vinden.
Ik heb tot dit moment geen review ergens kunnen vinden.
- largeproject
- Contacteer:
Alle interface hebben inmiddels ook een plaatsje gekregen.
http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 1929mf.jpg
Omdat ik 1 interface verkeerd had gekocht,zaterdag ff snel een goede erbij gekocht,nu werkt het BT gebeuren tenmiste naar behoren.
http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 1935mf.jpg
Dus bij deze een splinter nieuwe CD-BTB200 interface van Pioneer te koop,tbv. Bluetooth gebeuren,alleen stekkertje van de microfoon is deraf geknipt.
http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 1929mf.jpg
Omdat ik 1 interface verkeerd had gekocht,zaterdag ff snel een goede erbij gekocht,nu werkt het BT gebeuren tenmiste naar behoren.
http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 1935mf.jpg
Dus bij deze een splinter nieuwe CD-BTB200 interface van Pioneer te koop,tbv. Bluetooth gebeuren,alleen stekkertje van de microfoon is deraf geknipt.
- Spoiler: Laat zien
Laatst gewijzigd door largeproject op 01 nov 2009, 00:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Nice, mooi compleet setje zo... Hopelijk kan je er nou dan ook ff een mooie tijd van genieten
- largeproject
- Contacteer:
Thanx,hij is nog niet helemaal compleet,wil op 1 of anderen manier nog tv kunnen ontvangen,maar moet wel rijdend een beetje fatsoenlijk beeld kunnen krijgen,tot nu toe hoor ik daar helaas weinig daar over. ;(
Dat laatste hoop ik ook,ik slaap bijna op mijn auto,maar ja,je weet maar nooit.
Dat laatste hoop ik ook,ik slaap bijna op mijn auto,maar ja,je weet maar nooit.
- largeproject
- Contacteer:
Vandaag toch maar de knoop door gehakt en een Bullit dvb-t gekocht.
http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0002mf.jpg
Nu nog een abbo bij de KPN afsluiten om 89,50 euro terug te krijgen om dan vervolgens weer 7,50 per maand te gaan betalen of ik moet iemand vinden die een abo heeft,die kan een 2de en 3de kaart krijgen voor 3,50 per maand.
http://i263.photobucket.com/albums/ii14 ... 0002mf.jpg
Nu nog een abbo bij de KPN afsluiten om 89,50 euro terug te krijgen om dan vervolgens weer 7,50 per maand te gaan betalen of ik moet iemand vinden die een abo heeft,die kan een 2de en 3de kaart krijgen voor 3,50 per maand.
Laatst gewijzigd door largeproject op 01 nov 2009, 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Snel! snel snel inbouwen :> en even testen hoe het beeld is met slecht weer en hoge snelheden
Hoeveel was je trouwens kwijt?
Ik heb al een collega gevonden met digitenne dus voor 2,50 euro p.m heb ik ook tv |p
Hoeveel was je trouwens kwijt?
Ik heb al een collega gevonden met digitenne dus voor 2,50 euro p.m heb ik ook tv |p
- largeproject
- Contacteer:
Ik ga ,denk ik,zaterdag beginnen,maar dan werkt het nog niet,de card moet ik nog krijgen.
Heb nog bij mijn in de omgeving navraag gedaan,helaas heeft niemand digitenne. ;(
Antennes moet in het middden van de voor en achterruit geplaatst worden,ik wilde onder de motorkap of achter een bumper,maar ze moeten op minstens 1 meter van de grond zitten,is mij vertelt.
Heb nog bij mijn in de omgeving navraag gedaan,helaas heeft niemand digitenne. ;(
Antennes moet in het middden van de voor en achterruit geplaatst worden,ik wilde onder de motorkap of achter een bumper,maar ze moeten op minstens 1 meter van de grond zitten,is mij vertelt.