Voorstellen: 325 Ci E46 van 2002
Re: Voorstellen: 325 Ci E46 van 2002
Welkom Ronald en je hebt, zeg maar gerust, een qp waarme je gezien mag worden.
Errug netjes zo zonder poespas er op of er aan ... (h)
Errug netjes zo zonder poespas er op of er aan ... (h)
Mooi! het Alcantara interieur vind ik echt super! met veel mazzel kun je misschien het alcantara stierwiel ook vinden.
vind et alleen jammer dat het een automaat bak is
Welkom...
...enne supercoupe; dat alcantara vind ik zelf net iets fraaier dan echt leder...
Ik hoop ergens wel dat je er weinig meer aan gaat veranderen, want hij is zo helemaal af.
...enne supercoupe; dat alcantara vind ik zelf net iets fraaier dan echt leder...
Ik hoop ergens wel dat je er weinig meer aan gaat veranderen, want hij is zo helemaal af.
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Mooie coupe, mooie velgen, heerlijke motor en wat mij betreft bijna helemaal af ....
Ik zou de type aanduiding er af halen, dan is ie echt "af"
Veel rijplezier,
Ray
Veel rijplezier,
Ray
Mooie bak hoor!
Gekocht in Aalst/Kesteren zo te zien?
In Lienden, bij Kesteren dusduderuud schreef:Mooie bak hoor!
Type aanduiding blijft er voorlopig op. Kan het er altijd nog afhalen als ik me bedenk.RSRay schreef:Mooie coupe, mooie velgen, heerlijke motor en wat mij betreft bijna helemaal af ....
Veel rijplezier,
Ray
Zoals ik al eerder had gezegd vind ik de qp zo ook helemaal af en zal ik er niets aan gaan veranderen. OEM is een auto toch het mooisteJoop schreef:Welkom...
Vind het M-stuur wel oke en hoort bij het pakket, dus dat laat ik zo. Verder maakt het mij niet zoveel uit of een auto handgeschakeld of een automaat is. Het heeft allebei wel wat.joost schreef:Mooi! het Alcantara interieur vind ik echt super! met veel mazzel kun je misschien het alcantara stierwiel ook vinden.