Automatisch verbergen van nummerplaat!

Bespreek alles omtrent (M) aërodynamicapakket, BMW performance, angel eyes, uitlaten, velgen hier.
Farl

Re: Automatisch verbergen van nummerplaat!

Bericht door Farl » 08 jan 2009, 11:57

BoMeWm schreef:En Bond natuurlijk, die had een driekant met drie verschillende kentekenplaten :)
Afbeelding

Patron

Bericht door Patron » 08 jan 2009, 12:51

in de US is het niet verplicht om aan de voorkant een kenteken te hebben dacht ik..
Afbeelding

Griffendahl

Bericht door Griffendahl » 08 jan 2009, 13:25

Verschilt per staat ;)

Guiding

Bericht door Guiding » 08 jan 2009, 13:35

Bij KITT was ie idd aan de achterkant, ik was abuis
BoMeWm schreef:Handig, als je b.v. een (lucht) buks op je achterbank hebt liggen :D
heh +1
Afbeelding
Mooi zwart is niet lelijk!

Bert Verstegen

Bericht door Bert Verstegen » 22 jan 2009, 21:39

CTD schreef:Heb het even nagevraagd... Ook in België is het niet toegestaan... Bestelling is al geannuleerd!

/thread
Zonde, vind het een erg gave mod.
(nee, ik durf het zelf ook niet)
E39 540i Touring E46 320Ci E87 130i E91 325d

Mistafa

Bericht door Mistafa » 22 jan 2009, 23:49

Bert Verstegen schreef:
CTD schreef:Heb het even nagevraagd... Ook in België is het niet toegestaan... Bestelling is al geannuleerd!

/thread
Zonde, vind het een erg gave mod.
(nee, ik durf het zelf ook niet)
Eerlijk gezegd snap ik het niet echt x|
Als je deze alleen gaat gebruiken voor bv meetings, dan staat het nummerplaat normaal dus altijd gewoon zichtbaar...
Welke politie agent gaat jou dan aanhouden en kijken of die nummerplaat wel helemaal vast zit zodat deze niet ingeklapt kan worden ?

En als je deze alleen in kunt klappen door bv een afstandbediening, zeg je toch het is gewoon een houder ? Je hoeft niemand te vertellen dat hij misschien ook wel eens ingeklapt kan worden..

Ik zou zo een systeem er best opzetten, maar ALLEEN op meetings even inklappen :) geen politieagent die er dan wat van zegt hoor... want je kunt het ook gewoon zien als een houder(dan is het meganisme gewoon even defect :! )

Guiding

Bericht door Guiding » 23 jan 2009, 00:10

Ik neem aan dat je het dan elke APK keuring er ook weer af moet gaan halen
want ik denk niet dat zoiets APK ok is?
Afbeelding
Mooi zwart is niet lelijk!

s2k

Bericht door s2k » 23 jan 2009, 02:50

Hallo,

Wat kost zo'n setje dan precies? Ik zou het eventueel wel willen kopen voor op me andere auto. Rij ik niet zoveel mee en wil daar ook geen gaten in me bumper hebben.

En ja dat zal vast niet mogen van meneer agent. Maar denk dat wanneer je de bediening niet zichtbaar plaatst en het dus niet gebruikt tijdens rijden er niks aan de hand is.

In amerika is het idd in bepaalde staten toegestaan om zonder kenteken voor te rijden. Ze moeten hier in nederland van die mooie platen nemen als in zwitserland en monaco.

Groeten

Martijn

Fabian79

Bericht door Fabian79 » 23 jan 2009, 03:38

s2k schreef:En ja dat zal vast niet mogen van meneer agent. Maar denk dat wanneer je de bediening niet zichtbaar plaatst en het dus niet gebruikt tijdens rijden er niks aan de hand is.
ik zag toevallig laatst die mr. spee van de politie en dit hebben ze dus onlangs behandeld bij wegmisbruikers.
Als je het systeem op je auto hebt ben je al de klos. En ze zien volgens hem dit behoorlijk zwaar (ik geloof zelfs al misdrijf) en het blijft dan ook snel niet bij alleen een "hoge" bekeuring. (|
Misschien is hier op youtube iets over te vinden. Dat kan ik helaas op m'n werk niet bekijken anders ha dik wel even gezocht.
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

s2k

Bericht door s2k » 23 jan 2009, 16:39

Ik heb die uitzending ook gezien, maar ja de politie mag ook niet met 180 +aanhanger/boot rijden en ook niet tegen het verkeer in rijden. Je mag in nederland niks. Op mijn vorige auto had ik ook scharnieren aan me kenteken en heb meneer agent uitgelegd waarom. Was geen probleem, maar ja ik rij niet zoveel met de auto dus ja.

Groeten

Martijn

Mark

Bericht door Mark » 23 jan 2009, 20:26

En waarom was dat dan?

s2k

Bericht door s2k » 23 jan 2009, 22:29

Ivm de lage doorgang aan de onderzijde, nummerplaat raakte iedere keer die drempels (druppel dingen). Maar ik zal die dag wel een zeer gemakkelijke meneer agent tegen gekomen zijn.

Groeten

Martijn

Fabian79

Bericht door Fabian79 » 23 jan 2009, 23:30

Maar als ik het goed begrijp klapte de plaat dan weg doordat je de drempel dan raakte en veerde daarna uit zichzelf weer terug? Dat is heel iets anders dan de plaat bewust weg kunnen klappen.
E30 325i cabrio :)klik voor showroom
Afbeelding

aahhhhhh een classics gedeelte ;)

mystic_touring

Bericht door mystic_touring » 13 feb 2009, 23:00

als je het enkel gebruikt om geparkeerd of op meetings geen nr plaat te hebben,kan ik niet geloven dat er ooit een politie agent je zou tegen houden om te kijken of je al dan niet zo'n mechanisme hebt...

als ze dat al eens moesten doen,stel dat ze iedereen aan de kant zetten die rondrijd met zijn voorenste plaat vastgemaakt met ti-wraptjes of ijzerdraardjes...,ze zouden werk hebben :roll: ;)

Langs de andere kant,als je geparkeerd staat,bvb. in winkelcentrum,en meneer de wijkagent passeert en ziet dat je geen nummerplaat hebt,kan hij je bekeuring geven en is er mogenlijkheid is dat je de wagen naar het politiebureau moet gaan tonen

Grtz Kevin
lach noois met een audi rijder,heb medelijden,ze zien zo al genoeg af!!

Farl

Bericht door Farl » 13 feb 2009, 23:39

Maar goed, stel dat ze er bij een algemene controle achterkomen dan is het wel een gigantisch risico dat je wilt nemen. :roll:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Styling”