Inmiddels heb ik een mooie 320i touring gekocht uit 2001 Foto's probeer ik dit weekend te plaatsen. Ik ben eigenlijk helemaal happy met die auto maar ik twijfel of ik niet volleer interieur moet nemen.
Dan heb ik twee opties:
1. de half leren stoelen opnieuw laten bekleden. Dan alleen het stoffen deel (wel leuk, twee kleuren stoelen krijg je dan), zwarte wangen en het zitvlak naar keuze.
2. op marktplaats een leren setje halen en de huidige setje verkopen. Wat moet ik daarvoor vragen? Stoelen zijn in goede staat, niet elektrisch, geen verwarming, zwart op zwart, sportstoelen en in goede staat.
@ de modarators: als dit topic in "aangeboden" thuishoort dan hoor ik het graag, kon er helaas geen bericht plaatsen.
Thanks (wat een gaaf forum is dit toch)
Half leer interieur - wat moet ik daarvoor vragen?
Re: Half leer interieur - wat moet ik daarvoor vragen?
Je zit helemaal goed op met dit topic hoor, het is tenslotte een vraag
En ik weet het antwoord niet, maar ongetwijfeld zijn er een paar die dat wel weten.
En ik weet het antwoord niet, maar ongetwijfeld zijn er een paar die dat wel weten.
Mooi zwart is niet lelijk!
Donn pierre, beetje off topic vraagje maar mocht je nieuwe interieur halen. Zou ik je huidige halfleer stoelen wel van je willen overnemen dat je dat in je gedachte onthoud
Graag deze vragen via PB afhandelen.
Moderatoropmerking Farl
- DJLeonardo
Ik zou dat ook zeker even onderzoeken. Ik heb inmiddels ontdekt dat bekleden net zo duur kan zijn als vervangen voor een 2e hands interieur. Nou krijg je voor een half leren sport interieur best nog wel wat terug.... maar toch.DonPierre schreef:
1. de half leren stoelen opnieuw laten bekleden.
Bel Tijger Leathers anders ff (Den Haag geloof ik)
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Voordeel van vervangen (voor OEM) is wel dat je Origineel BMW leer hebt, Montana leder zou helemaal top zijn.
Bij laten bekleden heb je wel eens kans dat er goedkoop, dun of zelfs nep leer wordt gebruikt. Bovendien zijn de naden ook erg belangrijk. BMW heeft origineel dubbele stiknaden.
Laatst een origineel bmw lederen interieur uit 1996 (e36 cabrio) opgeknapt. Na een paar uurtjes poetsen en smeren was dat weer helemaal als nieuw..... :~
Bij laten bekleden heb je wel eens kans dat er goedkoop, dun of zelfs nep leer wordt gebruikt. Bovendien zijn de naden ook erg belangrijk. BMW heeft origineel dubbele stiknaden.
Laatst een origineel bmw lederen interieur uit 1996 (e36 cabrio) opgeknapt. Na een paar uurtjes poetsen en smeren was dat weer helemaal als nieuw..... :~
www. M3 register .nl
Ik kan je uit ervaring zeggen dat een goede bekleder ook moeilijk te vinden is. Wil je OEM kwaliteit dan gaat het je (veel) meer geld kosten dan die 1k voor een goede 2ehands set. Ik loop regelmatig bij een bekleder hier binnen en voor een net interieur (compleet) zit je zo op 2500 .. minder kan ook vast wel maar dan lever je in op kwaliteit en vakmanschap.
Tijger, is dat niet die tent die de grote beurt toentertijd sponsorde? Dat was me toch een partij braswerk .. zelfs op de tv zag je dat de naden niet klopten en dat de hoofdsteunen vaak slecht waren afgewerkt. Ik heb een tijd geleden mijn (sport) lederen interieur ingeruild op een M3 interieur en dat is toch het mooiste .. kost wel wat
Tijger, is dat niet die tent die de grote beurt toentertijd sponsorde? Dat was me toch een partij braswerk .. zelfs op de tv zag je dat de naden niet klopten en dat de hoofdsteunen vaak slecht waren afgewerkt. Ik heb een tijd geleden mijn (sport) lederen interieur ingeruild op een M3 interieur en dat is toch het mooiste .. kost wel wat