Wie rijdt hier een E46 M3 en laat 'm maar es zien!
Re: Wie rijdt hier M3 en laat 'm maar es zien!
Ik had hem al in het voorstel topic gepost maar hier dan ook nog maar een keer
Mijn M3 :
Mijn M3 :
Mooie M3,
Heb je ook nog foto's van het interieur en kom je voettallig ook van het autoweek forum?
Grtz Mitch
Heb je ook nog foto's van het interieur en kom je voettallig ook van het autoweek forum?
Grtz Mitch
Wish it, Dream it,Do it .....
Ben idd ook actief op het AW forum. Interieurfoto's heb ik helaas nog niet maar zal ik eerdaags eens maken.Mitciel schreef:Mooie M3,
Grtz Mitch
Weer een monster mooie wagen hoor :~ Heel gaaf!
Ben ook wel benieuwd naar het interieur, we wachten af
Ben ook wel benieuwd naar het interieur, we wachten af
Nu ie dan eindelijk voor de deur staat, en ik hem echt "rijd" kan ik hier ook mijn foto's plaatsen.
Het weer liet vandaag geen nieuwe foto's toe, dus die houden jullie nog te goed in een showroom topic.
:///m:3 SMGII
Juni 2003, 45.500km, carbonschwarz metallic.
Ook al was het nat en glad vandaag, het rijdt echt geweldig... in tweede en derde versnelling raakt hij met dit weer al z'n grip kwijt als je een beetje het gas intrapt
Het weer liet vandaag geen nieuwe foto's toe, dus die houden jullie nog te goed in een showroom topic.
:///m:3 SMGII
Juni 2003, 45.500km, carbonschwarz metallic.
Ook al was het nat en glad vandaag, het rijdt echt geweldig... in tweede en derde versnelling raakt hij met dit weer al z'n grip kwijt als je een beetje het gas intrapt
Laatst gewijzigd door PIR3lly op 03 feb 2009, 23:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Hey PIR3lly!!
Je hebt 'm eindelijk!!! En wat is 'ie mooi zeg!!! Heel veel plezier ermee! En ik kijk nu al uit naar de komende meeting!!
Je hebt 'm eindelijk!!! En wat is 'ie mooi zeg!!! Heel veel plezier ermee! En ik kijk nu al uit naar de komende meeting!!
Al heb ik "maar" een 330i, ik herken het :p ..PIR3lly schreef:Ook al was het nat en glad vandaag, het rijdt echt geweldig... in tweede en derde versnelling raakt hij met dit weer al z'n grip kwijt als je een beetje het gas intrapt
Maar gefeliciteerd! Hij is echt HEEL gaaf!
Gaat goed hier! Tel nu al 14 M3's in dit topic... Dat wordt leuk als iedereen eens naar een volgende meeting komt. Maar volgens mij zijn er wel meer actief op het forum. Iemand enig idee hoeveel?
DvK schreef:Ben idd ook actief op het AW forum. Interieurfoto's heb ik helaas nog niet maar zal ik eerdaags eens maken.Mitciel schreef:Mooie M3,
Grtz Mitch
Dacht ik al, zag je auto daar ook...
veel (nieuwe) M3's op dit moment....hoezo economische crisis?
@ PIR3lly ik denk wel meer dan 20
Wish it, Dream it,Do it .....
ziet er erg lekker uit! Is de jouwe geïmporteerd? want je hebt van die reflectors op je voorbumper die je vnl op Amerikaanse auto's ziet..
Yep, dit klopt. Hij is met de vorige eigenaar, tevens de 1e eigenaar, meegekomen met een verhuizing. Gelukkig al een paar jaar geleden, dus hij heeft geen nieuw type (en dus duidelijk import) kenteken. Je schrikt trouwens als je de nieuwprijs in de USA ziet. De auto heeft met alle opties een nieuwprijs van 95.000 euro hier volgens de BMW dealer. Dit is volgens mij beetje overdreven, maar goed... de nieuwprijs in de USA was 55.000 dollar.PATRON schreef:ziet er erg lekker uit! Is de jouwe geïmporteerd? want je hebt van die reflectors op je voorbumper die je vnl op Amerikaanse auto's ziet..
Ik heb al witte reflectors liggen, heb deze in de USA besteld, maar je raadt het al... passen niet 100% lekker. Nu is er nog een smoked setje onderweg, eens zien of dat staat.
Nadeel van een USA uitvoering zijn de 10 pk's minder, voordeel is dat hij overal pre-wired voor is. Althans, er is me verteld dat dit bij een europese niet altijd is. Tevens branden de voorste knipperlichten constant, hetgeen een heel apart effect geeft, althans dat vind ik zelf.
Heeeeeelllu mooie auto.Mijn favoriete kleur.
jah de DRL geven zeker weten een hele mooie effect! ik wil dit nog laten activeren bij de stealer als het mogelijk is.. je hebt ook van die reflector's die meegespoten zijn in de kleur van je auto.. lijkt dat je geen betere oplossing?