ff voorstellen, wel zo netjes...
ff voorstellen, wel zo netjes...
Ik ben Mark, woon in Baarn en hoop volgende week mijn '04 320D exe touring aut afgeleverd te krijgen. Heb na jaren dus eindelijk de stap kunnen zetten (als eigen baas bepaal je immers zelf wat je rijdt ;o) en was enorm onder de indruk van de bouw- en rijkwaliteit van de e46. Had wel een paar keer 5-series uit verschillende jaren gereden, maar had niet verwacht dat de e46 zo goed zou zijn... Er schoot me echt de aloude term "Freude am Fahren" door het hoofd tijdens de uitgebreide proefrit...
Zie er dan ook erg naar uit om mijn werkkm's in de fraaie lederen stoelen te gaan maken. Hoop hier regelmatig even te neuzen en soms wat newbie vragen te stellen...
Ohja, getrouwd, 2 dochters, fanatiek motorrijder (Moto Guzzi LeMans, en af en toe offroad)
Zie er dan ook erg naar uit om mijn werkkm's in de fraaie lederen stoelen te gaan maken. Hoop hier regelmatig even te neuzen en soms wat newbie vragen te stellen...
Ohja, getrouwd, 2 dochters, fanatiek motorrijder (Moto Guzzi LeMans, en af en toe offroad)
Hou je bril op bij het blazen, dat scheelt al weer twee glazen...
opa Beelen
opa Beelen
Re: ff voorstellen, wel zo netjes...
Welkom Mark en 'Freude am fahren' is het zeker
Welkom op het E46 forum Mark, leuk om te horen dat je zo genoot van het proefritje! Dan staat je nog veel te wachten als je dadelijk lekker cruist in je lederen stoelen!
Eigen baas? Wat doe je precies?
Eigen baas? Wat doe je precies?
Heb een adviesbureautje op het gebied van Informatie Management... check http://www.gridd.nlFarl schreef: Eigen baas? Wat doe je precies?
Wat ik precies doe, hangt maar net af van waar er een probleem zit. Kan zijn mensen trainen, kan zijn een internetsite opzetten, kan zijn een uitgebreide informatieanalyse of gewoon een advies... Als de klant er blij van wordt en mee geholpen is, en ik het leuk vindt, dan doe ik het ;D
opa Beelen
opa Beelen
Welkom op het forum Mark
Mooie motor!, en alvast veel Freude am Fahren toegewenst met de toe te komen bimmer!
Mooie motor!, en alvast veel Freude am Fahren toegewenst met de toe te komen bimmer!
Mooi zwart is niet lelijk!
Is een Touring! Goeie keus Mark!Guiding schreef: de toe te komen bimmer!
Van harte welkom op HET E46 forum
Geef je de Touring (alweer ) een stem? Volg de link in m'n onderschrift!
Je nieuwe Bimmer zal zeker het wachten waard zijn, nog ff volhouden
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Welkom Mark, houd ons op de hoogte en natuurlijk veel plezier hier
- Spoiler: Laat zien
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom Mark!
Touring For The Win !
Touring For The Win !
ThanksBoMeWm schreef:Welkom Mark, houd ons op de hoogte en natuurlijk veel plezier hier
Nee, je kunt er ook foto's in zetten, dan is de laadtijd van je pagina lager
Moderatoropmerking Opt1mus
opa Beelen
opa Beelen
Ook vragen kost hier niets (allemaal gein hoor!) iedereen wil elkaar helpen hier
Welkom hier!