Pagina 70 van 109
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Geplaatst: 23 jan 2010, 21:46
door Robbel
hmm, hoezo diep? valt mee toch :?
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Geplaatst: 23 jan 2010, 22:22
door Griffendahl
8,5J BBS CH's zijn helemaal niet zo diep... Deze voorvelgen vind ik nog best diep...
't Zijn sowieso replica CH's, dus moeilijk te zeggen...
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Geplaatst: 24 jan 2010, 15:41
door Marcie Marc
Nice one!
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Geplaatst: 24 jan 2010, 16:07
door Hennep
Waarschijnlijk iets te voor de meeste hier, maar ik vind hem echt megadik
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Geplaatst: 24 jan 2010, 17:32
door Fabian79
en dat kan ik dan wel weer begrijpen
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Geplaatst: 24 jan 2010, 19:06
door Marcie Marc
Vind hem persoonlijk wel BRUUUTTTT!!!
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Geplaatst: 26 jan 2010, 19:57
door Griffendahl
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Geplaatst: 26 jan 2010, 20:00
door BoMeWm
JaJa zeker, zie echter wel een kleine frictie van ronde vormen (e46) t.o.v. vierkante lijnen (velgen)
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Geplaatst: 26 jan 2010, 20:02
door Griffendahl
Ik vind die Schnitzers eigenlijk wel goed staan
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Geplaatst: 26 jan 2010, 20:17
door bjornc
Wel beetje
kleurtje.
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Geplaatst: 26 jan 2010, 20:22
door BoMeWm
Griffendahl schreef:Ik vind die Schnitzers eigenlijk wel goed staan
Me too
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Geplaatst: 26 jan 2010, 20:39
door bjornc
Re: E46 Styling... Hoe moet het dan wel?
Geplaatst: 26 jan 2010, 21:08
door Griffendahl
Die eerste touring was iets mee... Die is heel snel, maar weet niet meer wat hem zo snel maakte...
Geplaatst: 26 jan 2010, 21:21
door RoLoo
.
...en de conclusie mag dus zijn dat rood compleet misstaat op een 46...
.
Geplaatst: 26 jan 2010, 21:30
door RoLoo
Griffendahl schreef:
Die eerste touring was iets mee...
Die is heel snel, maar weet niet meer wat hem zo snel maakte...
...de motor vooral...
The premise of the E46 M Sport Wagon is exactly how it sounds: transplant a 333-hp E46 M3 S54 engine into a bone stock E46 325i Touring. Not only has Rogue Engineering done it, but with help from an elite number of suppliers, modified it beyond that of a typical E46 M3.
Expensive?
Yes. To duplicate this vehicle in its entirety, expect to spend approximately more than $65,000 (including the price of a slightly used wagon).
Fast?
E46 M3 power, 3.91 upgraded rear differential, similar weight to an E46 M3. Add this with the element of surprise. Those Porsche owners will be shaking their fists at you in your rear view mirror.
Reliable?
The project was to design a vehicle that BMW AG would produce.
Just put in the key and go!
Practical?
You bet!
Carry the family and make those trips to the grocery store AND Home Depot!
Exclusive?
Absolutely, since this is currently the only known S54 powered wagon in the US.
Because of the extensive required electronics required to mate the S54's DME to the wagon, this is not for the faint of heart (or those without the technical information).