viewtopic.php?f=586&t=39755

Deze gaat ook weg
viewtopic.php?f=586&t=39737

Blijft alleen deze over:

Nogmaals bedankt Ismailizzy schreef:
martinus83, bedankt, jij hebt inderdaad de auto uitgebreid bekeken en zelfs gereden (uniek, de afgelopen jaren kan ik me niet herinneren dat iemand anders heeft gereden)
niet alleen uiterlijk ziet er goed ook, (nar zijn leeftijd en ervaring) maar ook technisch in orde![]()
ik ga er nog maar even van genieten, en indien hij weggaat, dan heb ik vast iets anders gezien waar wat ik wil hebben![]()
van de week helaas een steen door mijn knipperglas.... nieuwe besteld, maar er is een titan set geleverd![]()
volgende week de juiste set hoop ik... stuurtje gaat ook weer een nieuwe lederbeschremlaag over...![]()
helaas zit ik nu ook even in mindere tijden, me vader heeft een grote operatie gehad en na ontslag toch weer opgenoemen afgelopen nacht.... dus even rustig aan met de hobby
nee ik ga niet stoppen maar soms wil je weer iets anders. De Baur is al ruim 6 jaar in bezit en de e36 kort geleden op me naam gezet maar staat al sinds een paar jaar ook in de garage (word nog wel gewoon gebruikt)Ga je helemaal stoppen met 'hobbie' auto's? (al is jou e46 net zo veel hobby auto als die andere twee)
Zon E30 bauer is wel erg leuk om erbij te hebben...