Reg-Edit's E36 turbo > Update -->OMBOUW M50 Turbo!
Re: Reg-Edit's E36 turbo > Update -->OMBOUW M50 Turbo!
Cool zo met dat roze motor ruim, steekt lekker af tegen de rest
Wat hoop je kwa vermogen te behalen?
Wat hoop je kwa vermogen te behalen?
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Dat was inderdaad ook de hele intentie ervan ! Echter gaat de buitenkant wel een andere kleur worden.
Want vind het niet mooi samen, dus heb al iets moois ingedachte, maar hier laat ik nog even niks over uit!
Geschat ergens tussen de 350 a 400 pk en vanaf daar zien we wel verder
Want vind het niet mooi samen, dus heb al iets moois ingedachte, maar hier laat ik nog even niks over uit!
Geschat ergens tussen de 350 a 400 pk en vanaf daar zien we wel verder
BMW über alles
Rembekrachtiger hoef je niet te vervangen. Of heb je de 316i bekrachtiger laten zitten na je onderstel wissel naar 328i?
Motor, bak, uitlaat, cardanas(twijfel), tellerbak (twijfel) moet je uitwisselen. Ik ga het over 2 weken doen. Dus mocht je tegen die tijd nog niet zijn begonnen PB ik je wel.
Waar komt het M50 blok uit? Uit een E34 past iig niet 1 op 1. En welk diff verhouding heb je nu? 3,15? Misschien dat je door de turbo ombouw beter een 2,93 diff kan pakken. Langere versnelling en minder snel/vaak schakelen.
Motor, bak, uitlaat, cardanas(twijfel), tellerbak (twijfel) moet je uitwisselen. Ik ga het over 2 weken doen. Dus mocht je tegen die tijd nog niet zijn begonnen PB ik je wel.
Waar komt het M50 blok uit? Uit een E34 past iig niet 1 op 1. En welk diff verhouding heb je nu? 3,15? Misschien dat je door de turbo ombouw beter een 2,93 diff kan pakken. Langere versnelling en minder snel/vaak schakelen.
One life, live it!
Ik zal even vragen of er nog iets speciaals is. Mijn e36 heeft de vorige eigenaar (kameraad) omgebouwd.
Heb t nagevraagd, voor zover hij weet kwam er niks bijzonders geks bij kijken.
Groeten.
Groeten.
Ik heb in de tussentijd ook wat onderzoek gedaan, en het schijnt allemaal redelijk te passen inderdaad, bedankt !
Nu eens even kijken wanneer ik tijd heb om alles af te bouwen
Nu eens even kijken wanneer ik tijd heb om alles af te bouwen
BMW über alles