325i Cabriolet
Re: 325i Cabriolet - nieuwe auto erbij...
Ik zou eens contact opnemen met een specialist in cabriodaken...
Re: 325i Cabriolet - nieuwe auto erbij...
Dit is via een "specialist" in cabrio daken.
Ik vermoed ook dat dit bij andere specialisten niet veel anders zal zijn.
Ik vermoed ook dat dit bij andere specialisten niet veel anders zal zijn.
x BMW E36 316i Touring Sport Edition - 1999
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
- Denniz0229
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:30
Re: 325i Cabriolet - nieuwe auto erbij...
heb eventueel het nummer van een jongen die 10 jaar bij cabriocare in naarden heeft gewerkt,
hij is nu ze eigen bedrijf begonnen in chiptuning etc.
misschien als je hem even een belletje geeft dat hij het eventueel kan doen? is sowieso goedkoper als bij de cabriospecialisten.
en hij heeft mijn dak ook perfect afgesteld en gerepareerd.
hij is nu ze eigen bedrijf begonnen in chiptuning etc.
misschien als je hem even een belletje geeft dat hij het eventueel kan doen? is sowieso goedkoper als bij de cabriospecialisten.
en hij heeft mijn dak ook perfect afgesteld en gerepareerd.
Re: 325i Cabriolet - nieuwe auto erbij...
Als je wilt, doe mij maar een pbtje met zijn nr.
x BMW E36 316i Touring Sport Edition - 1999
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
- Denniz0229
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:30
Re: 325i Cabriolet - nieuwe auto erbij...
Dank je wel!
x BMW E36 316i Touring Sport Edition - 1999
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
Re: 325i Cabriolet - nieuwe auto erbij...
Wat is de prijs dan van het kale onderdeel? Het kan misschien lonen om via bijv. e-bay naar een onderdeel te zoeken, of te kijken of het zelf te monteren is (al heb ik geen idee hoe dit bij een cabriodak zit).
- Denniz0229
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:30
Re: 325i Cabriolet - nieuwe auto erbij...
Had Vince op het andere forum al geantwoord. Staat in de prijslijst voor €427 ex btw en dat is waarschijnlijk niet eens de meest actuele prijs. Dat met btw en inclusief montage, wat wel een specialistische klus is, vind ik het bedrag niet zo heel gek.NielsE36 schreef:Wat is de prijs dan van het kale onderdeel? ....
Mr. OEM
- Denniz0229
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:30
Re: 325i Cabriolet - nieuwe auto erbij...
Bij mij in de buurt zit ook een goede specialist. weet niet of je nog meer prijzen wilt opvragen?
Heeft mooi werk afgeleverd bij een maat van mij.
Heeft mooi werk afgeleverd bij een maat van mij.
- Spoiler: Laat zien
Re: 325i Cabriolet - nieuwe auto erbij...
Eerlijk gezegd heb ik het momenteel nogal druk op mijn werk en ben ik er dus nog niet aan toegekomen.
Maar ik ga zeker nog contact opnemen.
Bedankt voor de tip, ook bij deze mensen ga ik gewoon een offerte opvragen.
Maar ik ga zeker nog contact opnemen.
Bedankt voor de tip, ook bij deze mensen ga ik gewoon een offerte opvragen.
x BMW E36 316i Touring Sport Edition - 1999
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
- Denniz0229
- Berichten: 694
- Lid geworden op: 29 mei 2011, 21:30
Re: 325i Cabriolet - nieuwe auto erbij...
zomerdrukte
altijd leuk
maar dan horen we het ter zijner tijd wel


maar dan horen we het ter zijner tijd wel

Re: 325i Cabriolet - nieuwe auto erbij...
Inmiddels ben ik een beetje aan het twijfelen wat nu wijsheid is met de cabrio.
De touring gaat uiteindelijk wel weg, want mijn vrouw en ik carpoolen tegenwoordig naar het werk, dus de touring rijdt alleen nog in het weekend voor de fun, dat vind ik echt zonde want voor de fun is nu juist de cabrio bedoeld.
Maar er zijn wel wat dingen die ik aan de cabrio wil doen.
- Binnenhemel vervangen
- Buitendak vervangen (of misschien in 1 keer een heel nieuw dak), gewoon omdat ik de auto echt heel netjes wil hebben.
- Boordcomputer heeft pixelverlies, dus deze moet ook vervangen worden
- Differentieel vervangen
- Alle draagarmrubbers nieuw, hoeft nog niet maar zit er wel aan te komen, dus dan wil ik dat het simpelweg in orde wordt gemaakt
- Klein beetje roest van de linker dorpel laten verwijderen en beide dorpels opnieuw grijs laten spuiten
- Schroefset onder de touring vandaan halen en onder de caab monteren
- Mooie 17 inch wielenset eronder
- 4 spaaks M stuur uit de M3 van o.a. 1993, kan ik een deze dagen ophalen
- Auto helemaal laten polijsten
Nu praat ik al met al over een flinke kostenpost voor een 18 jaar oude auto met 2,5 ton op de klok.
Is het dan niet verstandiger om deze caab te vervangen voor een jonger model met behoorlijk lagere km stand....?
Aan de ene kant denk ik.... -ja natuurlijk want welke mafkees gaat nu zo veel geld in dusdanig oude caab als de onze steken-.... aan de andere kant denk ik.... -nee want je weet, bij bijv. een 10 jaar oude caab met 1,5 ton op de teller, ook niet hoe de auto onderhuids is en welke zaken je tegenaan gaat lopen en er zullen altijd wel dingen zijn die ik in een betere conditie wil hebben-...
Dus het is niet zwart of wit, want als ik de genoemde zaken aan onze huidige caab laat doen, weet ik wel zeker dat de auto echt goed is en nog goed is voor heel veel jaren zorgeloos rijplezier. (plus dat ie dan echt helemaal naar mijn zin is)
Die zorgenloosheid moet ik bij een andere caab eerst nog weer gaan ervaren, en 9 van de 10 keer doet iemand de auto weg omdat er toch wat kleine of minder kleine onderhoudszaken aan zitten te komen, dus kosten na aanschaf zijn bepaald niet ondenkbaar te noemen.
Ben heel benieuwd wat jullie mening hierin is.
De touring gaat uiteindelijk wel weg, want mijn vrouw en ik carpoolen tegenwoordig naar het werk, dus de touring rijdt alleen nog in het weekend voor de fun, dat vind ik echt zonde want voor de fun is nu juist de cabrio bedoeld.
Maar er zijn wel wat dingen die ik aan de cabrio wil doen.
- Binnenhemel vervangen
- Buitendak vervangen (of misschien in 1 keer een heel nieuw dak), gewoon omdat ik de auto echt heel netjes wil hebben.
- Boordcomputer heeft pixelverlies, dus deze moet ook vervangen worden
- Differentieel vervangen
- Alle draagarmrubbers nieuw, hoeft nog niet maar zit er wel aan te komen, dus dan wil ik dat het simpelweg in orde wordt gemaakt
- Klein beetje roest van de linker dorpel laten verwijderen en beide dorpels opnieuw grijs laten spuiten
- Schroefset onder de touring vandaan halen en onder de caab monteren
- Mooie 17 inch wielenset eronder
- 4 spaaks M stuur uit de M3 van o.a. 1993, kan ik een deze dagen ophalen
- Auto helemaal laten polijsten
Nu praat ik al met al over een flinke kostenpost voor een 18 jaar oude auto met 2,5 ton op de klok.
Is het dan niet verstandiger om deze caab te vervangen voor een jonger model met behoorlijk lagere km stand....?
Aan de ene kant denk ik.... -ja natuurlijk want welke mafkees gaat nu zo veel geld in dusdanig oude caab als de onze steken-.... aan de andere kant denk ik.... -nee want je weet, bij bijv. een 10 jaar oude caab met 1,5 ton op de teller, ook niet hoe de auto onderhuids is en welke zaken je tegenaan gaat lopen en er zullen altijd wel dingen zijn die ik in een betere conditie wil hebben-...
Dus het is niet zwart of wit, want als ik de genoemde zaken aan onze huidige caab laat doen, weet ik wel zeker dat de auto echt goed is en nog goed is voor heel veel jaren zorgeloos rijplezier. (plus dat ie dan echt helemaal naar mijn zin is)
Die zorgenloosheid moet ik bij een andere caab eerst nog weer gaan ervaren, en 9 van de 10 keer doet iemand de auto weg omdat er toch wat kleine of minder kleine onderhoudszaken aan zitten te komen, dus kosten na aanschaf zijn bepaald niet ondenkbaar te noemen.
Ben heel benieuwd wat jullie mening hierin is.
x BMW E36 316i Touring Sport Edition - 1999
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
x BMW E36 328i Touring M Sport - 1997
x BMW E36 325i Cabrio - 1994
x BMW E46 320i Touring - 2000
x BMW F20 116i Sport Line - 2012
x BMW F30 320i Sport Line - 2013
✓BMW F30 320i Modern Line - 2014
Re: 325i Cabriolet - graag jullie mening...
Hey Vince dat dilemma had ik destijds zelf ook met mijn 320 cabrio.
Ga ik er nog 2000 insteken om er een 328 van te maken of koop ik gewoon een 328.
Gelukkig heb ik voor dat laatste gekozen.
Ik zou deze cabrio verkopen en een mooie ophalen in Duitsland. Daar kun je voor een mooi bedrag een lekkere volle cabrio halen, zodat je van binnen toch de luxe hebt die je nu in de touring hebt.
Je was helemaal verkocht door het cabriorijden, maar vind de luxe vd touring ook wel fijn.
Dan kom je naar mijn mening uit op een 328 of M cabriolet uit met optisch het M pakket (bij 328) en dezelfde opties of nog meer dan die je in de touring hebt. Het beste van 2 werelden
Griffendahl (sander) heeft onlangs zijn 328 cabrio uit Duitsland gehaald.
Ga ik er nog 2000 insteken om er een 328 van te maken of koop ik gewoon een 328.
Gelukkig heb ik voor dat laatste gekozen.
Ik zou deze cabrio verkopen en een mooie ophalen in Duitsland. Daar kun je voor een mooi bedrag een lekkere volle cabrio halen, zodat je van binnen toch de luxe hebt die je nu in de touring hebt.
Je was helemaal verkocht door het cabriorijden, maar vind de luxe vd touring ook wel fijn.
Dan kom je naar mijn mening uit op een 328 of M cabriolet uit met optisch het M pakket (bij 328) en dezelfde opties of nog meer dan die je in de touring hebt. Het beste van 2 werelden

Griffendahl (sander) heeft onlangs zijn 328 cabrio uit Duitsland gehaald.