mkm e46 Csl make'over
Re: mkm e46 Csl make'over
Nice pics nice car
Wat dacht je van handgrepen en lijsten in kleur laten spuiten?
Wat dacht je van handgrepen en lijsten in kleur laten spuiten?
Ik zou zeggen, nu de motorkap maar die past zeker niet zo makkelijk ?
Zeer net project, heb je echt super netjes gedaan.
Een paar suggesties die ik heb om je auto compleet te maken zouden zijn, M3 spiegels (originele en yes er is een adapter voor die erg goed past!) en een leuke ideetje, carbon diffusor voor mtech2 bumper, die zou er goed bijpassen denk ik.
Picca:
http://www.euro-spec.org/store/product_ ... 6f694f4de6
Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een m3 bumper met cf lip
of een m-tech 2 bumper met een CF Front Lip te zetten.
Een paar suggesties die ik heb om je auto compleet te maken zouden zijn, M3 spiegels (originele en yes er is een adapter voor die erg goed past!) en een leuke ideetje, carbon diffusor voor mtech2 bumper, die zou er goed bijpassen denk ik.
Picca:
http://www.euro-spec.org/store/product_ ... 6f694f4de6
Ik zit zelf nog te twijfelen tussen een m3 bumper met cf lip
of een m-tech 2 bumper met een CF Front Lip te zetten.
thnx voor je id en welkom op het forum,ja mtech 2 met die defuser zat er al even in om te doen maar moet weer even een beetje sparen..haha.
maar als ik jou was zou ik voor de m3bumper met die carbonlip gaan.. is egt zeer dik!
hebje picca's vanje auto?
greetz mkm
maar als ik jou was zou ik voor de m3bumper met die carbonlip gaan.. is egt zeer dik!
hebje picca's vanje auto?
greetz mkm
- marcovandaar
Resultaat mag er zijn niek!
wat een dikke kont heb je nu tog! :~
wat een dikke kont heb je nu tog! :~
EX BMW: 325 clubsport - CarbonSchwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
Huidige BMW: M3 Cabrio - CarbonSchwarz
Huidig BMW e92 M3 - jerez schwarz
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Yup, heb de opvolgende foto's nog eens bekeken.
Het is zeker weten vakwerk 1e klas, maar ik vind hem bij nader inzien wel een tikkie hoog. :?
Het is zeker weten vakwerk 1e klas, maar ik vind hem bij nader inzien wel een tikkie hoog. :?
hmm ja de maten zijn tog exact hetzelfde als een egte csl.. maar ik denk dat het komt omdat ik niet de breede wielkasten heb zoals een m3 ze wel heeft.. geeft een vertekend beeld ervan.
meschien irl bij de volgende meeting moetje maar is een kijkje nemen.? want vind het op foto soms ook een beetje een raar zicht.
greetz mkm.
meschien irl bij de volgende meeting moetje maar is een kijkje nemen.? want vind het op foto soms ook een beetje een raar zicht.
greetz mkm.
Klopt zeker.Griffendahl schreef:'t Komt door de plaats/formaat van je BMW embleem
Kijk hier maar:
- Spoiler: Laat zien
www. M3 register .nl
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Ik denk dat het ontbreken van die 'vouw' de klep ook hoger maakt.
ja dat klopt van dat embleem.. maar ik dacht als ik dit ga doen dan benje de egte plaats een beetje kwijt waneer alles dicht is gemaakt.
en dan is het vrij lastig om de goeie plek te kiezen.
en dat lijntje vanaf de achterlichten dat loopt origineel net onder het logo.. dus dat was alweer geen optie. het leek me ook een beetje druk worden anders.
mn eerste gedachte toen ik begon was ook om hem voledig te copieeren,endus ook het gedeelte waar het kenteken invalt ook recht af te werken en dergelijke maar dat was egt te lastig met kentekenverlichting en vooral de elctr.schakelaar die noodzakenlijk is was moeilijk weg te werken.
greetz mkm
en dan is het vrij lastig om de goeie plek te kiezen.
en dat lijntje vanaf de achterlichten dat loopt origineel net onder het logo.. dus dat was alweer geen optie. het leek me ook een beetje druk worden anders.
mn eerste gedachte toen ik begon was ook om hem voledig te copieeren,endus ook het gedeelte waar het kenteken invalt ook recht af te werken en dergelijke maar dat was egt te lastig met kentekenverlichting en vooral de elctr.schakelaar die noodzakenlijk is was moeilijk weg te werken.
greetz mkm
Wat dacht je van facelift achterlicht units / ?
Btw echt een zeer strakke mod, doe je ook de kofferbakken van e39 5 seri's ???
Btw echt een zeer strakke mod, doe je ook de kofferbakken van e39 5 seri's ???
- Spoiler: Laat zien
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
Zeer leuke veranderingen hoor, echt knap werk! Enkel vind ik Alpina's, die toch zo'n classic look hebben, echt helemaal niet staan met een CSL front en koffer. Hij schreeuwt om een setje agressieve wielen! Toevallig heeft Erkan een 19" CSL replica set in aanbieding voor 480,-
hallohallo,ik heb ondertussen de mod's een beetje stilgelegd want ik zit met een motorprobleem.. ;(
maargoed we zijn er mee bezig..
heb in de tussentijd nogwel een HID xenon kit'je gekocht 8000K en dat word binnekort gemonteerd.
daar komen van het weekend foto's van..
greetz mkm
heb in de tussentijd nogwel een HID xenon kit'je gekocht 8000K en dat word binnekort gemonteerd.
greetz mkm
- Dutch Delight
Geen OEM-Xenon Niels? (h)mkm E46 schreef:hallohallo,ik heb ondertussen de mod's een beetje stilgelegd want ik zit met een motorprobleem.. ;(
greetz mkm
1st Best of Show / BMW Experience 2008
2nd Best of Show / Duitse Autosport Festival 2008
1st Best of Wheels / BMW Experience 2007
2nd Best of Interior / Beemerteam 2007