E60 "TE KOOP"
- Schmiedmann530
Re: E60 "CIC" in de verkoop
Mooie besluit heb je genomen .
Re: E60 "LPI"
Ik zou je 100% een Landi systeem adviseren. Een kennis van me heeft op de R&D afdeling gewerkt van Landi Italië en heeft het systeem in die zin mede ontwikkelt. Nu heeft hij in nederland een lpg webshop (luccio) en bouwt het systeem in en stelt het optimaal af (wat hij als geen ander kan uiteraard). Ik rij al 2 jaar probleemloos rond met lpg (in een 545i). Als je meer info wil, stuur maar ff een pm
Lpi is problemen, ik heb vele bedrijven gebeld en langgegaan lpi raden ze echt af op BMW
De beste systeem voor BMW is Prins vsi 2.0 die heb ik er nou ook in met 3 jaar garantie en hij zit nou bijmij
paar maanden in en hij rijdt heerlijk.
De beste systeem voor BMW is Prins vsi 2.0 die heb ik er nou ook in met 3 jaar garantie en hij zit nou bijmij
paar maanden in en hij rijdt heerlijk.
BMW Bayerische Motoren Werke
Na veel positieve berichten gehoord en gelezen te hebben over Vialle gaat de BMW deze week nog voor de ombouw naar de garage!
57 liter tank en een micro aansluiting achter de benzine klep.
Wat mag zo iets gaan kosten? Heb al een prijs afgesproken maar ben beniewd wat iemand anders er voor betaald heeft of wat een soort gelijke installatie moet of heeft gekost.
57 liter tank en een micro aansluiting achter de benzine klep.
Wat mag zo iets gaan kosten? Heb al een prijs afgesproken maar ben beniewd wat iemand anders er voor betaald heeft of wat een soort gelijke installatie moet of heeft gekost.
Jammer ik hoop niet dat je later spijt krijgt, vialle gaan de pompen heel vaak kapot heb al twee keer meegemaakt !
bij kennis en vrienden. Ik ben zelf bij prins uitgekomen en vanavond brengen we de auto van me zwager weg ook ombouw naar lpg prins installatie !
Maar ja als je zelf al besloten hebt om toch vialle inte zetten heb ik niks meer te zeggen.
bij kennis en vrienden. Ik ben zelf bij prins uitgekomen en vanavond brengen we de auto van me zwager weg ook ombouw naar lpg prins installatie !
Maar ja als je zelf al besloten hebt om toch vialle inte zetten heb ik niks meer te zeggen.
BMW Bayerische Motoren Werke
Het zit er in!!
Vanaf vandaag "VOL"gas!
Ben benieuwd, eerste meevaller was al bij het tanken 42 euro voor 55 liter gas.
Kijken hoeveel kilometer er mee gereden kan worden.
Vanaf vandaag "VOL"gas!
Ben benieuwd, eerste meevaller was al bij het tanken 42 euro voor 55 liter gas.
Kijken hoeveel kilometer er mee gereden kan worden.
En hoe bevalt 't? Kun je vol gas op gas?
Het rijdt net als voor die tijd, merk er geen verschil in.
Ik hou nu een Excel lijst bij om te kijken wat het doet met het verbruik, ook gemakkelijk om mijn kilometers te declareren.
Heb sinds het moment dat de installatie gemonteerd is 2311 kilometer gereden.
Gemiddeld verbruik 8,95 kilometer op een liter gas.
Met het koude weer van de afgelopen weken denk ik dat dit zeer netjes is.
Tot dusver geen klagen en ben zeer tevreden.
Ik hou nu een Excel lijst bij om te kijken wat het doet met het verbruik, ook gemakkelijk om mijn kilometers te declareren.
Heb sinds het moment dat de installatie gemonteerd is 2311 kilometer gereden.
Gemiddeld verbruik 8,95 kilometer op een liter gas.
Met het koude weer van de afgelopen weken denk ik dat dit zeer netjes is.
Tot dusver geen klagen en ben zeer tevreden.
- Schmiedmann530
Heb je ook een foto van je gasinstallatie?
Ik heb wel een foto van een nieuw project!
- Schmiedmann530
Re: E60 "Brakes"
Ik ruik daar geperforeerde remschijven
Dat ruik je goed!
M5 remmen van een LCI model compleet voor en achter met alles erbij zelfs de bescherm kappen achter de remmen zitten er bij.
Alles even schoon maken en direct een nieuwe laklaag aanbrengen zodat het er goed uit ziet.
M5 remmen van een LCI model compleet voor en achter met alles erbij zelfs de bescherm kappen achter de remmen zitten er bij.
Alles even schoon maken en direct een nieuwe laklaag aanbrengen zodat het er goed uit ziet.
Het gaat niet echt snel maar denk dat alles binnenkort wel gemonteerd kan worden.
- Schmiedmann530
Met remklauwen enal?