Fotoshoot meeting E36
- Ramon 325 Vanos
Re: Fotoshoot meeting E36
anders ik wel :-)
-
+2
jaapi is meer op het andere fan forum aanwezig....
jaapi is meer op het andere fan forum aanwezig....
Als het een beetje in de buurt is kom ik ook wel met de trackslet, maar ga niet verder dan 25KM ofzo ivm de versnellingsbak die nog niet helemaal goed is... wil het niet riskeren...
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
ik ben er ook bij 

Zullen we het nog een keertje over doen ?
lijkt me goed plan
Komt hier nog iets van?
Is er niemand die dit wil oppakken? Want volgens mij zijn er genoeg die dit wel zien zitten....
Is er niemand die dit wil oppakken? Want volgens mij zijn er genoeg die dit wel zien zitten....
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Ik wil opzich best wel wat foto's schieten, misschien kan ik een leuke locatie vinden bij mij in de buurt, zal eens gaan denken!
Als er tenminste animo is?
al zijn het maar 3 auto's uit de buurt, kunnen we er al een gezellig middagje van maken
Als er tenminste animo is?
al zijn het maar 3 auto's uit de buurt, kunnen we er al een gezellig middagje van maken

>>>>Showroom E36's<<<<
- Griffendahl
- Bouwer van BimmerPortal
Ik heb ook wel interesse, maar eigenlijk niet zo'n zin om er letterlijk het hele land voor door te karren... 

Word of the wise: Don't leapfrog over unicorns
ik ook niet!
maar het moet met zoveel members toch ook wel mogelijk zijn om wellicht verschillende groepen te maken zodat iedereen een beetje in de buurt kan blijven?
maar het moet met zoveel members toch ook wel mogelijk zijn om wellicht verschillende groepen te maken zodat iedereen een beetje in de buurt kan blijven?

>>>>Showroom E36's<<<<
Iemand al locatie in gedachte?
Maybe handig om de gene die interesse hebbe zich te melde met de plaats waar ze vandaan komen en vanuit dat punt kijke waar t voor ieder te doen is?
Nassje -Pijnacker/Zoetermeer
Maybe handig om de gene die interesse hebbe zich te melde met de plaats waar ze vandaan komen en vanuit dat punt kijke waar t voor ieder te doen is?
Nassje -Pijnacker/Zoetermeer
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
Ik heb zoiezo 3 leuke autos omg utrecht