Mijn 323 cabriolet
Re: Mijn 323 cabriolet
Ha! Na het zien van de update dacht ik aan mijn reactie van een tijd geleden ... Goede stap, staat hem veel beter!--help schreef:Zou toch de achterlichten omruilen voor originele. Danwel LED, of non-led. De kwaliteit van de auto gaat naar mijn inziens naar beneden hierdoor. Je zorgt er goed voor, ga zo door!
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
Erg mooi man, maar ik zie echt geen enkele verschil tussen die lampen
Netjes hoor, maar ook ik zie het verschil niet tussen de oude en nieuwe achterlampen of heeft het te maken met dat je de ledjes nu minder duidelijk ziet
-
- Contacteer:
Als ze aan zijn zie je het verschil wel
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
Verschil is bij de imi lampen dat er een zwarte rand om de lampen zitten. Deze zijn gewoon lichter van kleur;
Imi:
Origineel:
Imi:
Origineel:
Bekijk hier mijn E92 M3 voorstel topic! | Volg mij op Instagram via @e92m3alpine
-
Haha, moet eerlijk bekennen dat ik het verschil in eerste oogopslag ook niet zie.
Maar als je echt heel goed kijkt zie je het verschil, het rood is minder schreeuwerig rood in de originele unit.
Het grootste verschil zie je als ze aan staan, de imi zijn een stuk feller dan de originele, origineel licht gewoon veel mooier op en het is oem, voelt ook wat fijner
Maar de imi's die ik had waren wel echt van super kwaliteit.
@ -help , de originele hebben altijd in mijn achterhoofd gezeten, heb altijd marktplaats in de gaten gehouden, ze worden voor de cabrio veel minder aangeboden dan voor de coupe variant. En al die verkopers op mp die beweren dat coupe lampen in een cabrio passen .........
Maar als je echt heel goed kijkt zie je het verschil, het rood is minder schreeuwerig rood in de originele unit.
Het grootste verschil zie je als ze aan staan, de imi zijn een stuk feller dan de originele, origineel licht gewoon veel mooier op en het is oem, voelt ook wat fijner
Maar de imi's die ik had waren wel echt van super kwaliteit.
@ -help , de originele hebben altijd in mijn achterhoofd gezeten, heb altijd marktplaats in de gaten gehouden, ze worden voor de cabrio veel minder aangeboden dan voor de coupe variant. En al die verkopers op mp die beweren dat coupe lampen in een cabrio passen .........
-
Nog even een duidelijker fotootje van de nieuwe achterlichten, zaterdag ff de auto grondig gewassen en gister lekker gecruised met het dakkie open, heerlijk!
-
Het tijdperk e46 cabriolet is afgelopen weekend ten einde gekomen.
Ik heb hem ingeruild op een e90 325i.
Zal in het e90 gedeelte mijn nieuwe auto voor gaan stellen.
Ik heb hem ingeruild op een e90 325i.
Zal in het e90 gedeelte mijn nieuwe auto voor gaan stellen.
Gefeliciteerd
Zul je deze niet gaan missen ? Mooie wagen, toevallig naar een forumlid of onbekend ?
Zul je deze niet gaan missen ? Mooie wagen, toevallig naar een forumlid of onbekend ?
-
Ja ga hem zeker missen, maar we krijgen in september gezinsuitbreiding , dus de cabrio word dan echt te klein, en was al beetje aan het rondkijken en kwam deze tegen en was meteen verkocht.
Aha, dan begrijp ik de switch
Succes en alvast gefelicteerd met beide uitbreidingen
Succes en alvast gefelicteerd met beide uitbreidingen
-
Bedankt!