@ verheeske:He kerel, een late reactie van mijn kant ook.. Maar gaat goed met de rest. De 320d rijd nog steeds

.
Afgelopen weekend een zondagje naar de ring geweest.
Heb ontzettend veel genoten! Heb de M nu een stuk meer door. Het flipperen met de SMG is :In love: Ben zeer positief over de SMG II.
Heb veel onderstuur gehad in bochten. Zelfs nadat ik iets rustiger de bocht in ging en eerder remde. Onderstuur werd wat minder, maar nog steeds voelbaar. In de cabrio was dat een stuk minder.
Oorzaak ? : harder afstellen voor, meer negatieve camber voor (dmv camberplates?), iets bredere velgen monteren voor of d.m.v. spoorverbreders? Anti- rollbar ?
Wat betreft de remmen: die hielden het super naar mijn mening. Totaal geen faiding zelfs niet na de 8e rondje. Alleen kan het wel wat sterker. Ik lees veel verschillende opties v.w.b. de remmerij:
- De een doet er performance klauwen van een x35i op.
- De ander doet er Porsche gt3 of 944 turbo? remklauwen i.c.m. csl schijven en blokken.
- BBK is natuurlijk een optie, maar brembo, stoptech, movit en ap racing is best duur. Voor wat ik had gevonden plusminus €3000,-. alleen de voorzijde.
- Of natuurlijk ''gewoon'' csl schijven met de juiste brackets.
Waarom de oem M3 remmen niet de beste optie zijn, is vanwege de enkele zuiger per klauw.
Gelukkig op tijd gestopt, uiteindelijk werd het het laatste stukje naar huis staal op staal.
http://i1048.photobucket.com/albums/s36 ... 2e2551.jpg
http://i1048.photobucket.com/albums/s36 ... 054903.jpg
To do list:
- Iets met de remmen
- setje semi slicks scoren
- kleppen laten stellen en iets met de vanosventiel en laten checken van de lagerschalen uit voorzorg.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +