Coderen the easy way
Re: Coderen the easy way
Hoi ik ben nieuw op dit forum.
Kan iemand mij helpen bij mp3 vrijschakelen bij mijn bmw e90 navi busniss
Kan iemand mij helpen bij mp3 vrijschakelen bij mijn bmw e90 navi busniss
Omgeving roosendaal
Ik zit ten zuiden van Rotterdam en dan is het niet meer zo ver vanaf Roosendaal over de A29
BMW Blijf Maar Werken; maar dan is je geld goed besteedt!
Ik heb sinds enkele maanden de carly app en de obd 2 blu tooth adapter aangeschaft, totaal ca 80 euro.
Ik had een storing op de airbag vd bestuurders stoel agv loshalen van de stekker. de storing eenvoudig kunnen resetten. Ook heb ik de ri aanw indicatie nu zichtbaar gemaakt op de headup display. Andere mogelijkheden heb ik niet geprobeerd. Wat ik wel aan Carly ontwikkelaars heb gevraagd om de optie om adaptieve waarden te kunnen aanpassen van de aut bak en de maf sensor. Zij gaan deze pas ontwikkelen als de vraag groot genoeg is. Dus als er meer interesse is voor deze optie dan moeten meer mensen deze vraag stellen.
Ik begrijp dat met inpa veel meer mogelijk is, maar voor een leek is carly app zeer eenvoudig. Fout gaan kan volgens mij niet.
Ik had een storing op de airbag vd bestuurders stoel agv loshalen van de stekker. de storing eenvoudig kunnen resetten. Ook heb ik de ri aanw indicatie nu zichtbaar gemaakt op de headup display. Andere mogelijkheden heb ik niet geprobeerd. Wat ik wel aan Carly ontwikkelaars heb gevraagd om de optie om adaptieve waarden te kunnen aanpassen van de aut bak en de maf sensor. Zij gaan deze pas ontwikkelen als de vraag groot genoeg is. Dus als er meer interesse is voor deze optie dan moeten meer mensen deze vraag stellen.
Ik begrijp dat met inpa veel meer mogelijk is, maar voor een leek is carly app zeer eenvoudig. Fout gaan kan volgens mij niet.
E12 528, E34 535i, E39 528i, E61 530i F11 535i, G30 540i
Ik ben "trainer" geworden bij Carly en kan nu de adapter en software aanbieden met 5 Euro korting!!!
INDIVIDUAL VOUCHER CODE: X9S7YM
Your code can be entered on http://www.ivini-tech.de/en in the shopping cart, when somebody makes an order for adapters, 5€ will be deducted from the shopping cart value right away. The new user just has to select the adapter, put it in the shopping cart, go to check out, click on the shopping cart directly again, enter the voucher code and complete the check out.
INDIVIDUAL VOUCHER CODE: X9S7YM
Your code can be entered on http://www.ivini-tech.de/en in the shopping cart, when somebody makes an order for adapters, 5€ will be deducted from the shopping cart value right away. The new user just has to select the adapter, put it in the shopping cart, go to check out, click on the shopping cart directly again, enter the voucher code and complete the check out.
Iemand in de buurt van de Noordoospolder die de functie kan coderen dat de auto ook met de sleutel in het slot van de deur van het alarm gehaald kan worden?
Van 1 sleutel werkt de afstandsbediening niet meer, als je daarmee de auto van het slot draait gaat het alarm af, tot het moment dat je de auto start en dan is alles weer oke.
Van 1 sleutel werkt de afstandsbediening niet meer, als je daarmee de auto van het slot draait gaat het alarm af, tot het moment dat je de auto start en dan is alles weer oke.
Carly en adapter aangeschaft.
Makkelijk te bedienen en top resultaat:
- Angel Eyes op de felste stand gezet
- Dubbel knipperen alarmlichten geactiveerd
- Brake Force Display geactiveerd
- Comfort Access gewijzigd
- Foutcodes gewist
Ik kan het iedereen aanraden, is een must als je DIY projecten aan je auto doet.
Makkelijk te bedienen en top resultaat:
- Angel Eyes op de felste stand gezet
- Dubbel knipperen alarmlichten geactiveerd
- Brake Force Display geactiveerd
- Comfort Access gewijzigd
- Foutcodes gewist
Ik kan het iedereen aanraden, is een must als je DIY projecten aan je auto doet.
- E61 520d 2008 LCI -
Hoi allemaal,
Ik heb een E61 525i van september 2004. Heeft iemand een overzicht wat hierbij te coderen is? Ik lees veel over 2007 modellen en later, maar ik heb de indruk dat het aantal te coderen items bij mijn auto nog wel tegenvalt. Is het aanschaffen van de adapter en app het dan nog wel waard?
Bij voorbaat bedankt voor de reacties .
Ik heb een E61 525i van september 2004. Heeft iemand een overzicht wat hierbij te coderen is? Ik lees veel over 2007 modellen en later, maar ik heb de indruk dat het aantal te coderen items bij mijn auto nog wel tegenvalt. Is het aanschaffen van de adapter en app het dan nog wel waard?
Bij voorbaat bedankt voor de reacties .
F11 530D
Werkt super! Bijna geen verzendkosten ineens Dank!Ik ben "trainer" geworden bij Carly en kan nu de adapter en software aanbieden met 5 Euro korting!!!
F10 (520i) met Essing tuning (235PK-325NM)
Bij mij werkt 't prima (F10, '12). Het meeste spreekt voor zich en ik heb het belangrijkste kunnen aanpassen. Ben nog niet klaar, ik ga het in een daluurtje uitvogelen. Ik hoop in ieder geval m'n startmotor en accu een langer leven te hebben gegeven.
Mocht ik nog iemand van dienst kunnen zijn (omg 't Gooi), laat 't maar weten.
Mocht ik nog iemand van dienst kunnen zijn (omg 't Gooi), laat 't maar weten.
F10 (520i) met Essing tuning (235PK-325NM)
Net Carly adapter besteld en de betaalde app.
Ben benieuwd als ik spullen binnen krijg, zie mooie opties staan die je aan kan zetten bij Carly.
Ben benieuwd als ik spullen binnen krijg, zie mooie opties staan die je aan kan zetten bij Carly.
net adapter binnengekregen. nog even de app aanschaffen en aan de slag
weet iemand of Carly Lite werkt met een universele ELM327 adapter?
Bij mij werkte het wel met de pro...om foutrapport te maken... ook coderen daxht ik. Maar stikstofsensorregenratie niet...in die carly stekker zit iets wat communiceert waardoir je sommige in app dingen niet werken met bijbehorende app
HANDIG in onderhoud, kleine reparaties, coderingen en evt diagnose.
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht
Alles gaat gepaard met tijd, kennis en beschikbare informatie en/of middelen...een glazenbol heb ik niet
E61 523i LCI verkocht