Harm: 330D 2000. p27: Deze week in Autoweek!
Re: Harm: 320D 1998 p6: wintervelgen en sportstoelen
Gefeliciteerd met je nieuwe interieur! Geniet ervan 

Mooie update zeg!! Gefeliciteerd!
Ik moet zeggen dat ik er wel blij mee ben
Alleen vraag ik me af of sportstoelen van zichzelf een stukje hoger zitten dan normale stoelen? Ik heb echt het gevoel dat ik meer op de bok zit dan eerst.

- Robbiegoal
Nou, dat zou nog best eens kunnen Harm. Ik heb in m'n e46 ook sportstoelen en zit redelijk met m'n hoofd tegen het dak (stand van de stoel zo laag mogelijk). In de e46 van m'n ouders heb ik daar geen last van (geen sportstoelen).
Verschil zou hem misschien ook in m'n hemel kunnen zitten, weet niet of die lager is vanwege het schuifdak!?
Verschil zou hem misschien ook in m'n hemel kunnen zitten, weet niet of die lager is vanwege het schuifdak!?
Ja, dak van een auto met schuifdak is lager...
Ik heb sportstoelen en een schuifdak in mijn E46, in die E46 van mijn pa zit beide niet... Maar heb het idee dat ik in mijne zeker niet hoger zit...
Ik heb sportstoelen en een schuifdak in mijn E46, in die E46 van mijn pa zit beide niet... Maar heb het idee dat ik in mijne zeker niet hoger zit...
hm vreemd, mijn broer zei ook meteen "wat zit je hoog in die auto" terwijl ie er al maaaanden niet in heeft gezeten. Toch kan de stoel echt niet lager.
Gisteren is ie maar weer eens bij Gerrit Jonkers geweest. Airbaglampje bleek veroorzaakt te worden door een stuk sensormatje... beetje jammer dus, maar het is nu weer helemaal goed
Gisteren is ie maar weer eens bij Gerrit Jonkers geweest. Airbaglampje bleek veroorzaakt te worden door een stuk sensormatje... beetje jammer dus, maar het is nu weer helemaal goed

- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Heb je de sportstoel al achterover gekanteld dan?
Het zitvlak kan je namelijk achterover 'tilten'.
Het zitvlak kan je namelijk achterover 'tilten'.
mooie functionele update ga je veel plezier aan beleven
Yep, de zitting staat zo ongeveer helemaal naar achteren gekanteld 

Deze sportstoelen zitten toch echt wel wat hoger dan de standaardstoelen, Bram zei het ook al 
Intussen heb ik ontdekt dat er gele H7 lampen bestaan, dus daar heb ik meteen maar 2 setjes van besteld! Beetje laten blijken dat ik toch eigenlijk van de Franse auto's vandaan kom

Intussen heb ik ontdekt dat er gele H7 lampen bestaan, dus daar heb ik meteen maar 2 setjes van besteld! Beetje laten blijken dat ik toch eigenlijk van de Franse auto's vandaan kom

Re: Harm: 320D 1998 p9: Ganz Gelb!
Dat is wel stoer! ;D
Ik heb juist het idee dat sportstoelen juist lager zitten! Kan zijn omdat ik in een Cabrio rij .. Ben blij dat ik niets ernstig met me rug heb, want uitstappen is nu al een drama soms
Ik heb juist het idee dat sportstoelen juist lager zitten! Kan zijn omdat ik in een Cabrio rij .. Ben blij dat ik niets ernstig met me rug heb, want uitstappen is nu al een drama soms

Tja... in mijn BX GTi had ik van die dubbele ronde koplampen, en dan krijg je een beetje BMW effect: ronde felle lampen op de hoeken van de auto. In combinatie met geel licht (dat valt op, zelfs in je ooghoek) maakte dat dat op de snelweg iedereen ontzettend voor me aan de kant ging, zelfs al reed ik heel rustig... met een BMW moet dat dan helemaal leuk werken 

MtechII pakket nemen, werkt ook :>
Is het wel toegestaan om van die gele 'Franse' verlichting te voeren?
Yup, 't is zelfs best ok want het is minder verblindend voor tegenliggers...
Ik heb overigens ooit eens gehoord dat het in de tweede wereld oorlog begonnen is, zodat je duidelijk het verschil kon zien tussen de locals en de Duitsers. Weet helaas alleen niet in hoeverre dit echt waar is...
Ik heb overigens ooit eens gehoord dat het in de tweede wereld oorlog begonnen is, zodat je duidelijk het verschil kon zien tussen de locals en de Duitsers. Weet helaas alleen niet in hoeverre dit echt waar is...