Verlaging met alleen veren.
-
Re: Verlaging met alleen veren.
Na jou fotoreportage gaat het stormvloed lopen m.b.t. de veren van eibach denk ik 

Laatst gewijzigd door AlpinaDrachten op 11 mar 2008, 09:08, 1 keer totaal gewijzigd.
De mijne zijn al besteld bij onze nieuwe sponsor 

Haha, je kon niet wachten 
Groot gelijk! Zou ik ook niet kunnen |p

Groot gelijk! Zou ik ook niet kunnen |p
@Mike: Welke heb jij besteld?
@ Farl 30mm rondom heb ik besteld ,
@ DNL Nee ik kon niet wachten ,ik zit op meerdere dingen te wachten die of niet op voorraad zijn of het duurt allemaal wat langer haha OF ik kan het juiste nog niet op ebay.de vinden

@ DNL Nee ik kon niet wachten ,ik zit op meerdere dingen te wachten die of niet op voorraad zijn of het duurt allemaal wat langer haha OF ik kan het juiste nog niet op ebay.de vinden

-
wil je ook een voor en na foto maken?Mike schreef:De mijne zijn al besteld bij onze nieuwe sponsor
welke maat velgen heb je?
En de auto staat bij de garage! Nog even snel van te voren afgespoten, hier een before:

(Foto`s genomen met me telefoon)

(Foto`s genomen met me telefoon)
Vandaag gaat het gebeuren! Ik ben erg benieuwd naar het resultaat! Succes ermee!
Ik ben ook echt benieuwd, gisteren al even op E46Fanatics.com gezocht naar bmw`s met een Eibach Pro kit, en genoeg gezien en hopen dat het ook zo gaat worden! Altijd afwachten natuurlijk .. Het is iig een verbetering met wat het nu is. Veelste veel ruimte zo ..
Er zit 18 " onder de auto, en ja zal voor en na wel even foto'tje schieten ik hoop dat ik ze er vrijdag onder kan laten zetten.AlpinaDrachten schreef:wil je ook een voor en na foto maken?Mike schreef:De mijne zijn al besteld bij onze nieuwe sponsor

Vooral ik ben erg benieuwd.
Onze auto's lijken tenslotte best veel op elkaar, dus kan ik goed zien hoe het er bij mij uit kan komen te zien. 

ik ben ook erg benieuwd.
maar het zakt nog wel een beetje in elkaar, dus het echte resultaat zie je pas over een week ofzo....
maar het zakt nog wel een beetje in elkaar, dus het echte resultaat zie je pas over een week ofzo....
www. M3 register .nl
-
Mike schreef:Er zit 18 " onder de auto, en ja zal voor en na wel even foto'tje schieten ik hoop dat ik ze er vrijdag onder kan laten zetten.AlpinaDrachten schreef:wil je ook een voor en na foto maken?Mike schreef:De mijne zijn al besteld bij onze nieuwe sponsor
heheh heb ik ook...

Even met 4man in de auto "staan" en even drempeltje mee pakken. Dan moet ie al wat inzakken.
Maar echte resultaat zal pas over een week ongv. zijn idd.
Maar echte resultaat zal pas over een week ongv. zijn idd.
-
die van jou hangt ook wel lekker bertus ofniet??BertusE46 schreef:ik ben ook erg benieuwd.
wat heb jij eronder?
Gelukkig zit nu vast niemand van ons op het werk aahhaha