Vanaf nu hou ik mn mond

Volgens mij heb je mijn verhaal niet helemaal goed gelezen. Ik wacht geen 1 Ã 2 dagen, maar bijna 3 maanden en dan nog krijg ik geen reactie.AlpinaDrachten schreef:Heren,
Ik wil me helemaal niet in deze discussie mengen maar ik vind het erg jammer dat het nu weer over Alex gaat.
In de regel hoor je mensen die tevreden zijn niet en mensen die problemen hebben wel. Dit geeft een erg negatief beeld.
Mijn ervaring met Alex is zeer goed. Hij is een druk man waardoor je niet altijd binnen 1 of 2 dagen reactie hebt. Hij heeft me echter altijd wel heel goed geholpen en hij neemt de tijd voor me.
Het is natuurlijk ook afhankelijk hoe je je opstelt. Als je al een oordeel klaar hebt verloopt de discussie verder ook vaak moeizaam maargoed wat verwacht je dan ook?
Ik denk dat dit topic over de Dynavin unit moet gaan & niet over wie wat wel en niet goed doet.
Moderator wat vind jij?
Dat heb ik ook gedaan en ben nu ook zeer tevreden !Daniël schreef:maar zet er dan ook bij dat het toch nog netjes is opgelost.
Het huidige radioframe kun je gewoon eruit halen, heb je niet meer nodig. De dynavin schroef je vast met 2 schroefjes, gaat gewoon zonder frame in het dashboard.Bedankt voor de link. Heb ik echter ook nog iets nodig waar de Dynavin in komt, of kan ik de oude houder waar de huidige radio insteekt gebruiken?
Dominic-Breda schreef:kan je eigenlijk de functie uitschakelen dat als de radio zender niet helemaal meer goed ontvangen word, dat hij dan zelf gaat zoeken ?
Hij moet gewoon op de zender blijven staan die ik wil (|
Je koopt een ander dashboard deel waar de asbak in zit (als je nog geen dubbeldin radio hebt) Hier steek je je airco-paneel in waar bij velen het brillenvakje zit. (het paneel komt direct boven je knoppenbalk) De dynavin past nu gewoon in het grote vak wat je over houdt en wordt vastgezet met twee schroeven.edbr007 schreef:Bedankt voor de link. Heb ik echter ook nog iets nodig waar de Dynavin in komt, of kan ik de oude houder waar de huidige radio insteekt gebruiken?
Voorstelling ondertussen geplaatst.
Groetjes.
Op zich ben ik hie ook benieuwd naar.vegito schreef:Zo te zien zijn niet alle bugs uit V3 eruit gehaald. Kan iemand een rijtje maken welke functionaliteit nog niet werken of niet helemaal vlekkeloos.