E46 'Tjoening'
Re: E46 'Tjoening'
watte ?? Hoe dan?
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
AAuww, verschrikkelijk. Die pasvorm van die zijschermen bij de knipperlichten ook. Ik moet snel naar het toilet :r
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Oef wat een gedrocht...
M3 luchtroosters in de voorschermen, de uitlaten maar dan weer niet de spiegels :? Nah das voor de gehele combinatie teveel nep bij elkaar ... 8P
Schijnt een M3 bodykit te zijn. Maar dat kan toch niet jongens. Het ziet er toch helemaal niet uit.
Heeft niets van de lijnen van een M3 meer, totaal uit verhouding getrokken. De ontwerpers van die kit zouden zich moeten schamen!
Heeft niets van de lijnen van een M3 meer, totaal uit verhouding getrokken. De ontwerpers van die kit zouden zich moeten schamen!
hohohoho Pir3lly ! wel een DTM M3 kit van Lumma hè!
:r
:r
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
- largeproject
- Contacteer:
Orginelen M3 uitlaat???
Dan zou ie een stuk uit ie bak van het reserve wiel moeten slijpen om dat passend te krijgen.
Dan zou ie een stuk uit ie bak van het reserve wiel moeten slijpen om dat passend te krijgen.
Daarmee zou die ook niet echt uniek zijn hoor, heb dat al vaak genoeg gezien inmiddels...largeproject schreef:Dan zou ie een stuk uit ie bak van het reserve wiel moeten slijpen om dat passend te krijgen.
Ik voel een aankoop aankomen
Haha heel goed. Maar mensen die dat soort auto's kopen komen toch niet op dit soort fora terecht. Die komen op die tuning sites en fora.
En als ze hier komen, zo wat dan nog? Als men hun eigen auto maar mooi vindt. Ik doe m'n mods iig niet voor m'n mede forummers.
En als ze hier komen, zo wat dan nog? Als men hun eigen auto maar mooi vindt. Ik doe m'n mods iig niet voor m'n mede forummers.
www. M3 register .nl
Zo lelijk idd als ze het logo uit de motorkap halen... Staat echt veel te kaal, net alsof je je schaamt om BMW te rijden
(Ja, en verder is het ook gewoon een lelijk ding)
(Ja, en verder is het ook gewoon een lelijk ding)
behalve t logo en knalgele interieur valt het allemaal best mee naar mijn mening
er zijn ergere:
(ja dit was ooit een E46, kofferbak lijn verraad het nog net)
Flyyyy!
(ja dit was ooit een E46, kofferbak lijn verraad het nog net)
Flyyyy!